Wat voor waardevolle spullen-uit de F1-heb jij?

Gestart door SanderD, 27 mei 2012 - 16:52:26

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: LindemanJR op 23 oktober 2013 - 22:42:48
Citaat van: Fabian op 23 oktober 2013 - 22:41:14
Citaat van: LindemanJR op 23 oktober 2013 - 22:37:10
Citaat van: Fabian op 23 oktober 2013 - 22:32:18
Als het goed is zojuist een gesigneerd shirt van Enrique Bernoldi besteld...

Goed bezig ;) de nomex top?

Yep. Kon het niet laten. Eigenlijk had je de link niet moeten plaatsen want denk dat ik veel van die dingen ga bestellen!

Haha verslavend hè..!!  Ik heb uit het zelfde jaar 1 nomex top van verstappen en 1 van Herbert.. Dan is je nomex top 2001 collectie compleet ;)!

Hahaaa. Echt vet inderdaad. Alleen ff kijken met de betaling. Heb gevraagd voor de bankgegevens zodat ik het bedrag over kan maken.

Maikel0230

Citaat van: SDG op 23 oktober 2013 - 20:38:23Veel plezier ermee. Moet wel goed zijn voor je gemoedsrust, kan ik me voorstellen.

Man je kunt je niet voorstellen hoezeer dit me dwars gezeten heeft, dit is F1 merchandising (en dan nog wel Ferrari merchandising), dus duur genoeg. Ik was echt bang dat ik hier een miskoop gemaakt had.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Voor wie niet genoeg kan krijgen van de zegereeks van Vettel: de review van 2013 komt uit op 20 december!  8)

http://www.dukevideo.com/prd3714/Formula-1-2013-Official-Review-Blu-ray

Fabian


Fabian

Ik zal eens een paar foto's plempen hier. Eerst mijn gesigneerde petje van Christijan Albers. Heb die pet door hem laten signeren in Den Bosch toen hij daar was:




En daarnaast vandaag binnen gekregen het gesigneerde ondershirt van Enrique Bernoldi!


Franky R.


Fabian


Nick1989

Mooi Fabian, Goed aangekomen dus, fijne site he haha ;)!!


Citaat van: Fabian op 31 oktober 2013 - 16:25:29
Ik zal eens een paar foto's plempen hier. Eerst mijn gesigneerde petje van Christijan Albers. Heb die pet door hem laten signeren in Den Bosch toen hij daar was:




En daarnaast vandaag binnen gekregen het gesigneerde ondershirt van Enrique Bernoldi!



Fabian

Zeker een fijne site. Ben nu al verslaafd. Besef nu eigenlijk ook pas dat het petje dat ik van Albers thuis had ook wel wat waarde heeft...

SanderD

Ik heb thuis ook nog een uniek exemplaar, een Alonso petje met handtekening van Massa. Collector's item ;)

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 31 oktober 2013 - 21:53:08
Ik heb thuis ook nog een uniek exemplaar, een Alonso petje met handtekening van Massa. Collector's item ;)
Dat zeker

SDG





Heb ik eigenlijk ooit al gezegd dat ik me sedert jaar en dag al iedere ochtend scheer met dit scheerapparaat?  8)

Perton

Meest waardevolle dat ik ooit in bezit heb gehad, waren twee stukjes rubber die iemand van de baan in Monaco had geplukt.

O en een Williams-pet met handtekening van Nakajima!

Franky R.

Citaat van: Perton op 15 december 2013 - 00:25:15
Meest waardevolle dat ik ooit in bezit heb gehad, waren twee stukjes rubber die iemand van de baan in Monaco had geplukt.

O en een Williams-pet met handtekening van Nakajima!


;D ;D ;D
Je noemt eerst twee stukjes rubber voordat je met een Williams-petje komt... ;)


Wat is er gebeurd met de stukjes rubber, btw?

Perton

Ja, ik herinnerde me de pet pas tijdens het typen. :P

Ooit weggegooid / kwijtgeraakt bij verhuizen. Als het 3 jaar oude keihard geworden krenten waren geweest, had ik het ook geloofd. Het was niet zo heel bijzonder om te hebben eigenlijk, maar ik was destijds 11, dus vond het wel leuk.