Wat voor een werk doe je?

Gestart door Wizard, 26 mei 2012 - 19:24:40

« vorige - volgende »

Wizard


SanderD

Hoe moet ik de F1 passie erin zien?

Figge

Wat een leuk topic is dit ...
De HUBO?? Nog nooit van binnen gezien zelfs :)
Ik werk als projectmanager bij Achmea binnen de IT divisie. Wij leveren automatiseringsoplossingen voor alle verschillende merken die het bedrijf telt. Dit kunnen verbeteringen zijn aan een bestaand systeem, op verzoek van de eindgebruikers. Dit kunnen ook migratietrajecten zijn waarbij het ene systeem plaatsmaakt voor een ander. Implementatie van allerhande nieuwe wetgeving komt ook regelmatig om de hoek kijken... Uiteindelijk behelst mijn job geen inhoudelijk ingewikkelde activiteiten. Het is het aansturen en laten samenwerken van verschillende mensen, met verschillende compententies die vaak ook op verschillende locaties werken, met alle emoties die daarbij kunnen horen. Mijn job speelt zich af in Apeldoorn, Amsterdam, Tilburg en het wonderschone De Meern.


Enzo

Citaat van: Mark F1gge op 28 mei 2012 - 20:39:07
Wat een leuk topic is dit ...
De HUBO?? Nog nooit van binnen gezien zelfs :)
Ik werk als projectmanager bij Achmea binnen de IT divisie. Wij leveren automatiseringsoplossingen voor alle verschillende merken die het bedrijf telt. Dit kunnen verbeteringen zijn aan een bestaand systeem, op verzoek van de eindgebruikers. Dit kunnen ook migratietrajecten zijn waarbij het ene systeem plaatsmaakt voor een ander. Implementatie van allerhande nieuwe wetgeving komt ook regelmatig om de hoek kijken... Uiteindelijk behelst mijn job geen inhoudelijk ingewikkelde activiteiten. Het is het aansturen en laten samenwerken van verschillende mensen, met verschillende compententies die vaak ook op verschillende locaties werken, met alle emoties die daarbij kunnen horen. Mijn job speelt zich af in Apeldoorn, Amsterdam, Tilburg en het wonderschone De Meern.

Cool, klinkt als een leuke job!  :)

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

SanderD


Folkert

Wat een beroepen allemaal zeg. :p
Momenteel werk ik als verzorger al ben ik daarin laatste tijd zo goed als werkloos.
September ga ik mijn studie fysiotherapie weer oppakken en dan hoop ik over 4 jaar klaar te zijn. Heb kleine vertraging opgelopen door de komst van Rosalie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

WOW :o, nooit gedacht dat''n studie fysiotherapie zo lang duurde.
Niet dat het me makkelijk lijkt hoor, maar ruim 4 jaar. :o

Wizard

Ligt er aan op welk niveau: MBO/HBO.

Folkert

Citaat van: Wizard op 14 juni 2012 - 17:20:32
Ligt er aan op welk niveau: MBO/HBO.
Er is geen MBO fysiotherapie :P
Wel CIOS en bewegingsleer (oids) Maar ja, Fysiotherapie duurt 4 jaar en binnenkort zal het waarschijnlijk een universitaire opleiding worden gezien de moeilijkheidsgraad. Duurt even lang als de meeste andere HBO opleidingen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Naast mijn werk in een restaurant doe ik ook nog wat vrijwilligerswerk. De leukste kindervakantieweek van Nederland is in Vught. Het heet Jeugd Aktief en is immens populair in Vught. Ik ben zelf leiding bij groep 3-4 dus ik heb een week lang te maken met 10 á 12 kinderen die een programma afwerken. Wij beginnen vaak met een stukje toneel op het podium. Er is één hoofdpodium en elke groep heeft zijn eigen podium. Maandagavond hebben we bivak dus dan slapen we op het terrein en dan hebben we ook kampvuur en zingen we liedjes. Als de kinderen in bed ligt is het voor leiding feest in de Grote Tent, maar daar zijn we elke avond wel te vinden. De eerste 10 consumpties krijg je van de organisatie en daarna moet je zelf muntjes kopen. Muntjes voor bier zijn maar tachtig cent dus er wordt veel gedronken.

De Jeugdweek is zo in trek in Vught dat mensen soms wel acht uur van tevoren in de rij gaan zitten bij de inschrijving. De inschrijving begint om 10.00 uur, maar ouders zitten soms al om 2.00 uur 's nachts in de rij om hun kind in te schrijven. We hebben ook een Jeugd Aktief lied, en als je nog meer wilt weten kun je het hier vragen.  Zelfs het NOS journaal gehaald met de inschrijving!



http://www.thuisinhetnieuws.nl/artikel/16994/reportnews.php

http://nos.nl/video/247218-zomercolumn-in-de-rij-voor-zomerkamp-in-vught.html