Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Gerard

Nu.nl meldt het vanochtend ook al
ik ben toch wel lichtelijk.......... verbaasd..
Maar wat betekent dat?
Schumacher stopt? of gaat Rosberg ??? naar McLaren?

Even vandaag afwachten denk ik , er zal veel duidelijk worden de komende dagen

T.Nuvolari

Ik weet ook niet of dit zo'n slecht zet is. Als ze buiten hun motor nog een goeie bak kunnen maken zitten ze daar gebeiteld. Gaat McLaren nog lang met Mercedes rijden? Zoniet, wie nemen ze als nieuw motorpartner? Kan wel eens zijn dat er voor McLaren binnenkort wat magere jaren aanbreken.

Fabian

Op Twitter word je dood gegooid met de geruchten. Ik wacht lekker af tot het officieel is en dan zien we het wel.

Fabian

Het lijkt er echt op. Hamilton naar Mercedes. Perez zou zijn opvolger zijn.

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 september 2012 - 07:31:56
Hoezo zou Brawn en Mercedes hem niet kunnen laten zegevieren? Afzonderlijk hebben ze allen successen gehad en ook nu denk ik dat Mercedes binnen 2-3 seizoenen gewoon meedoet. Sterker nog, als ik met een schuin oog kijk naar de toekomstbeelden lijkt mij Mercedes geen eens de minst goede keuze. Maar, het is aan Lewis! Een overstap juich ik toe. Weg onder die vleugels van McLaren en hop naar Mercedes met dat kadaver. Ik ben voor! Oh, en Schumacher-moe. Dus dubbel feest!
Verrek, na lange tijd ben ik het eindelijk weer is met je eens. Moet maar eens gevierd worden met een volle pint vanavond? Kan ik er weer 1(of meerdere opsturen? )
En opzich is de mercedes niet eens heel slecht. En Lewis kan wel eens de laatste stap zijn. Rosberg is goede coureur, maar niet het niveau Alonso, Vettel of Hamilton. En Schumacher was goed en goed in ontwikkelen, maar heeft Mercedes zijn pijlen gericht op Rosberg of op Schumacher? Of gewoon op de auto, wat ik denk dat ze hebben gedaan. En met Brawn en ben ff die andere knakker vergeten hebben ze toch wel sterk team.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

#620
Perez heeft bij Mclaren getekent

SanderD

Het lijkt me nu wel zeker dat Lewis naar Mercedes gaat

Folkert

Word wel overal bevestigd. Michael zou stoppen. Of gaat hij Massa vervangen ;D. Kans op SC in Singapore word iig kleiner dan volgend jaar ;D als hij stopt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: sanderalonso op 28 september 2012 - 10:07:55
Perez heeft bij Mclaren getekend
Het puzzletje gaat op zn plek vallen..
En we weten nu ook waar alguersuari heen gaat ;)

Figge

Hehe eindelijk nieuws!!
Goed dat Perez naar een topteam gaat.
Goed dat Alquersuari een nieuwe kans krijgt. (mocht idd bij Sauber hebben getekend, eerst ff afwachten natuurlijk)
Goed dat Schumacher lijkt te stoppen (tis mij nog steeds een raadsel waarom ie terugkeerde)
Goed dat Hamilton het aandruft om bij een ander team te tekenen. Ik denk dat hij iedereen zal verrassen volgend jaar.
Mij benieuwen hoe goed Rosberg stand houd naast Lewis.

Nu nog afwachten wat Ferrari gaat doen,
en of Sutil ook nog een 2e kans krijgt.

Folkert

En zo komt er ook een eind aan Tooned :( Dat is voor mij nog de grootste teleurstelling.  :'( :'( :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

maartenf1

Toch echt nooit verwacht dat Perez  naar McLaren zou gaan, hij behoorde immers tot de Ferrari familie.
Ene kant mooi dat Schumi stopt, het heeft zijn trots geen goed gedaan naar Mercedes te gaan.
Voor Lewis is het denk ik wel een stapje terug, ik verwacht niet dat Mercedes volgend jaar wel aan de top staat.

Ik geef onze Robin Frijns hierdoor wel meer kans, plekje vrij bij Sauber... maar hij heeft geen sponsors.
Want eerlijk is eerlijk, hij is de enige Nederlander die serieus kans maakt aankomende vijf jaar te bloeien in de f1.

Folkert

Frijns moet denk ik wachten. Hij doet het bijzonder goed, maar ik ben bang dat als hij nu de stap naar F1 maakt, het te vroeg zal zijn. Aan de andere kant als hij goed is, is hij goed en kan hij prima rijpen bij Sauber. En als hij later naar Mclaren gaat, weet ik iig wie ik moet supporten in 2016 ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Er bestaat toch helemaal geen Ferrari familie.
Zelfs de liefde met Schumacher is niet eeuwigdurend gebleken.
Coureurs zijn slechts passanten in de historie van het team.
Opleidingsprogramma's vanuit de scuderia zijn ook een wassenneus.
Anders hadden ze echt wel werkgemaakt van Perez.
Jules Bianchi die ook in het DDP zit zal nooit verder komen dan een incidentele test...

Ferrari zal altijd een coureur kiezen die het team kan dragen. Zo zit het team in elkaar.
De coureurs moeten het team elan geven. Er zijn maar heel weinig rijders die dat kunnen.
Daarvoor is Perez nog lang niet volwassen genoeg.
McLaren is juist wel een team waarin ze heel jonge rijders optimaal kunnen inzetten.


Folkert

Mogelijke rijders die bij Ferrari kunnen rijden zijn: Hamilton, Vettel en Kimi. Dat zijn coureurs die status hebben en Ferrari meer brengen dan alleen talent en prestaties. Al zal Kimi nooit meer terug gaan naar Ferrari.
Trotse vader van Rosalie(L)