Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Fiat heeft wel vaker motoren 'geleend' van Ferrari. Denk aan de Lancia Ferrari Thema of de Fiat Dino...Dat kan alleen in binnen een organisatie. Of wat te denken van Ferrari motoren in de Maserati's?!


Maar dat wil niet zeggen dat Ferrari geen viercilinder zou kunnen lenen van Fiat...Dat is een puur imago-technisch verhaal.




Figge


robbert

Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 13:56:20
Tuurlijk jongens, geen probleem hoor...

Maar back OT:

http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/7780998/Vettel-linked-with-Ferrari-move
;D ;D ;D ;D ;D zijn ze nu daar terug met die zever. We hebben al verschillende piloten die bij ferrari zouden rijden. Ze hebben nog altijd het volste vertrouwen in massa, en zeker na vandaag

Edwin90

Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 13:56:20
Tuurlijk jongens, geen probleem hoor...

Maar back OT:

http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/7780998/Vettel-linked-with-Ferrari-move

Laten we op onze blote knieĆ«n bidden dat het door mag gaan  :)
Vettel bij Ferrari dat zou toch wel een droom zijn die uitkomt!

Wizard

Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 13:56:20
Tuurlijk jongens, geen probleem hoor...

Maar back OT:

http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/7780998/Vettel-linked-with-Ferrari-move

Ik kan het amper geloven! Maar wat zou dit een mastermove zijn van der Seb!

Fabian

Het zijn nog maar geruchten he. Maar Vettel heeft ooit gezegt dat voor Ferrari rijden een droom is dus waarom niet?!

Wizard

Inderdaad. Maar kan me slecht voorstellen dat Alonso hier een voorstander van is. Tijdens zijn McLaren jaren was hij niet gediend van de concurentie die Hamilton hem bood. En Ferrari is het team dat graag werkt met een eerste en tweede rijder.

Fabian

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 00:24:19
Inderdaad. Maar kan me slecht voorstellen dat Alonso hier een voorstander van is. Tijdens zijn McLaren jaren was hij niet gediend van de concurentie die Hamilton hem bood. En Ferrari is het team dat graag werkt met een eerste en tweede rijder.
Tja dat is inderdaad zo. Misschien moet Alonso zich daar over heen zetten en accepteren dat Ferrari met twee goede coureurs wil rijden. Zou voor Ferrari ook goed zijn want dan hebben ze twee ijzers in het vuur.

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 28 mei 2012 - 00:27:47
Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 00:24:19
Inderdaad. Maar kan me slecht voorstellen dat Alonso hier een voorstander van is. Tijdens zijn McLaren jaren was hij niet gediend van de concurentie die Hamilton hem bood. En Ferrari is het team dat graag werkt met een eerste en tweede rijder.
Tja dat is inderdaad zo. Misschien moet Alonso zich daar over heen zetten en accepteren dat Ferrari met twee goede coureurs wil rijden. Zou voor Ferrari ook goed zijn want dan hebben ze twee ijzers in het vuur.
ja inderdaad, en 2 rijders die dan punten van elkaar kunnen snoepen, en zo een piloot van een ander team met de titel wegglippen

0634

Gaat niet gebeuren. Zoals hierboven al gesteld kan ik me niet voorstellen dat Alonso dat goed vindt. Dat is voor zijn kampioenskansen gewoon niet ideaal. Hij heeft een secondant nodig in het team, geen concurrent.

Wizard

De vraag is hoe Ferrari dat verhaal benadert en in hoeverre ze rekening houden met Alonso.

Kootje

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 08:58:07
De vraag is hoe Ferrari dat verhaal benadert en in hoeverre ze rekening houden met Alonso.

En of Vettel zelf de concurentie met Alonso wel aan wil gaan ??

0634

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 08:58:07
De vraag is hoe Ferrari dat verhaal benadert en in hoeverre ze rekening houden met Alonso.
Naja, Ferrari in de Schumacher jaren had precies de benadering van kopman en tweede rijder. En ook in de Prost jaren, vraag maar aan Nigel ;). Dus dat zou Vettel uitsluiten. Wat je leest uit commentaren de afgelopen tijd, lijkt Ferrari ook echt alles te doen om Alonso te pamperen. Dus ik kan het me niet voorstellen. Eerder Webber of een jonge gast als Perez of di Resta.


Wizard

Doodzonde om bijvoorbaat al met achterstand plaats te moeten nemen. En Vettel gaat geen rol van secondant vervullen, maar dat behoeft verder geen uitleg.

0634

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 10:13:48
Doodzonde om bijvoorbaat al met achterstand plaats te moeten nemen.
Is dat zonde? Weet ik niet. Jongens als DC of Barrichello hebben er een geweldige carriere aan over gehouden. Patrese ook. Massa. Irvine. Webber. Zat gasten. Van tijd tot tijd winnen, miljoenen verdienen. Net geen wereldtop, maar dat zijn zij dan ook niet. En als je jong en talentvol bent, zoals di resta of perez, dan kan je bij goede prestaties uiteindelijk ook kopman worden.