Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Folkert op 10 juli 2012 - 23:22:22
Kimi en Lewis in 1 team? Ik zeg doen. Zou helemaal mooi zijn als dat Williams of Mclaren is.
Welke idioot zou Grosjean eruit gooien dan? Die is vele malen goedkoper dan Lewis en ik vraag me af of de resultaten ineens veel beter zouden zijn.

Edwin90

Lijkt me inderdaad stug als er verschuivingen zullen zijn in de top. Welk team wil Lewis heen én het beter krijgen? Alleen de plek van Massa zal wellicht veranderen, maar Lewis zal daar niet zomaar instappen naast Alonso. Als Alonso al niet zoveel te vertellen heeft dat het niet gebeurt.

De topteams zijn wat rijdersbezettingen betreft sterker dan ooit. Dus of Lewis zal blijven of met minder genoegen moeten nemen (Williams o.i.d).

Franky R.


Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 juli 2012 - 06:44:54
Citaat van: Folkert op 10 juli 2012 - 23:22:22
Kimi en Lewis in 1 team? Ik zeg doen. Zou helemaal mooi zijn als dat Williams of Mclaren is.
Welke idioot zou Grosjean eruit gooien dan? Die is vele malen goedkoper dan Lewis en ik vraag me af of de resultaten ineens veel beter zouden zijn.
Het was ook niet bedoelt als een serieuze kans was dat dat zou gebeuren, maar zou het zelf wel heel gaaf vinden. Mijn 2 favorieten en 2 van de beste coureurs van laatste jaren. De kans dat ze idd samen zouden rijden in Lotus is klein en no way dat ze Grosjean er uit gooien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Huh? Twee beste coureurs? Je 'zei' toch Kimi en Lewis? Alonso en Schumacher heten Michael en Fernando met de voornaam. ;)

Fabian

Michael Alonso en Fernando Schumacher? :D

Franky R.


Folkert

Citaat van: Wizard op 11 juli 2012 - 17:37:31
Huh? Twee beste coureurs? Je 'zei' toch Kimi en Lewis? Alonso en Schumacher heten Michael en Fernando met de voornaam. ;)

Oh, Excuus. Ik was idd abuis. Het had moeten zijn: "Mijn 2 favorieten en de 2 aller beste aller tijden. " Maar ik begrijp de verwarring door het gebruik van de 2 beste ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 11 juli 2012 - 18:38:47
Citaat van: Wizard op 11 juli 2012 - 17:37:31
Huh? Twee beste coureurs? Je 'zei' toch Kimi en Lewis? Alonso en Schumacher heten Michael en Fernando met de voornaam. ;)

Oh, Excuus. Ik was idd abuis. Het had moeten zijn: "Mijn 2 favorieten en de 2 aller beste aller tijden. " Maar ik begrijp de verwarring door het gebruik van de 2 beste ;D
Met de twee aller beste aller tijden sla je de plank denk ik volledig mis.  ;)

SanderD


0634

Ja dat zijn Christijan Albers en Pastor Maldonado al.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 11 juli 2012 - 18:57:14
Ja dat zijn Christijan Albers en Pastor Maldonado al.
Ik dacht eerder aan mijn persoonlijke favorieten: Zsolt Baumgartner en Gaston Mazzacane!

Edit: Bedoelde natuurlijk Gaston Rijdende Chicane!

Figge

Citaat van: Fabian van Tiel op 11 juli 2012 - 19:06:32
Citaat van: Jeroen op 11 juli 2012 - 18:57:14
Ja dat zijn Christijan Albers en Pastor Maldonado al.
Ik dacht eerder aan mijn persoonlijke favorieten: Zsolt Baumgartner en Gaston Mazzacane!

Edit: Bedoelde natuurlijk Gaston Rijdende Chicane!

Hey!! En Narain dan!! Ik dacht wij wel fan waren...

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 11 juli 2012 - 19:32:20
Citaat van: Fabian van Tiel op 11 juli 2012 - 19:06:32
Citaat van: Jeroen op 11 juli 2012 - 18:57:14
Ja dat zijn Christijan Albers en Pastor Maldonado al.
Ik dacht eerder aan mijn persoonlijke favorieten: Zsolt Baumgartner en Gaston Mazzacane!

Edit: Bedoelde natuurlijk Gaston Rijdende Chicane!

Hey!! En Narain dan!! Ik dacht wij wel fan waren...
Ja zeker. Maar Narain staat daar nog ver ver ver boven. Eens fan van Narain altijd fan van Narain.

Figge

Citaat van: Edwin90 op 11 juli 2012 - 09:43:44
Lijkt me inderdaad stug als er verschuivingen zullen zijn in de top. Welk team wil Lewis heen én het beter krijgen? Alleen de plek van Massa zal wellicht veranderen, maar Lewis zal daar niet zomaar instappen naast Alonso. Als Alonso al niet zoveel te vertellen heeft dat het niet gebeurt.

De topteams zijn wat rijdersbezettingen betreft sterker dan ooit. Dus of Lewis zal blijven of met minder genoegen moeten nemen (Williams o.i.d).

Persoonlijk zou ik wel eens een echt topper in de Williams willen zien. Als Maldonadootje er mee kan winnen... Wat kan kan een echt goede coureur er dan wel niet mee...