Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Kootje

Oke, dan heb ik je artikel verkeerd begrepen. :-[ :-X

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 februari 2013 - 19:10:35
Oke, dan heb ik je artikel verkeerd begrepen. :-[ :-X
Geeft niet, het is toch al een [gekke] silly season artikel...of het nu voor 2013 of 2014 is. ;)

Fabian

Tja. De soap bij de Russen gaat nu pas echt beginnen. Zou Kovalainen zin hebben in een avontuur bij Marussia. Dan rijdt ie weer een seizoen achteraan. Bianchi zou een goede optie zijn voor Marussia gezien het motorprobleem waar het team tegenaan loopt. Narain heeft centjes dus die zal ook zn best doen. Toch een raar verhaal rondom die Razia...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 28 februari 2013 - 20:13:17
Tja. De soap bij de Russen gaat nu pas echt beginnen. Zou Kovalainen zin hebben in een avontuur bij Marussia. Dan rijdt ie weer een seizoen achteraan. Bianchi zou een goede optie zijn voor Marussia gezien het motorprobleem waar het team tegenaan loopt. Narain heeft centjes dus die zal ook zn best doen. Toch een raar verhaal rondom die Razia...
Het schijnt dat het management van Razia nepbedrijven hadden opgericht. Sowieso was het verhaal te ongeloofwaardig voor woorden, waarbij Razia 30 miljoen zou betalen voor een stoeltje in een achterhoedeteam.


Mij lijkt de rol van Razia in de F1 hiermee te zijn uitgespeeld. Razia zal nu wel als een onbetrouwbaar persoon te boek staan...

Fabian

Dat is niet slim van de mensjes in Razia zijn management. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij Marussia.

Gerard

Kovalainen wordt nu genoemd maar dat lijkt me raar aangezien Heikki niet wil betalwn voor een zitje ???

Franky R.

Citaat van: Gerard op 28 februari 2013 - 20:28:09
Kovalainen wordt nu genoemd maar dat lijkt me raar aangezien Heikki niet wil betalwn voor een zitje ???
Misschien Heikki een sponsor achter de hand heeft? Maar ik weet het niet. Aan 1 sponsor heb je anno 2013 niet genoeg...

Jehoentelaar

Lijkt mij ook vrij lastig, eigenlijk. Maar ze zullen toch een keer met iemand moeten komen. Dit gaat Van der Garde sowieso in de kaart spelen in de achterhoedestrijd, want de vervanger moet óf morgen aanwezig zijn, óf Marussia rijdt met anderhalve auto rondt in de eerste Grand(s) Prix.

Fabian

Marussia rijdt sowieso met anderhalve auto rond in de eerste GP. Razia heeft ook amper kilometers gemaakt in die wagen dus dat mocht ie blijven dat zal die ook nog veel moeten leren...


Charrel

Citaat van: Kootje op 01 maart 2013 - 16:07:55
Gisteren gaf ik jullie deel 1,

http://www.gppits.net/magazine/alle_teams_uitgelicht_wie_rijdt_waar_in_2013/


Vandaag deel 2 van de teamvoorstelling.

http://www.gppits.net/nieuws/alle_teams_uitgelicht_wie_rijdt_waar_in_2013_deel_2/

Nice! Alleen kan je Marussia al weer bijwerken ;) Maar wie zal het worden, Bianchi of Kovaleinen?

Kootje

Citaat van: Charrel op 01 maart 2013 - 16:41:19
Nice! Alleen kan je Marussia al weer bijwerken ;) Maar wie zal het worden, Bianchi of Kovaleinen?

Ik weet 't. Al is 't nog niet 100% zeker dat Razia z'n zitje alweer kwijt is, lijkt 't er verdacht veel op. Helaas kwam dsat nieuws pas bij mij binnen nadat ik deel 1 net geplaatst had. ::)

Breaktest

Dat zou een mop zijn zeg.  Catherham die eerst een lange neus trekt naar de 'ondankbare' Kovaleinen. En daarna Kovaleinen die vanuit zijn snellere Marussia een lange neus trekt naar Catherham.  ;D

Wallie

Bianchi neemt het stoeltje van Razia over.
Van de twitterfeed van Marussia:

Marussia F1 Team Marussia F1 Team ‏@Marussia_F1Team

We're pleased to announce that we've appointed Jules Bianchi to a race seat. This follows the termination of our contract with Luiz Razia
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sabai

Dat is verrassend voor Bianchi daar had hij vast niet meer op gerekend.