Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wizard op 04 juni 2012 - 07:27:01
Doen ze goed hun best, laten ze zich 'vangen' op zo'n klein detail. Sad!! ;)


Nog los van het feit dat Lewis gewoonlijk langere armen heeft en iets langer is dan Alonso... :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 04 juni 2012 - 12:26:47
Nog los van het feit dat Lewis gewoonlijk langere armen heeft en iets langer is dan Alonso... :P

Lewis was nog niet uitgegroeid en heeft net zijn laatste groeispurt gehad!

Wizard


Fabian

Citaat van: Wizard op 04 juni 2012 - 17:25:05
Mooi ingekopt. ;)
Haha dank. Ik mag dan niet de grootste zijn, maar koppen is wel een specialiteit!

robbert

ja zoals verwacht, wordt alles rond de geruchten over vettel en ferrari weer ontkent door horner.


Figge

In 2013 veranderen er waarschijnlijk slechts 2 posities bij de topteams.
Waarschijnlijk die van Massa en mogelijk Schumacher. Thats it, denk ik.

0634

Ik denk dat Schumacher helaas gewoon blijft. Alles wijst daarop.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2012 - 10:25:13
Ik denk dat Schumacher helaas gewoon blijft. Alles wijst daarop.

Helaas?? Ga je mond spoelen... >:(

0634

Sorry Enzo, ik blijf erbij: helaas. Ik heb die Schumacher nou wel lang genoeg zien rondrijden. Get out of that car, old man.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2012 - 12:14:59
Sorry Enzo, ik blijf erbij: helaas. Ik heb die Schumacher nou wel lang genoeg zien rondrijden. Get out of that car, old man.

Jammer, dat je niet van hem kan genieten...

Begrijp ook niet zo goed waarom niet, Schumacher is nog steeds één van de snelste en leukste coureurs qua racen om naar te kijken
Mr Formula 1, een legende en een echte volksheld die weigert zichzelf over te geven aan z'n leeftijd en nog mooie dingen laat zien ook.
Super gaaf juist wat hij laat zien, en hij laat zich ongeacht enorm veel tegenslagen niet uit het veld slaan. Ik zie karakter en een ongekende doorzettingsvermogen bij die man, om dan pole te pakken op Monaco of races zoals Canada 2011 zijn dan gewoon geweldig. Hij wil en zal winnen met Merc. en Schumacher kan het nog zoals hij heeft laten zien. Ik denk dat hij gaat afwachten hoe de auto voor 2013 eruit zal zien en of hij het een goed kans geeft. Als hij er heil in ziet, dan zal hij racen volgend jaar anders niet.

"History in the making" en jij gaat hopen dat ie stopt... ::)

0634

Yup. History heeft hij allang gemaakt, de man is een legende, een grootheid, en ja, hij kan ongetwijfeld nog races winnen. Ik ontken none of the above. Maar ik heb nog altijd helemaal niks met hem en zie hem liever niet dan wel. Dus ja, ik hoop dat hij stopt. Liever vandaag nog dan morgen.

Fabian

Ik hoop dat Schumacher ook nog een jaartje blijft. Hij laat zich niet uit het veld slaan en ik vind het heerlijk om naar de gevechten van Schumacher te kijken.

0634

Die zijn niet wezenlijk anders dan die van andere toppers.

Maar goed, het is gewoon mijn persoonlijke voorkeur, meer is het niet. Ik heb niks met die vent, nooit gehad, zal ik ook nooit krijgen. Los daarvan is het een geweldenaar, dat zeker. Maar de dag dat hij in de anonimiteit verdwijnt is de dag dat ik een orgasme krijg zonder sex te hebben.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2012 - 13:36:05
Die zijn niet wezenlijk anders dan die van andere toppers.

Maar goed, het is gewoon mijn persoonlijke voorkeur, meer is het niet. Ik heb niks met die vent, nooit gehad, zal ik ook nooit krijgen. Los daarvan is het een geweldenaar, dat zeker. Maar de dag dat hij in de anonimiteit verdwijnt is de dag dat ik een orgasme krijg zonder sex te hebben.
:P :P :P