Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 12:01:48

Denken jullie dat we Grosjean volgend jaar nog terug zien?


Gezien het gezicht van Bouillier, lijkt het mij van niet.... :P

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2012 - 22:44:40
Citaat van: Franky R. op 25 november 2012 - 17:03:56
Citaat van: Folkert op 25 november 2012 - 15:01:49
Ik denk dat het nog behoorlijk lastig word dat temperament er uit te krijgen. En, misschien nog wel belangrijker, hoeveel hij dan inlevert qua snelheid.
Het valt wel mee tegenwoordig...Sinds dat Grosjean werd geschorst is Pastor er toch wel van geschrokken en rijdt hij tegenwoordig veel rustiger.


Alleen die smerige penalty van gisteren...Ongelooflijk dat de FIA die official niet aanpakte op zijn gebrekkig functioneren  maar Pastor wel een oor aan laat naaien.

Onzin, het licht stond duidelijk op rood en de official wees nog naar de weegbrug. Als coureur moet je er rekening mee houden dat je naar de keuring moet. That's it. Gewoon een knap staaltje niet opletten van Maldonado.

De penalty was overigens niet puur voor het missen van de keuring, maar omdat de beste man al 3 reprimandes had dit seizoen.

Ik had hem overigens dit jaar al een schorsing van een paar races toegewenst gezien zijn acties op Spa vorig jaar en Monaco dit jaar. Die man heeft gewoon af en toe zijn pinda niet helemaal recht zitten.
Hoezo is het onzin? Williams heeft het eea zelf onderzocht en was de mening toegedaan, dat Maldonado dat licht nooit op tijd zou kunnen zien.


Ook het handelen van de official was maar halfslachtig. Als je iemand van de weg haalt, dien je 100% duidelijkheid te geven. Dus die official had een seinstok o.i.d. moeten hebben. In plaats daarvan stond hij vaag te zwaaien, en wel op het moment dat Maldonado hem zowat voorbij reed...

Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 26 november 2012 - 12:03:47
Citaat van: Enzo op 26 november 2012 - 12:01:48

Denken jullie dat we Grosjean volgend jaar nog terug zien?


Gezien het gezicht van Bouillier, lijkt het mij van niet.... :P
Grosjean is nochtans een van zijn poulains, weten natuurlijk niet wat de coladeal inhoudt.

Franky R.

Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 12:26:16

Grosjean is nochtans een van zijn poulains, weten natuurlijk niet wat de coladeal inhoudt.
Als dat zo was, dan had Grosjean allang zijn handtekening kunnen zetten, niet?

Matthijs

Ja, ik denk dat we die volgend jaar nog terugzien. Simpel omdat ik vind dat hij een prima eerste jaar heeft gehad. Zeker de eerste helft, waarbij hij al direct op het podium stond. Na alle kritiek op zijn rijgedrag is het allemaal wel wat minder geworden, maar in de basis heeft hij veel snelheid vind ik.

Jehoentelaar

Die paar crashes vielen zo op omdat ze vlak na elkaar gebeurden. Heb je twee incidenten in, ik noem maar wat, China en Monza, dan is het al weer een heel ander verhaal. Het verhaal is een eigen leven gaan leiden en daar heeft Grosjean moeite mee gehad, maar het is verder een prima coureur. Ik zou de gok niet aandurven om met een ander in zee te gaan als ik op dit moment al een snelle, jonge rakker in die auto zou hebben zitten.

Victor Monza 2008

Citaat van: Franky R. op 26 november 2012 - 12:30:15
Citaat van: Victor Monza 2008 op 26 november 2012 - 12:26:16

Grosjean is nochtans een van zijn poulains, weten natuurlijk niet wat de coladeal inhoudt.
Als dat zo was, dan had Grosjean allang zijn handtekening kunnen zetten, niet?
Cola wil misschien een Yank?

Jehoentelaar

Dan kun je alleen denken aan Alex Rossi, maar die heeft mij niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Zeker niet t.o.v. andere coureurs in de FR3.5. Van z'n geld zal hij het ook niet moeten hebben.

T.Nuvolari

Waarom zou Coca Cola een yank willen? Ze gaan onder hun merk "Burn" sponsoren en niet onder eigen naam. Burn wordt niet in de VS verkocht en is van origine een Zweeds merk.

Jehoentelaar

Marcus Ericsson, komt u maar! 8) Nee gekkigheid. In general denk ik niet dat Burn/Coca-Cola meteen zo'n enorme invloed heeft op het team. Of is er echt sprake van hele grote bedragen?

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 26 november 2012 - 13:46:40
Marcus Ericsson, komt u maar! 8) Nee gekkigheid. In general denk ik niet dat Burn/Coca-Cola meteen zo'n enorme invloed heeft op het team. Of is er echt sprake van hele grote bedragen?

Laat maar zitten, vond ik dit jaar niet echt een hoogvlieger in de GP2. Nu ja, dat was Kobayashi destijds naar verluidt ook niet...

Jehoentelaar

Koba was niet vooruit te branden, maar dat lag meer aan zijn team Ocean Racing,.

0634

Grosjean was in de eerste seizoenshelft, voor de incidenten, vaak beter dan Kimi. Genoeg potentie dus, deze gast.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 november 2012 - 18:26:11
Grosjean was in de eerste seizoenshelft, voor de incidenten, vaak beter dan Kimi. Genoeg potentie dus, deze gast.

Mee eens.
Ik zou hem behouden als ik Boullier was, zit nog rek genoeg in.

Victor Monza 2008

Citaat van: M@rc op 26 november 2012 - 13:44:46
Waarom zou Coca Cola een yank willen? Ze gaan onder hun merk "Burn" sponsoren en niet onder eigen naam. Burn wordt niet in de VS verkocht en is van origine een Zweeds merk.
The Coca Cola Company is niet aan zijn proefstuk, tussen de twee wereldoorlogen waren zij actief in Duitsland, maar toen hebben ze daar Fanta gelanceerd om politieke redenen ipv Cola dat daar niet meer mocht verkocht worden. Hun huidige actie zal waarschijnlijk te maken hebben met marktaandeel tov RB.