Teveel winnaars in 2012?

Gestart door Franky R., 18 mei 2012 - 01:53:13

« vorige - volgende »

Webber meent dat het schadelijk is voor de F1, dat er teveel winnaars zijn...Eens of Oneens?

Oneens, Webber moet zelf eens gasgeven en niet zo zeuren!
10 (52.6%)
Eens, het is mij te onvoorspelbaar...
3 (15.8%)
Pas als een HRT naar pole rijdt, ga ik het te gek voor woorden vinden.
5 (26.3%)
Anders...(geef toelichting aub).
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 25 mei 2012 - 01:53:13

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 21 mei 2012 - 19:18:33
Jeroen heeft gelijk, laten we het banden verhaal maar voor het Pirelli topic houden.
Das wel zo centraal en als je er geen trek in hebt, dan lees je het gewoon niet.  :)

Ik denk dat het moeilijk is de discussie over teveel winnaars te houden zonder de banden erbij te halen. Volgens de meesten houden beide verband, dus...

Figge

Citaat van: Wizard op 21 mei 2012 - 18:56:09
Citaat van: Enzo op 21 mei 2012 - 09:53:18
Het debat gaat ook niet zo zeer over hoeveel kanshebbers er zijn.
Uiteindelijk gaat het over 'hoe de overwinning behaald word'.
Ik juich vier of vijf kanshebbers toe en dat maakt het alleen maar spannender, maar dan moeten ze wel voluit kunnen racen.  ::)

Dat wordt dus bijtanken (benzine sparen is taboe!), en de aerodinamische regels welke de grip reduceren overboord! Motorreglement ook meteen vrijgeven, want afknijpen ten behoeven van levensduur, is snelheid reducerend! Allen dragen bij aan het niet voluit kunnen/mogen gaan. Bovendien, verplicht 5 pitstops! Want banden die een race lang meegaan bieden minder grip. En dat willen we niet. Dus zacht rubber en om de 10 ronden binnenkomen voor een beetje benzine en vers rubber. Alleen dan kunnen de coureurs voluit!

YES Thats it!!! Knallen met dat hok ;) Ook gewoon snelheidslimiet in de pit eraf en inhalen onder geel toestaan :p

Enzo

Citaat van: M@rc op 21 mei 2012 - 19:37:26
Citaat van: Enzo op 21 mei 2012 - 19:18:33
Jeroen heeft gelijk, laten we het banden verhaal maar voor het Pirelli topic houden.
Das wel zo centraal en als je er geen trek in hebt, dan lees je het gewoon niet.  :)

Ik denk dat het moeilijk is de discussie over teveel winnaars te houden zonder de banden erbij te halen. Volgens de meesten houden beide verband, dus...

Is lastig inderdaad, maar twee dezelfde discussies parallel aan elkaar voeren is ook zinloos.

rafael25

#93
Webber moet zelf eens gasgeven en winnen..Vandaag deed hij dat!!! :-[

meatball

Wie is de volgende ?
Ik gok op Kimi.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

0634


KVDracer

Schumacher, ik blijf hopen  :P En in de kwali geef ik ze wel een goede kans met hun DRS en vorig jaar reed hij hier ook een goede race

Kootje

Schumi, Kimi, Lewis en wellicht zelfs Grosjean en/of Massa moeten toch ook kunnen winnen.

Gaan we voor 11 winnaars dit jaar ??
WOW !!!  8)

Wizard

Ik denk dat alleen Schumacher en Hamilton zich zullen vervoegen aan het rijtje. Dat betekent dat de gevestigde orde topteams allen kunnen winnen al dan niet met wat wind in de zeilen.

Kootje

Lewis sowieso wel denk ik.
Bij Schumi, Grosjean en Kimi zal veel van het desbetreffende circuit en de vorm vd dag afhangen.
Massa geef ik eigenlijk weinig kans zonder het geluk aan z'n zijde, maar ja .... hij het nau eunmaol 'n Ferrari ondur zun gat.

0634

Citaat van: Wizard op 28 mei 2012 - 08:57:05
Ik denk dat alleen Schumacher en Hamilton zich zullen vervoegen aan het rijtje. Dat betekent dat de gevestigde orde topteams allen kunnen winnen al dan niet met wat wind in de zeilen.
Kimi kan er ook best bij. Of Grosjean.

Wizard

Mwa, het zou zomaar kunnen maar ze voeren niet de boventoon.

0634

Niemand voert de boventoon Wizard.

Wizard

Nee, maar het is Red Bull, Mercedes en McLaren die over het algemeen vooraan staan. Ferrari en Lotus zitten daar kort achter maar zie ik nog steeds niet instaat om op eigen kracht te zegevieren. Natuurlijk wel als ze wat wind in de zeilen hebben want de verschillen zijn zeker niet gigantisch groot en als Maldonado het kan, kan Kimi het ook. Maar het ligt niet direct in mijn lijn der verwachting.

0634

In de mijne wel. Althans, in dit seizoen. Ik zeg niet volgende keer ofzo, maar ik Lotus nog wel winnen dit jaar. Of dat kimi is weet ik dan niet, maar Lotus geef ik een mooie kans. Zou de eerste zege zijn voor een Lotus-genaamde auto sinds Senna in 87.