Cijfer voor de race: Barcelona

Gestart door Sabai, 13 mei 2012 - 16:58:06

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
1 (5.6%)
9
4 (22.2%)
8
5 (27.8%)
7
6 (33.3%)
6
1 (5.6%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 15

Sabai

Cijfer voor de race?

SanderD

8. Mooie race, alleen was het leuker geweest als Maldonado en Alonso echt gevechten hadden gehad.

Kootje

10

Normaal had ik 'n 9 gegeven, maar dankzij de winst van Pastor in de door mij zo geliefde Williams ...... puntje extra.  8)

Fabian

9. Op een circuit waar normaal gesproken een optocht plaatsvind hebben we een erg leuke race gezien. Veel actie op de baan en een verrassende winnaar. Ik heb genoten(al werkte de 'overwinning' van FCDB daar wel aan mee)!

janke

Zeker niet slecht, maar heb dit jaar betere gezien. Een 7.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: sanderalonso op 13 mei 2012 - 16:59:26
8. Mooie race, alleen was het leuker geweest als Maldonado en Alonso echt gevechten hadden gehad.

Nou, Maldonado moest wel blijven stampen hoor. Hij heeft hem zekers niet op een presenteer blaadje gekregen, deze overwinning.
Some things are too important to be left in the past.

SanderD

Citaat van: janke op 13 mei 2012 - 19:03:06
Citaat van: sanderalonso op 13 mei 2012 - 16:59:26
8. Mooie race, alleen was het leuker geweest als Maldonado en Alonso echt gevechten hadden gehad.

Nou, Maldonado moest wel blijven stampen hoor. Hij heeft hem zekers niet op een presenteer blaadje gekregen, deze overwinning.

Nee, maar ik had het leuker gevonden als ze ook echt van positie wisselden enzovoort

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 13 mei 2012 - 19:07:14
Citaat van: janke op 13 mei 2012 - 19:03:06
Citaat van: sanderalonso op 13 mei 2012 - 16:59:26
8. Mooie race, alleen was het leuker geweest als Maldonado en Alonso echt gevechten hadden gehad.

Nou, Maldonado moest wel blijven stampen hoor. Hij heeft hem zekers niet op een presenteer blaadje gekregen, deze overwinning.

Nee, maar ik had het leuker gevonden als ze ook echt van positie wisselden enzovoort


Ja, dat was idd. leuker geweest maar dat is tegenwoordig onmogelijk vanwege de aerodynamica dacht ik! Of het soort circuit...want op Monza of het oude Hockenheim (mss. een beetje te smal tegenwoordig) zou het wel kunnen?




Franky R.

Citaat van: Kootje op 13 mei 2012 - 17:02:16
10

Normaal had ik 'n 9 gegeven, maar dankzij de winst van Pastor in de door mij zo geliefde Williams ...... puntje extra.  8)


Hoezo 'objectief'...hahahaha!
Ik geef een nette acht.


;)

Gerard

Een 7.. Niet heeel spectaculair,maar een degelijke leuke race

gloudiesaurus

9

Ik vond hem super, verrasende winnaar en en spannend tot het einde! Maldonado/ Alonso/ Raikkonen maakten het in de laartste ronden er een leuk feestje van  :)

Een van de beste races, zo niet de beste, die ik op dit circuit gezien heb 
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

8 of 9,

8,5 dus maar rond af naar boven. ;)

Wizard

Vonden jullie deze race écht zo geweldig? Heb het bekroond met een zeventje. Heel krap! Dat Maldonado wint, leuk, harstikke leuk, maar het maakt de race niet mooier dan hij werkelijk was.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 17 mei 2012 - 10:22:11
Vonden jullie deze race écht zo geweldig? Heb het bekroond met een zeventje. Heel krap! Dat Maldonado wint, leuk, harstikke leuk, maar het maakt de race niet mooier dan hij werkelijk was.

Nope. Ook hier een 7. Dankzij de spanning voor de zege tussen Alonso en Maldonado. Barcelona is één van de zovele matige banen.

Kootje

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vergelijk circuits niet met elkaar in m'n beoordeling.
Op 'n baan als Spa of Maleisië verwacht ik 'n toprace, dus die zal sneller tegenvallen dan op 'n baan als Barca waar m'n verwachting nihil is.
En voor Barcelona begrippen was dit 'n fantastische race.
Gevechten voor positie door het gehele veld met veel, en 'n aantal zelfs briljante, inhaalmanouvres als gevolg.
Daarnaast nog 'n spannende strijd voor de winst ook, wat wil men nog meer.