Round 5: Gran Premio De Espana Santander

Gestart door Enzo, 06 mei 2012 - 21:16:23

« vorige - volgende »

SanderD

Gaat het dan toch gebeuren? Ohh wat zou het mooi zijn als Alonso hier zijn 2de overwinning haalt. Als die hoop morgen maar niet door de grond wordt geboord...

Niels_

Citaat van: Fabian van Tiel op 11 mei 2012 - 11:54:23
Al denk ik dat de Ferrari fans hier wel degelijk hoop uit putten.
Ge moogt gerust zijn!

Franky R.

Ik denk niet dat Alonso zijn tweede overwinning pakt...Kijk naar de tijden.


Ik weet dat McLaren zich bezig houdt met de racepace...doen ze meestal op de vrijdag en dan zie je dat ze maar 0.5 tot 0.8 sec. achter de Ferrari zitten.


Waarom ik dat zeg? Kijk naar Massa, meer dan een seconde achter Alonso.

Niels_

Citaat van: Franky R. op 11 mei 2012 - 14:20:11
Kijk naar Massa, meer dan een seconde achter Alonso.
Het is natuurlijk maar de vraag of dat veel zegt over Ferrari, Alonso of Massa... ;)

Wizard

Of over het aantal liters aan boord van de Ferrari. ;) Massa kan long-runs doen terwijl Alonso short-runs rijdt.

rafael25


SanderD

Alonso in VT2 toch matig/slecht. Achja, we zullen zien

Gerard

Morgen zien we pas hoe de verhoudingen echt liggen... ;)

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 11 mei 2012 - 14:59:56
Citaat van: Franky R. op 11 mei 2012 - 14:20:11
Kijk naar Massa, meer dan een seconde achter Alonso.
Het is natuurlijk maar de vraag of dat veel zegt over Ferrari, Alonso of Massa... ;)


Massa die nu in VT2 0.2 sec sneller blijkt... 8)

Niels_

Alonso zijn tijd in FP2 was trager dan in FP1, dat verklaart natuurlijk ook veel.

Wizard

Hoe dan ook, er zijn geen grote sprongen waarneembaar. Ik verwacht dan ook niet dat Alonso morgen wel ineens op de eerste startrij staat.

robbert

dat bevestigd mijn vermoedens. Ferrari zal mogen blij zijn dat ze het podium halen

SanderD

Ik denk dat momenteel iedereen blij mag zijn met een podium, aangezien het zo onvoorspelbaar is

robbert

Citaat van: sanderalonso op 11 mei 2012 - 19:27:24
Ik denk dat momenteel iedereen blij mag zijn met een podium, aangezien het zo onvoorspelbaar is

maar ik denk toch ferrari in het bijzonder. Die zijn een stuk trager dan de topteams é