Grand Slams in de Formule 1

Gestart door SanderD, 26 april 2012 - 19:52:38

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: maartenf1 op 27 april 2012 - 10:18:19
Dementie slaat steeds harder toe bij Bernie.. wanneer gaat hij eens echt met pensioen?


Als hij dood gaat... :P

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 april 2012 - 22:41:55
Hier kan ik alleen achter staan als de Grand Slam races SPA-MONZA-SILVERSTONE-SUZUKA zijn. ;)


Euh...SPA-MONZA-SILVERSTONE(echt? Die baan is tegenwoordig knap vern**kt hoor)-SUZUKA-MONACO (die was je even vergeten)!


Maar dan vastgelegd als een zekerheidje op de kalender, zonder die shit van dubbele punten.

Fabian

Inderdaad. Monaco, Monza, Spa en Suzuka vast op de kalender, maar zonder dubbele punten(dat vind ik nou weer zo'n onzin). Silverstone mag er wat mij betreft ook bij. Dit zijn circuits die horen op de kalender thuis en moeten beschermd worden, maar om er nou zo'n plan bij te bedenken.

_Makke_

Citaat van: Fabian van Tiel op 27 april 2012 - 12:37:31
Inderdaad. Monaco, Monza, Spa en Suzuka vast op de kalender, maar zonder dubbele punten(dat vind ik nou weer zo'n onzin). Silverstone mag er wat mij betreft ook bij. Dit zijn circuits die horen op de kalender thuis en moeten beschermd worden, maar om er nou zo'n plan bij te bedenken.

't Moet ook gaan eh. Spa draait al jaren verlies. Dat kan je niet blijven verantwoorden. Historisch of niet.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 27 april 2012 - 12:30:21
Citaat van: Kootje op 26 april 2012 - 22:41:55
Hier kan ik alleen achter staan als de Grand Slam races SPA-MONZA-SILVERSTONE-SUZUKA zijn. ;)


Euh...SPA-MONZA-SILVERSTONE(echt? Die baan is tegenwoordig knap vern**kt hoor)-SUZUKA-MONACO (die was je even vergeten)!

Ja ...... Silverstone meende ik echt.
Ondanks dat het nieuwe gedeelte niets toevoegt en Bridge node gemist wordt, blijft het 'n baan met 'n toegevoegde waarde.
Het is de bakermat van, en de ambiance aldaar ademt autosport.

Monaco was ik idd vergeten.  :-[

0634

Citaat van: Makke op 27 april 2012 - 14:39:48
Citaat van: Fabian van Tiel op 27 april 2012 - 12:37:31
Inderdaad. Monaco, Monza, Spa en Suzuka vast op de kalender, maar zonder dubbele punten(dat vind ik nou weer zo'n onzin). Silverstone mag er wat mij betreft ook bij. Dit zijn circuits die horen op de kalender thuis en moeten beschermd worden, maar om er nou zo'n plan bij te bedenken.

't Moet ook gaan eh. Spa draait al jaren verlies. Dat kan je niet blijven verantwoorden. Historisch of niet.
Is ook zo. Wij kunnen wel blijven brullen dat Spa niet weg mag, en dat doe ik ook, maar je kan niet structureel verlies blijven draaien natuurlijk. Eens houdt het op.

Wizard

Slecht idee. Bernie zal deze race toe-eigenen aan de diegene die het meest betaald. Kortom, enkel en alleen een commerciƫle zet.

robbert

Citaat van: Franky R. op 27 april 2012 - 12:26:31
Citaat van: maartenf1 op 27 april 2012 - 10:18:19
Dementie slaat steeds harder toe bij Bernie.. wanneer gaat hij eens echt met pensioen?


Als hij dood gaat... :P

inderdaad, dan kunnen we hopen dat hij niet te lang meer te leven heeft. Dan zijn we echt van hem verlost

monaco2011

Citaat van: robbert op 28 april 2012 - 00:09:47
Citaat van: Franky R. op 27 april 2012 - 12:26:31
Citaat van: maartenf1 op 27 april 2012 - 10:18:19
Dementie slaat steeds harder toe bij Bernie.. wanneer gaat hij eens echt met pensioen?


Als hij dood gaat... :P

inderdaad, dan kunnen we hopen dat hij niet te lang meer te leven heeft. Dan zijn we echt van hem verlost
kom op zeg, het is maar een ideetje.. heeft iemand het gelezen?? k snap niet dat mensen de behoefte hebben om zo over die man te praten.. triest!

0634

Eensch. Deze man is een icoon van de F1.

meatball

Net zoals Stalin een icoon is in Rusland ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

Hoe zeer ik 't ook eens ben met de mensen die Bernie liever kwijt dan rijk zijn, hoef je zo'n man nog niet dood te wensen natuurlijk.

robbert

ok mss was het overdreven. Maar zolang hij leeft, dan zal hij blijven met die idioten ideetjes afkomen, zoals medailles, grand slams,... Hij heeft altijd gezegd dat hij tot aan zijn dood de baas van de f1 blijft. Dus dan moeten we het kunnen verdragen dat hij iets nieuws wil invoeren in de f1. De baas heeft altijd alles te beslissen

Kootje

Ach, gelukkig heeft hij niets te vertellen omtrend reglementen en puntendeling.
Dat balletje ligt toch echt bij de FIA.

0634

Citaat van: meatball op 28 april 2012 - 06:04:25
Net zoals Stalin een icoon is in Rusland ?
Is precies hetzelfde inderdaad ::).