Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

T.Nuvolari

Nog altijd niet gekozen, nog altijd geen idee. Kimi, Alonso of Vettel zijn mijn favo's op deze moment.

SanderD

Ik denk dat we Alonso wel in het rijtje kunnen zetten met kanshebbers

maartenf1

Ik dacht dat deze gok na Spanje makkelijker werd dan na Bahrein,
maar integendeel het raadsel waar de strijd uiteindelijk zal eindigen wordt steeds groter.
De Lotus-coureurs acht ik zeker niet kansloos, met name Kimi.

Misschien Alonso, hoe hard ik ook tegen hem ben of Vettel, maar bij beide zal het dan puur op talent zijn.
De Mclarens zijn zeer wisselvallig en slordig gebleken, maar dat kan over twee weken weer anders zijn.


Franky R.

Als men bij McLaren erachter komt hoe ze weer een fatsoenlijke pitsstop kunnen uitvoeren en geen blunders met de brandstof-berekeningen e.d. maken, dan is McLaren HET team op de grid...


Ik zei het eerder al; McLaren 2012 = RBR 2010... :-X

Fabian

Er valt geen zinnig woord over te zeggen op dit moment. Er zijn veel kanshebbers en het kan iedere race anders zijn. Ik vind het wel leuk zo. Ik zeg Maldonado!

SanderD

Citaat van: Fabian van Tiel op 14 mei 2012 - 12:16:14
Er valt geen zinnig woord over te zeggen op dit moment. Er zijn veel kanshebbers en het kan iedere race anders zijn. Ik vind het wel leuk zo. Ik zeg Maldonado!

Nou weer niet te optimistisch zij hé...:P

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 14 mei 2012 - 16:14:58
Citaat van: Fabian van Tiel op 14 mei 2012 - 12:16:14
Er valt geen zinnig woord over te zeggen op dit moment. Er zijn veel kanshebbers en het kan iedere race anders zijn. Ik vind het wel leuk zo. Ik zeg Maldonado!

Nou weer niet te optimistisch zij hé...:P
Haha. Het was ook meer om aan te geven dat het elke week weer anders kan zijn.

robbert

Citaat van: Franky R. op 14 mei 2012 - 11:49:17
Als men bij McLaren erachter komt hoe ze weer een fatsoenlijke pitsstop kunnen uitvoeren en geen blunders met de brandstof-berekeningen e.d. maken, dan is McLaren HET team op de grid...


Ik zei het eerder al; McLaren 2012 = RBR 2010... :-X

inderdaad, ik heb ook zo'n vermoeden dat mclaren het snelste team van het moment is. Maar door fouten van het team soms niet ver geraakt. Als het team weer foutloos kan zijn, dan zal iedereen alleen maar de achterkant van beide mclarens zien

Sabai

Citaat van: robbert op 14 mei 2012 - 19:14:04
Citaat van: Franky R. op 14 mei 2012 - 11:49:17
Als men bij McLaren erachter komt hoe ze weer een fatsoenlijke pitsstop kunnen uitvoeren en geen blunders met de brandstof-berekeningen e.d. maken, dan is McLaren HET team op de grid...


Ik zei het eerder al; McLaren 2012 = RBR 2010... :-X

inderdaad, ik heb ook zo'n vermoeden dat mclaren het snelste team van het moment is. Maar door fouten van het team soms niet ver geraakt. Als het team weer foutloos kan zijn, dan zal iedereen alleen maar de achterkant van beide mclarens zien

Ik heb een vermoeden dat Lewis het in Monaco gaat doen.Hij gaat daar altijd als de brandweer en ze hebben een goede auto voor daar.

monaco2011

Citaat van: robbert op 14 mei 2012 - 19:14:04
Citaat van: Franky R. op 14 mei 2012 - 11:49:17
Als men bij McLaren erachter komt hoe ze weer een fatsoenlijke pitsstop kunnen uitvoeren en geen blunders met de brandstof-berekeningen e.d. maken, dan is McLaren HET team op de grid...


Ik zei het eerder al; McLaren 2012 = RBR 2010... :-X

inderdaad, ik heb ook zo'n vermoeden dat mclaren het snelste team van het moment is. Maar door fouten van het team soms niet ver geraakt. Als het team weer foutloos kan zijn, dan zal iedereen alleen maar de achterkant van beide mclarens zien
Button kwam, foutloos niet verder dan P9 !! McLaren is in kwalificatie haast onklopbaar, maar in de race kunnen ze lang niet altijd mee. Ik denk ook niet dat er voor Hamilton veel meer als P5 in had gezeten

Figge

Hamilton gaat t doen dit jaar...
Hij is kalm, hij is cool. En zn pech moet toch een keer stoppen... Met een probleemloos weekend gaat ie in Monaco gewoon winnen...en weer terug naar de leiding in het WK

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 15 mei 2012 - 19:08:34
Hamilton gaat t doen dit jaar...
Hij is kalm, hij is cool. En zn pech moet toch een keer stoppen... Met een probleemloos weekend gaat ie in Monaco gewoon winnen...en weer terug naar de leiding in het WK


Daar teken ik graag voor... :)

Gerard

#42
Als het zo doorgaat zijn er 2 kandidaten... Alonso en Vettel zijn tot nu toe de meest constante coureursen niet alleen in punten!!!
Maar het kan zomaar omdraaien als 'men' bij McLaren alles op orde heeft :-)

SanderD

Citaat van: Franky R. op 15 mei 2012 - 19:23:09
Citaat van: Mark F1gge op 15 mei 2012 - 19:08:34
Hamilton gaat t doen dit jaar...
Hij is kalm, hij is cool. En zn pech moet toch een keer stoppen... Met een probleemloos weekend gaat ie in Monaco gewoon winnen...en weer terug naar de leiding in het WK


Daar teken ik graag voor... :)

Ik niet. Laat Fernando daar maar staan

Figge

Citaat van: sanderalonso op 15 mei 2012 - 19:41:52
Citaat van: Franky R. op 15 mei 2012 - 19:23:09
Citaat van: Mark F1gge op 15 mei 2012 - 19:08:34
Hamilton gaat t doen dit jaar...
Hij is kalm, hij is cool. En zn pech moet toch een keer stoppen... Met een probleemloos weekend gaat ie in Monaco gewoon winnen...en weer terug naar de leiding in het WK


Daar teken ik graag voor... :)

Ik niet. Laat Fernando daar maar staan

Sorry Sander, Alonso moet zijn pech periode nog in gaan dit jaar...