Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

janke

Veel te vroeg om daar al een duidelijk antwoord op te geven, vind ik. Persoonlijk zou ik Button of Raikkonen wel tof vinden. Komt RBR weer bovendrijven en heeft McLaren een dip? Lotus op de goede weg en dat consequent? De Mercedes winst was een mazzeltje? Naar 4 races gezien te hebben lijkt me het moeilijk om daar een duidelijk antwoord op te geven.
Some things are too important to be left in the past.

Figge

Ik zak momenteel zelf door t ijs... Ik heb de race zondag slechts in samenvatting kunnen zien... Maar de uitslagen tot zover dit jaar, tergen mij als zelfverklaad F1 kenner... Volgens mij heb ik de afgelopen 20 jaar niet zo'n "veelzijdige" start van het seizoen gezien...
Mijn gevoel nu... Hamilton vs. Vettel...
Maar vraag t na Spanje nog maar een keer...

Wizard

Je houdt rekening met een 'come back' van Ferrari??

SanderD

Ik hoop op Alonso.
En als de update van Ferrari in spanje een beetje goed werkt, en ferrari de aansluiting vind, zou het zomaar nog kunnen ook. Alonso is in mijn ogen ook de beste en meest complete coureur van het huidige veld.

Niels_


robbert

Citaat van: sanderalonso op 28 april 2012 - 14:37:18
Ik hoop op Alonso.
En als de update van Ferrari in spanje een beetje goed werkt, en ferrari de aansluiting vind, zou het zomaar nog kunnen ook. Alonso is in mijn ogen ook de beste en meest complete coureur van het huidige veld.

haha, stel je voor. Dat zou dé verrassing van het seizoen worden. Alonso die met een middennootwagen wereldkampioen word. Heeft wellicht weinig nog voorgedaan :)

Wizard

Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 15:05:09
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:51:48
Je houdt rekening met een 'come back' van Ferrari??
Ja!

Ik hoop dat je een teleurstelling bespaard blijft. Andere teams zitten natuurlijk niet stil hé. De achterstand is de groot dus de kans dat ze zomaar ineens mee kunnen doen om het kampioenschap acht ik klein.

robbert

Citaat van: Wizard op 28 april 2012 - 17:45:23
Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 15:05:09
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:51:48
Je houdt rekening met een 'come back' van Ferrari??
Ja!

Ik hoop dat je een teleurstelling bespaard blijft. Andere teams zitten natuurlijk niet stil hé. De achterstand is de groot dus de kans dat ze zomaar ineens mee kunnen doen om het kampioenschap acht ik klein.
dat denk ik ook, daarom dat ik erbij blijf dat ze beter al beginnen denken aan het volgend seizoen, want de achterstand is nu al veel te groot

Niels_

Citaat van: Wizard op 28 april 2012 - 17:45:23
Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 15:05:09
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:51:48
Je houdt rekening met een 'come back' van Ferrari??
Ja!

Ik hoop dat je een teleurstelling bespaard blijft. Andere teams zitten natuurlijk niet stil hé. De achterstand is de groot dus de kans dat ze zomaar ineens mee kunnen doen om het kampioenschap acht ik klein.
Ik blijf erin geloven zolang de kloof kleiner blijft dan 50 punten. Het zijn er nog maar 10, helemaal nog geen probleem.

Wizard

Je snapt zelf dat het een vertekend beeld is, neem ik aan. ;)

janke

Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 19:41:36
Citaat van: Wizard op 28 april 2012 - 17:45:23
Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 15:05:09
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:51:48
Je houdt rekening met een 'come back' van Ferrari??
Ja!

Ik hoop dat je een teleurstelling bespaard blijft. Andere teams zitten natuurlijk niet stil hé. De achterstand is de groot dus de kans dat ze zomaar ineens mee kunnen doen om het kampioenschap acht ik klein.
Ik blijf erin geloven zolang de kloof kleiner blijft dan 50 punten. Het zijn er nog maar 10, helemaal nog geen probleem.

In theorie heb je gelijk. Maar in Bahrein was wel duidelijk te zien dat Ferrari niet bij de top hoort op dit moment. Ze moeten wel met een super update komen om vooruit te komen. Maar ik neem aan dat Lotus en Mercedes ook niet stil zitten. Want dat zijn de teams to beat. Volgens mij zijn ze ver weg van RBR en McLaren op dit moment.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Wizard op 28 april 2012 - 19:53:19
Je snapt zelf dat het een vertekend beeld is, neem ik aan. ;)
Dat wel, maar omdat ze mazzel hadden met die regenrace en de concurrentie de punten per race anders verdeeld heeft Ferrari wat dat betreft geluk en zijn ze inderdaad nog helemaal niet op grote achterstand gezet. Maar ze moeten met de updates wel een megastap maken om serieus mee te kunnen doen.

Wizard

Dat bedoel ik. De tussenstand geeft een vertekend beeld over de achterstand van Ferrari op de top. Dat ze zo nu en dan, tijdens regenraces, kunnen scoren, zegt meer over het talent van Alonso dan over de snelheid van Ferrari.

robbert

Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 19:41:36
Citaat van: Wizard op 28 april 2012 - 17:45:23
Citaat van: Ńiels op 28 april 2012 - 15:05:09
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:51:48
Je houdt rekening met een 'come back' van Ferrari??
Ja!

Ik hoop dat je een teleurstelling bespaard blijft. Andere teams zitten natuurlijk niet stil hé. De achterstand is de groot dus de kans dat ze zomaar ineens mee kunnen doen om het kampioenschap acht ik klein.
Ik blijf erin geloven zolang de kloof kleiner blijft dan 50 punten. Het zijn er nog maar 10, helemaal nog geen probleem.

het zal niet lang duren eer die achterstand groter wordt

Niels_

Citaat van: Wizard op 28 april 2012 - 19:53:19
Je snapt zelf dat het een vertekend beeld is, neem ik aan. ;)
Misschien, maar het seizoen is nog lang en ik zie wat ik zie. Er kan nog veel gebeuren op 9-10 maand tijd.