Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2012 - 19:39:20
Ga je daar nu de hele winter op terugkomen? :-\

euh... nee, maar dat was gewoon een reactie En volgens mij is iedereen vrij van meningsuiting. En als ik iets herhaal, was dat omdat niemand mij geloofde dit seizoen, toen ik zei dat alonso nooit wereldkampioen kon worden met zo'n ferrari

Fabian

Citaat van: Bart51 op 27 november 2012 - 08:49:35
Hallo,
Ben nieuw op dit forum,moet alles nog eens bekijken maar ik heb alvast op Alonso gestemd omdat ik denk dat Vettel met de auto van Alonso het niet zover zou gebracht hebben.
Groeten....Bart :)
Welkom op het forum Bart. Mocht je vragen hebben stel ze dan gerust!

0634

Citaat van: robbert op 27 november 2012 - 20:10:53
Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2012 - 19:39:20
Ga je daar nu de hele winter op terugkomen? :-\

euh... nee, maar dat was gewoon een reactie En volgens mij is iedereen vrij van meningsuiting. En als ik iets herhaal, was dat omdat niemand mij geloofde dit seizoen, toen ik zei dat alonso nooit wereldkampioen kon worden met zo'n ferrari

Nou ja, dat kon dus wel. Als je uiteindelijk maar drie punten te kort komt, dan kon het dus wel.

Kootje

Hij is het zelfs eventjes geweest. ;D

Kootje

Citaat van: Victor Monza 2008 op 27 november 2012 - 18:15:34
Zal vanavond eens herbekijken, maar voor zover ik weet zie je tijdens een uitzending bij het rondeaantal bovenaan steeds als er een gele vlagsituatie is en op dat moment was dat niet.

Robbert is zo vriendelijk geweest 'n filmpje te plaatsen waarin 3 incidenten besproken worden.
Het 3e incident is het incident bijpassend bij de foto.




SanderD

Citaat van: robbert op 27 november 2012 - 20:10:53
Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2012 - 19:39:20
Ga je daar nu de hele winter op terugkomen? :-\

euh... nee, maar dat was gewoon een reactie En volgens mij is iedereen vrij van meningsuiting. En als ik iets herhaal, was dat omdat niemand mij geloofde dit seizoen, toen ik zei dat alonso nooit wereldkampioen kon worden met zo'n ferrari

Leuk dat je dat nu aanhaalt. Volgens mij was ik een van de enige aan het begin die dacht dat Alonso zou gaan strijden om het wereldkampioenschap, en zie wat geschiede...

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 27 november 2012 - 20:59:34
Citaat van: robbert op 27 november 2012 - 20:10:53
Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2012 - 19:39:20
Ga je daar nu de hele winter op terugkomen? :-\

euh... nee, maar dat was gewoon een reactie En volgens mij is iedereen vrij van meningsuiting. En als ik iets herhaal, was dat omdat niemand mij geloofde dit seizoen, toen ik zei dat alonso nooit wereldkampioen kon worden met zo'n ferrari

Leuk dat je dat nu aanhaalt. Volgens mij was ik een van de enige aan het begin die dacht dat Alonso zou gaan strijden om het wereldkampioenschap, en zie wat geschiede...

ja was ook zeker dat hij kon strijden, maar was ook wel zeker dat hij het niet ging halen zonder nog een overwinning te behalen. En daar was ik ook juist in.

Jehoentelaar

Achteraf, ja. Er waren zondagavond veel te veel als-als-als'jes om te zeggen dat je achteraf duidelijk gelijk hebt gekregen. Statistisch gezien wel, maar aan scorebordjournalistiek doe ik niet. Ik vind persoonlijk dat keer op keer benadrukken dat je zelf gelijk hebt gekregen een beetje vreemd, maar dat is op de man spelen. Doe ik ook niet aan.

Enzo

Citaat van: Jehoentelaar op 27 november 2012 - 22:25:38
Achteraf, ja. Er waren zondagavond veel te veel als-als-als'jes om te zeggen dat je achteraf duidelijk gelijk hebt gekregen. Statistisch gezien wel, maar aan scorebordjournalistiek doe ik niet. Ik vind persoonlijk dat keer op keer benadrukken dat je zelf gelijk hebt gekregen een beetje vreemd, maar dat is op de man spelen. Doe ik ook niet aan.

Hear hear!

Folkert

Citaat van: Jehoentelaar op 26 november 2012 - 21:13:44
Ik ga wederom uit van een strijd tussen Red Bull en Alonso, met Button en een willekeurige verrassing als stoorzenders.
Denk dat het tussen Alonso, Vettel en Button gaat, met Hamilton als verrassende stoor zender. Ik verwacht Merc volgend jaar qua auto zelfde niveau als dit jaar, maar met Hamilton net iets meer pit. Schumacher heeft het nog steeds, maar is gewoon zijn top kwijt en kan er niet meer uit halen dan Rosberg. Daarom denk ik dat Hamilton er wel meer uit kan halen dan er in zit, maar geen wonderen kan verrichten. Gok op 3 overwinningen voor Lewis. (en ja ik blijf dromen.)
Trotse vader van Rosalie(L)

Jehoentelaar

Ik sluit het niet uit. Wat voor Lewis positief kan werken is dat hij een teamgenoot heeft waar hij een goede vriendschap mee heeft. Aangezien Lewis iemand is die, bijv. gezien dat hele twittergebeuren, het sociale leventje belangrijk vindt, kan dat best zijn invloed hebben op zijn prestaties. Maar dan wel meer in de zin dat er minder rare dingen gebeuren dan dat 'ie opeens vol voor de titel gaat, natuurlijk.

rafael25

Citaat van: Kootje op 27 november 2012 - 20:45:08
Citaat van: Victor Monza 2008 op 27 november 2012 - 18:15:34
Zal vanavond eens herbekijken, maar voor zover ik weet zie je tijdens een uitzending bij het rondeaantal bovenaan steeds als er een gele vlagsituatie is en op dat moment was dat niet.

Robbert is zo vriendelijk geweest 'n filmpje te plaatsen waarin 3 incidenten besproken worden.
Het 3e incident is het incident bijpassend bij de foto.