Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Gerard

Na 4 races met 4 verschillende winnaars is het seizoen 2012 lekker onvoorspelbaar begonnen!
Waar Button in Australie zegevierde deed Alonso dat in Maleisie, Nico pakte zijn eerste overwinning ooit in China, en gisteren won Seb zijn eerste GP van 2012  in Bahrein!Het lijkt erop dat dat degene is die het meest constant scoort dit jaar aan het langste eind trekt..Dat is altijd al zo geweest,maar met iedere GP een andere winnaar lijkt dat nu belangrijker dan ooit!

De Macs leken dat te zijn,maar zakten in Bahrein door het ijs...

Ik durf um nog niet aan, maar wat denken jullie??
WIE WORDT WK F1 2012???

Enzo

Wat je zelf al zegt, is echt og niet te voorspellen.
Ik wacht nog even Gerrard... ;D

lieven

Kimi! :)

Ik vermoed dat het nog wel enkele wedstrijden zal duren vooraleer we ook maar iets van de verhoudingen gaan weten.

Maar je hoort mij niet klagen hoor ;)

Gerard


Franky R.

Ik houd het op Hamilton...Zo verschrikkelijk zijn de McLaren ook al weer niet 'door het ijs gezakt'...Toegeven, ook zonder die @#$#@ pitstops, had Hamilton geen vuist kunnen maken tegenover Vettel, laat staan Grosjean...Maar dan kan hij meer puntjes kunnen sprokkelen.



Je hoeft niet per se elke race te winnen om WK te worden, al is dat wel de makkelijkste manier! ;)

Gerard

Alsjeblieft Franky, die laatste uitspraak doet mij meteen denken aan dat gruwelijke medaiilesysteem van Ecclestone..

Doe me dat niet aan ;D
En dat is ook niet wat we willen, dat 1 iemand alles wint, toch ???

Kootje

Ik hou 't ook nog ff op Hamilton.
Hoewel z'n McLaren in de race nog net wat snelheid tekort lijkt te komen om voor de winst te gaan, is hij wel het meest constant.
Zonder die vervloekte pitsstops had hij zeker P4 gereden, en zoals Franky ook al aangeeft lijkt punten sprokkelen dit seizoen belangrijker dan ooit.

Wizard

Ik heb werkelijk geen idee. Momenteel kan het alle kanten op.

0634

Eensch. Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik zou zeggen Vettel, Hamilton of Button. Maar wie weet kan Kimi, Alonso of Rosberg zich zomaar bij de kandidaten voegen. Voorlopig onthoud ik mij van stemmen. Gewoon echt geen idee en ook geen gevoel.

rafael25

   
'Jenson Button favoriet voor wereldtitel'Dat is de mening van oud-Formule 1-coureur Emerson Fittipaldi

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=40858

Franky R.

Citaat van: Gerard op 23 april 2012 - 13:10:30
Alsjeblieft Franky, die laatste uitspraak doet mij meteen denken aan dat gruwelijke medaiilesysteem van Ecclestone..

Doe me dat niet aan ;D
En dat is ook niet wat we willen, dat 1 iemand alles wint, toch ???


;D ;D ;D ;D


Nee, hoor! Ik zou er ook van gruwen. Ik vind het best mooi dat we nu vier verschillende winnaars hebben na vier GP's! Het zou mooi zijn, als bijv. Kimi of Lewis de volgende race wint en daarna weer een andere winnaar (MSC?)....Een beetje zoals seizoen 1982!


Maar ondanks dat, moet ik eerlijk zijn en hoop ik dat Hamilton uiteindelijk WK wordt (zeker na zo'n k#tseizoen als 2011).






Fabian

Werkelijk nog geen idee. Het kan alle kanten op en de coureur die het meest constant is en de minste fouten maakt zal aan het langste eind trekken.

monaco2011

Citaat van: rafael25 op 23 april 2012 - 19:18:12
   
'Jenson Button favoriet voor wereldtitel'Dat is de mening van oud-Formule 1-coureur Emerson Fittipaldi

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=40858
vreemd dat ie Vettel helemaal niet noemt. Die kan ook goed met de bandjes omgaan, net als Button en RBR lijkt ook een stijgende lijn te hebben daar waar het bij McLaren na Austalië wat minder lijkt te zijn. Maar wat iedereen hier al zegt, het kan ook zo maar weer anders zijn. Misschien kunnen Lotus en Raikkonen voor een verrassing zorgen??

0634

Citaat van: monaco2011 op 24 april 2012 - 00:18:35
Citaat van: rafael25 op 23 april 2012 - 19:18:12
   
'Jenson Button favoriet voor wereldtitel'Dat is de mening van oud-Formule 1-coureur Emerson Fittipaldi

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=40858
vreemd dat ie Vettel helemaal niet noemt. Die kan ook goed met de bandjes omgaan, net als Button en RBR lijkt ook een stijgende lijn te hebben daar waar het bij McLaren na Austalië wat minder lijkt te zijn. Maar wat iedereen hier al zegt, het kan ook zo maar weer anders zijn. Misschien kunnen Lotus en Raikkonen voor een verrassing zorgen??
In Emersons verdediging: dit zei hij vóór de race in Bahrein. Wellicht dat hij daarom Vettel niet noemde.

maartenf1

Op kwaliteit van de auto geef ik Mclaren echt de grootste kans.
Ik denk dat Button zijn hoofd beter koel houd dan Hamilton, dus schat ik hem als meest serieuze kandidaat in het minst voorspelbare seizoen ooit.

Maar als ik moet zeggen wie ik hoop,
Webber zou ik heel mooi vinden, eindelijk Vettel pakken, en Mark is al aardig constant op weg.
En Kimi  zou fantastisch zijn om zijn comeback een mooie glorie te geven.

Ik denk dat we pas over 2 over 3 races echt duidelijk een goede machtsverhouding kunnen opmaken.