Man van de wedstrijd: China

Gestart door Folkert, 15 april 2012 - 11:06:21

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Nico Rosberg
20 (87%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
2 (8.7%)
Mark Webber
0 (0%)
Sebasttian Vettel
0 (0%)
Romain Grosjean
0 (0%)
Bruno Senna
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (4.3%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Rosberg. Alhoewel ik Vettel ook goed vond, damage control zeg.

De rest was ook niet onaardig, Grosjean, de Macs en ook Webber liet zien toch echt goed te kunnen racen. Maar dit was Nico's dag.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 11:16:32
Rosberg. Alhoewel ik Vettel ook goed vond, damage control zeg.

De rest was ook niet onaardig, Grosjean, de Macs en ook Webber liet zien toch echt goed te kunnen racen. Maar dit was Nico's dag.
Dit was Nico's Weekend. Pole en overwinning. Geweldig. Hamilton verdiend ook vermelding. Gecontroleerd gereden en puike inhaal acties. Rustig gebleven en maximaal gepresteerd. Wat een race het zou worden als hij gewoon van P2 zou starten?
Saubers vielen ergens wel tegen.
Ik wil Massa en Grosjean ook krediet geven, die toch zonder brokken of echt slecht rijden goed er bij zaten.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Rosberg, wie anders?

Toch wel apart dat Alonso er eerst zo goed bijzat, en na zijn foutje er helemaal niet meer bijzat. De williamsen hebben ook uitstekend gereden, wat een verschil met vorig jaar. De Mclarens ook gewoon goed, en Massa en Hamilton hebben elkaar niet geraakt!!!

_Makke_

Rosberg, de enige waarvoor je kan gaan. Was fantastisch weg, rijdt zijn teammaat op achterstand en de laatste ronde kon hij bijna in achteruit afwerken. Zo'n voorsprong had hij. Knap!

Vettel maakte uiteraard heel wat posities goed, maar werd ook wel geholpen door de strategie. Was eigenlijk nooit in gevecht met wagens van gelijke sterkte. Enkel op't eind. Ook zijn zwakke start pleit niet in zijn voordeel.

Franky R.

#5
Mijn keuze valt op Rosbief...euh Rosberg... ;) ...Reed nu eens niet achteruit, maar vooruit. Normaal stem ik niet op de winnaar die ronde na ronde op P1 blijft rijden, maar in het geval van Nico was het wel bijzonder.


Alles zat mee; HAM die een versnellingsbak had, MSC met zijn losse wiel en de rest was te druk met elkaar bezig om Nico te bedreigen.


Ik zou haast zeggen; 'eindelijk zat het Nico Rosberg mee'...


Speciale vermelding voor Grofjean en Walldonado. Het is lang geleden dat ik een succesvolle wheelbanging-fight in de F1 zag... ;D ;D ;D

Folkert

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 11:27:22
Mijn keuze valt op Rosbief...euh Rosberg... ;) ...Reed nu eens niet achteruit, maar vooruit. Normaal stem ik niet op de winnaar die ronde na ronde op P1 blijft rijden, maar in het geval van Nico was het wel bezonder.


Alles zat mee; HAM die een versnellingsbak had, MSC met zijn losse wiel en de rest was te druk met elkaar bezig om Nico te bedreigen.


Ik zou haast zeggen; 'eindelijk zat het Nico Rosberg mee'...


Speciale vermelding voor Grofjean en Walldonado. Het is lang geleden dat ik een succesvolle wheelbanging-fight in de F1 zag... ;D ;D ;D
Ik vond het perfect op zijn plaats. Geen wielmoer toegeven en lekker knokken voor de plaatsen. Geweldig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P

Kootje

Rosberg       heeft toch geen uitleg nodig


Speciale vermelding voor Hamilton die meerdere snaarstrakke inhaalacties liet zien, en voor Williams F1.
Niet de grootste talenten, maar gewoon weer met 2 auto's in de top 10.

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:31:15
Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P
Enorme prestatie van Massa. Lewis doet gewoon waar hij goed in is ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:31:15
Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P

Hamilton had inderdaad een paar leuke gevechten, maar ik vond hem vaak te lang vastzitten achter een tragere deelnemer. Webber leek daar bij momenten minder last met te hebben. Vooral na het rechte stuk, daar leek hij moeite te hebben om mensen te passeren. Elders, waar het wat moeilijker is, ging het makkelijker.  ;D

Nee, vandaag kan je imho maar één persoon aanduiden. Hij reed onbedreigd naar de overwinning. Klopt, maar dat is voor een groot stuk ook zijn eigen verdienste. Hij was gewoon razendsnel.

0634

Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 11:35:10
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:31:15
Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P
Enorme prestatie van Massa. Lewis doet gewoon waar hij goed in is ;)
Hoezo? Hij heeft dit keer toch geen schade gereden?

Folkert

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 11:41:07
Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 11:35:10
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:31:15
Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P
Enorme prestatie van Massa. Lewis doet gewoon waar hij goed in is ;)
Hoezo? Hij heeft dit keer toch geen schade gereden?
Ik begrijp je niet helemaal, maar ik was beetje op de lollige toer. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Rosberg. In één woord:PERFECT

Sabai

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:31:15
Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P

Dat vind ik te makkelijk gezegd gezien het verleden van de mercedes hebben ze het juist super knap gedaan perfecte strategie door de stops zo te plannen om uit het verkeer te blijven en rosberg gewoon super gereden. Mc laren daarentegen heeft er juist een handje van om de goede uitgang posities van hun rijders om zeep te helpen door knullige foutjes en imo verkeerde strategie vooral die van hamilton. Mc laren had imo een dikke 1,2 kunnen halen maar .
Red Bull daar ben ik het mee eens die hebben gevochten voor elke meter vandaag.