Man van de wedstrijd: China

Gestart door Folkert, 15 april 2012 - 11:06:21

« vorige - volgende »

Wie is de man van de wedstrijd?

Nico Rosberg
20 (87%)
Jenson Button
0 (0%)
Lewis Hamilton
2 (8.7%)
Mark Webber
0 (0%)
Sebasttian Vettel
0 (0%)
Romain Grosjean
0 (0%)
Bruno Senna
0 (0%)
Pastor Maldonado
0 (0%)
Fernando Alonso
1 (4.3%)
Kamui Kobayashi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Gerard

Citaat van: rafael25 op 15 april 2012 - 12:28:16


Rosberg.................

een compleet Mercedes podium... Mooi he? Die Haug was als een kind zo blij.. En terecht.. mooi!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 12:44:26
Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 12:20:20
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 12:07:03
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 12:03:12
Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 11:34:11
Rosberg       heeft toch geen uitleg nodig


Speciale vermelding voor Hamilton die meerdere snaarstrakke inhaalacties liet zien, en voor Williams F1.
Niet de grootste talenten, maar gewoon weer met 2 auto's in de top 10.


Tja, ik vind met name Senna, prima presteren eigenlijk. Laat zien in de F1 thuis te horen.


Met dank aan de technici van Williams...Vond zijn race in Maleisie nochtans indrukwekkender. Van laatste naar P6, maar dat neefje van Ayrton Senna is op de goed weg. ;)

En toch kan ik me niet van de vraag ontdoen: Wat zou bv Raïkkönen in die auto kunnen ??

Of wat dacht je van Barrichello?
Die moet toch met een brok in zijn keel in de USA zitten, kijkend naar de performance van de Williams...

Maar het is goed zoals het is...Bruno heeft zijn kans in de F1 gekregen en hij doet het tot nu toe erg netjes. Pastor idem.

Precies.
We moeten het ermee doen en vooralsnog mogen we niet klagen.
Melbourne was 'n ramp, maar Maleisië en China bieden hoop voor de rest van 't seizoen.

Fabian

Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 12:55:16
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 12:44:26
Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 12:20:20
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 12:07:03
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 12:03:12
Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 11:34:11
Rosberg       heeft toch geen uitleg nodig


Speciale vermelding voor Hamilton die meerdere snaarstrakke inhaalacties liet zien, en voor Williams F1.
Niet de grootste talenten, maar gewoon weer met 2 auto's in de top 10.


Tja, ik vind met name Senna, prima presteren eigenlijk. Laat zien in de F1 thuis te horen.


Met dank aan de technici van Williams...Vond zijn race in Maleisie nochtans indrukwekkender. Van laatste naar P6, maar dat neefje van Ayrton Senna is op de goed weg. ;)

En toch kan ik me niet van de vraag ontdoen: Wat zou bv Raïkkönen in die auto kunnen ??

Of wat dacht je van Barrichello?
Die moet toch met een brok in zijn keel in de USA zitten, kijkend naar de performance van de Williams...

Maar het is goed zoals het is...Bruno heeft zijn kans in de F1 gekregen en hij doet het tot nu toe erg netjes. Pastor idem.

Precies.
We moeten het ermee doen en vooralsnog mogen we niet klagen.
Melbourne was 'n ramp, maar Maleisië en China bieden hoop voor de rest van 't seizoen.

Williams zit er goed bij tot nu toe. Ik hoop dat ze dit kunnen volhouden en niet zoals Lotus vorig jaar een terugval krijgen.

Wizard

Williams lijkt me ervaren genoeg deze tendens door te trekken.

Fabian

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:03:52
Williams lijkt me ervaren genoeg deze tendens door te trekken.
Dat lijkt mij ook, maar je weet het nooit in de F1 ;)

Wizard

Dat is waar. Zo heb ik hun keuze voor de Cosworth-motoren nooit écht begrepen.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 12:31:02
Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 11:45:00
Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 11:41:07
Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 11:35:10
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 11:31:15
Rosberg vind ik te makkelijk. Rijdt onbedreigd naar de overwinning, daarentegen moeten de McLaren en Red Bulls knokken voor iedere meter. Hamilton had de leukste gevechten. Eerst met Perez daarna met Vettel, die het hem moeilijker kon maken dan ik in eerste instantie dacht. En niet vergeten, hij versloeg Massa zonder schade te rijden. Een enorme prestatie van beide. :P
Enorme prestatie van Massa. Lewis doet gewoon waar hij goed in is ;)
Hoezo? Hij heeft dit keer toch geen schade gereden?
Ik begrijp je niet helemaal, maar ik was beetje op de lollige toer. ;)
Ik dus ook? Hamilton heeft nog al de reputatie van een brokkenpiloot bij tijd en wijle... vandaar ;D .
Ok ja ik begrijp je. Vandaar ook mijn opmerking dat ik je niet helemaal begreep ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:03:52
Williams lijkt me ervaren genoeg deze tendens door te trekken.
Het gaat ook om financiele middelen. Geen idee of ze dit kunnen volhouden als andere teams harder gaan.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 14:07:20
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:03:52
Williams lijkt me ervaren genoeg deze tendens door te trekken.
Het gaat ook om financiele middelen. Geen idee of ze dit kunnen volhouden als andere teams harder gaan.

Dat moet idd nog blijken.
Daarnaast was het vorig jaar nog zo dat de updates eigenlijk downgrades bleken.
Dus ook al kunnen ze het financieel bolwerken continu te ontwikkelen, hoeft dit niet persé gunstig te zijn.

Hopelijk gaan ze dit niveau iig volhouden.
Het is te lang geleden dat Williams 'n vaste waarde in de punten was.
En wie weet, tijdens een of andere freakrace wellicht 'n podium ??

Wizard

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 14:07:20
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:03:52
Williams lijkt me ervaren genoeg deze tendens door te trekken.
Het gaat ook om financiele middelen. Geen idee of ze dit kunnen volhouden als andere teams harder gaan.

Ik heb geen idee wat het budget van Williams is en hoe deze staan in verhouding tot het budget van de concurentie. En bovendien is het geen eens alles zeggend. Bij Williams zit bakken ervaren, mensen die weten hoe ze moeten winnen en er zal budget genoeg zijn om door te ontwikkelen. Dat kan nog wel eens in het voordeel werken van Frank en de zijne.

0634


Wizard


Fabian

Ik ben wel benieuwd wie er op Alonso heeft gestemd.

0634

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 15:22:30
Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 14:07:20
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:03:52
Williams lijkt me ervaren genoeg deze tendens door te trekken.
Het gaat ook om financiele middelen. Geen idee of ze dit kunnen volhouden als andere teams harder gaan.

Ik heb geen idee wat het budget van Williams is en hoe deze staan in verhouding tot het budget van de concurentie. En bovendien is het geen eens alles zeggend. Bij Williams zit bakken ervaren, mensen die weten hoe ze moeten winnen en er zal budget genoeg zijn om door te ontwikkelen. Dat kan nog wel eens in het voordeel werken van Frank en de zijne.
We zullen zien. Ik heb daar mijn twijfels over, ik zie de meer vermogende teams zich gewoon sneller ontwikkelen. Ik zie ook niet zo die ervaring hoor. Dit zijn niet de mensen die nog in de topjaren aan de wagen van Mansell sleutelden hoor. Williams is al tig jaar een middenmoter en de mensen die er werken tja... die zullen vast goed zijn, maar die van Sauber of FI doen ook al een paar dagen mee.

Wizard

Dat is waar echter, als ik de progress van Williams afzet tegen de concurentie hebben ze een flinke slag gewonnen. En het zijn toch écht diezelfde mensen die tevens zullen bezig zijn met het doorontwikkelen. Als het tijdens de winter lukt, kan het nu ook.