Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

robbert

ja en alonso die het niet slecht heeft gedaan. Maar het heeft niet veel gescholen of hij stond niet in de top 10, met vettel die daar de 11de tijd gereden heeft. Dus toch met moeite de top 10 voor Alonso. Hopelijk gaat het morgen beter, en hopelijk kan schumacher morgen winnen

0634

Geweldig hoor, die Mercedessen! Knap gedaan ook van Rosberg, met zo'n enorme voorsprong. Al denk ik dat ze toch niet zullen winnen morgen, maar wie weet. We zullen zien. Wel razendknap ook van die Saubers.

Heerlijke startopstelling natuurlijk. Alles voor een prachtige race.

_Makke_

Nja, spannend...  :D

Geen idee hoe het met de weersverwachtingen zit, maar ze zullen wel niet zo hard verschillen van de huidige. Dus wat koudere temperaturen. Dat lust die Sauber precies wel. Ook Mercedes zal er n iet rouwig om zijn.

Echt benieuwd naar morgen. Zoals de zaken er nu staan vechten er veel (zeker vergeleken met de laatste jaren) teams voor de zege en het podium. Mercedes, Sauber, McLaren, Lotus en Red Bull. Niet slecht, niet slecht.

Figge

Toch wel een verrassende uitslag... Morgen dus Mercedes op de eerste rij. Ik hoop dat Nico zijn 1e race kan winnen. Even Schumacher weer terug op zijn plaats  ;)
Alle voortekenen voor een mooie race zitten in deze startopstelling!!

0634

Het zou zeker leuk zijn als Mercedes de stunt door kan trekken! Hebben we er weer een echt topteam bij. Maar tot nu toe verliepen races voor hen moeilijker dan kwali's en ik ben een beetje bang dat dat weer gebeurt. Bovendien is Nico niet de beste racer. Maar ik hoop het wel. Ik gun Rosberg een klinkende zege.

0634

Vettel... Mijn hemel ik had echt niet zo'n terugval van RBR verwacht deze winter...

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 09:56:39
Geweldig hoor, die Mercedessen! Knap gedaan ook van Rosberg, met zo'n enorme voorsprong. Al denk ik dat ze toch niet zullen winnen morgen, maar wie weet. We zullen zien. Wel razendknap ook van die Saubers.

Heerlijke startopstelling natuurlijk. Alles voor een prachtige race.

Zuur voor Schumacher die zichtbaar baalde als een stier! Eindelijk een succesje voor Mercedes met in de hoofdrol niet hij maar Nico Rosberg.

Wizard

Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!

Figge

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:42:16
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!

Morgen eerste race maar even afwachten, om te zien of Koba ook het eerst aan de finish is van de twee.
Ferrari val idd tegen, maar Massa zat wel op acceptabele afstand van Alonso...

Wizard

Vorige race was het verschil ook niet gigantisch tijdens de trainingen. Het onderlinge verschil, vandaag, was sowieso minimaal. Dus het kan ook een vertekend beeld zijn. ;)

0634

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:39:31
Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 09:56:39
Geweldig hoor, die Mercedessen! Knap gedaan ook van Rosberg, met zo'n enorme voorsprong. Al denk ik dat ze toch niet zullen winnen morgen, maar wie weet. We zullen zien. Wel razendknap ook van die Saubers.

Heerlijke startopstelling natuurlijk. Alles voor een prachtige race.

Zuur voor Schumacher die zichtbaar baalde als een stier! Eindelijk een succesje voor Mercedes met in de hoofdrol niet hij maar Nico Rosberg.
Schumacher zal in de race wel beter zijn. Maar laten we eerst afwachten of deze boys een race lang competitief genoeg zullen zijn.

Kootje

Enigszins verrassende uitslag.

Mooie pole voor Nico :), maar ik verwacht niet dat hij deze zal verzilveren.
Button licht tegenvallend, al zal hij dat in de race waarschijnlijk wel rechttrekken. ;)
Koba zéér netjes, en wat is er met Vettel gebeurd ?? ??? (ik heb Q helaas gemist dus ....)


Ik zeg:
Hamilton
Raïkkönen
Button
  8)

lieven

Vergeet niet dat webberm et nieuwe updates rijden vettel niet. Hij moest ze niet hebben.
Zou dit het verschil zijn?

Folkert

Citaat van: lieven op 14 april 2012 - 11:20:02
Vergeet niet dat webberm et nieuwe updates rijden vettel niet. Hij moest ze niet hebben.
Zou dit het verschil zijn?
Zo iets hoorde ik ook, maar dacht juist dat het meer ging om afstellingen. Hoorde ook iets dat ze op het beste paard wilde gokken met de afstelling(of updates) en dat was Webber.

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:42:16
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!
Ik wist dat ze een degelijke auto hadden gebouwd. Dat hij zo goed zou zijn had ik echt niet verwacht. Koba is ook echte racer en zou morgen nog wel eens voor iets moois kunnen zorgen.

Voortekenen voor spannende race zijn er iig.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Ik denk dat het morgen een mooie race gaat worden. Vettel is weer out qualifyed door Webber, daar zal die niet blij mee zijn. Dan weet hij ook hoe dat voelt.