Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Gerard op 15 april 2012 - 09:29:58
Pffff niet te geloven! Die vent bij het rechterachterwiel van Schu zat al te klappen met zn hand , op de grond

Leek wel alsof de wielmoer er niet opzat.

Wizard

Waarom laat Ferrari Massa buiten? Dit kost hem de race. Verliest nu gigantisch veel tijd.

Franky R.

Stom hoor!


Maar we krijgen nog mooie gevechten voorgeschoteld. Massa op P1...LOL. Komt hij toch nog een beetje in de buurt van HAM... 8)  ...Tja, Ferrari kijkt eigenlijk alleen naar Alonso, dus bedachten ze net op tijd (?) dat Massa ook nog naar binnen moest?  :P


Alonso vs Kimi....Dat lijkt mij een mooi gevecht!


En toch leuk dat Rosberg voor de verandering eens vooruit racet... :P ...maar we zijn nog niet op de helft van de GP.

_Makke_

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 09:36:31
En toch leuk dat Rosberg voor de verandering eens vooruit racet... :P ...maar we zijn nog niet op de helft van de GP.

Tja, maar hij rijdt weg van Button. Waarschijnlijk geholpen door de koudere temperaturen? Ik geef hem in elk geval de meeste kans op een zege. Als Mercedes het tenminste niet verprutst zoals bij Schumacher.

_Makke_

Citaat van: Makke op 15 april 2012 - 09:31:55
Nja, ik vrees dat McLaren de verkeerde beslissing nam. Dat lijkt mij een stop meer voor McLaren...  :(

Hmmm, Webber opnieuw binnen. Die harde banden gaan precies niet veel langer mee dan de zachte?  :-\

Wizard

Hamilton versus Massa.......Muhahahahaha!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:48:08
Hamilton versus Massa.......Muhahahahaha!


Not again...Gelukkig laten ze elkaar nu wel leven... :P

Wizard

Boh, best saai, deze race. Had er meer van verwacht.

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:48:08
Hamilton versus Massa.......Muhahahahaha!
Ik kneep hem toch wel hoor....met Massa weet je het nooit  ;D(ICM Hamilton natuurlijk. )
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:54:41
Boh, best saai, deze race. Had er meer van verwacht.


Mee eens,


Met een veld dat zo dicht op elkaar zit, verwacht je meer actie. Rosberg is blijkbaar begonnen met achteruit racen. 1,5 sec. langzamer dan Button....


@Folkert,


Ik vond Massa erg netjes en Hamilton erg voorzichtig...Het is goed afgelopen... :P

Wizard

Fernando rijdt met een andere strategie?? Nou en Ferrari!?! Mag dan niet meer gereden worden voor positie. Is het dan geen race meer? Wat een zwaktebod!

KVDracer

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:54:41
Boh, best saai, deze race. Had er meer van verwacht.

Toch een paar goede gevechten op de baan, de auto's rijden nog vrij dicht bij elkaar. Al veel saaiere races gezien.

Wizard

Citaat van: KVDracer op 15 april 2012 - 09:58:08
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:54:41
Boh, best saai, deze race. Had er meer van verwacht.

Toch een paar goede gevechten op de baan, de auto's rijden nog vrij dicht bij elkaar. Al veel saaiere races gezien.

Schijnspanning is er wel evenals schijngevechten maar ik zit niet op het puntje van mijn stoel te genieten.

Wizard

Waarom laat Ferrari Massa opnieuw buiten???

KVDracer

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:59:30
Citaat van: KVDracer op 15 april 2012 - 09:58:08
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 09:54:41
Boh, best saai, deze race. Had er meer van verwacht.

Toch een paar goede gevechten op de baan, de auto's rijden nog vrij dicht bij elkaar. Al veel saaiere races gezien.

Schijnspanning is er wel evenals schijngevechten maar ik zit niet op het puntje van mijn stoel te genieten.

Dat ik op het puntje van men stoel zit gebeurt dan ook maar 1a2 keer per seizoen. Gelijk vorige keer in Maleisie met Perez, maar dat is dan ook dankzij de regen. Dus moeten we Bernie toch gelijk geven toen hij over een paar jaar zei van sprinklers te installeren en halverwege de race de sprinklers open te zetten.