Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Gerard

Hoop dat het weer morgen geen parten speelt.. Ik gun het Mercedes wel eindelijk eens te winnen..Met een Sauber op P3 zou leuk zijn.. Gooi dat kampioenschap maar open en laat de topteams maar 'zweten' ;)

janke

Citaat van: Gerard op 14 april 2012 - 19:20:36
Hoop dat het weer morgen geen parten speelt.. Ik gun het Mercedes wel eindelijk eens te winnen..Met een Sauber op P3 zou leuk zijn.. Gooi dat kampioenschap maar open en laat de topteams maar 'zweten' ;)

Ja, inderdaad. Het is wel eens goed dat de rollen worden omgedraaid. Maar die kans is denk ik nihil. (Zie mijn discussie op een ander topic) Maar ja wie zei het ook alweer?/ It's racing.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: Gerard op 14 april 2012 - 19:20:36
Hoop dat het weer morgen geen parten speelt.. Ik gun het Mercedes wel eindelijk eens te winnen..Met een Sauber op P3 zou leuk zijn.. Gooi dat kampioenschap maar open en laat de topteams maar 'zweten' ;)


Denk dat daar juist wat weerschommelingen voor nodig zijn ???

Sabai

Hopelijk ben ik morgen net zo verast als vandaag over de uitslag. Wat zit het dit jaar toch ongeloofelijk dicht bijelkaar . Zo lang als ik de f1 volg heb ik dit nooit gezien q2 tot p11 binnen 3 tienden het verschil. Ik mag hopen dat het hele seizoen zo word. Mooi om ook te zien hoe kimi terug is en nu al ontervreden met p4 . Het gaat hem nog steeds alleen om het winnen de rest is niet interesant :)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 14 april 2012 - 20:04:10
Hopelijk ben ik morgen net zo verast als vandaag over de uitslag. Wat zit het dit jaar toch ongeloofelijk dicht bijelkaar . Zo lang als ik de f1 volg heb ik dit nooit gezien q2 tot p11 binnen 3 tienden het verschil. Ik mag hopen dat het hele seizoen zo word. Mooi om ook te zien hoe kimi terug is en nu al ontervreden met p4 . Het gaat hem nog steeds alleen om het winnen de rest is niet interesant :)


Seizoen 1982...Zou mooi zijn als het dit jaar ook zo loopt...Met Hamilton als WK... 8)

monaco2011


Enzo

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???

De foute keuze om het oude uitlaatsysteem te kiezen?

_Makke_

Citaat van: Enzo op 14 april 2012 - 20:51:40
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???

De foute keuze om het oude uitlaatsysteem te kiezen?

En dat het zijn schuld is dat hij op P11 staat.

_Makke_

Nu, ik ben wel benieuwd voor morgen. Ik vrees eigenlijk een beetje voor Rosberg's race. Het verschil met Schumacher is wel héél groot. Het lijkt mij best realistisch dat hij een afstelling gekozen heeft ifv de kwalificatie, niet de race. Als je dan de mindere racepace van Mercedes in acht neemt, zou hij wel eens vrij ver kunnen wegzakken.

monaco2011

Citaat van: Makke op 14 april 2012 - 20:52:48
Citaat van: Enzo op 14 april 2012 - 20:51:40
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???

De foute keuze om het oude uitlaatsysteem te kiezen?

En dat het zijn schuld is dat hij op P11 staat.
nee, op andere sites zegt ie dat er geen (aanwijsbaar) probleem met de auto was, maar dat de snelheid er gewoon niet was. Hij zegt iig nergens dat het zijn 'fout' was.
Misschien heeft het idd met het uitlaatsysteem te maken, maar dan nog, Vettel zegt juist achter die keus te staan, dus dan klopt die titel nog steeds niet ;)

_Makke_

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 21:00:30
Citaat van: Makke op 14 april 2012 - 20:52:48
Citaat van: Enzo op 14 april 2012 - 20:51:40
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???

De foute keuze om het oude uitlaatsysteem te kiezen?

En dat het zijn schuld is dat hij op P11 staat.
nee, op andere sites zegt ie dat er geen (aanwijsbaar) probleem met de auto was, maar dat de snelheid er gewoon niet was. Hij zegt iig nergens dat het zijn 'fout' was.
Misschien heeft het idd met het uitlaatsysteem te maken, maar dan nog, Vettel zegt juist achter die keus te staan, dus dan klopt die titel nog steeds niet ;)

Goh ja, je kan achter die keuze staan ook al kost het je een deftige kwalificatie. Misschien gokt hij er zijn winst mee te doen in de race? Dan is die zwakke kwalificatie zijn fout (omwille van die keuze) maar denkt hij het nog goed te kunnen maken in de race.  :P

Enfin, we zullen wel zien. 't Is nog maar 1 nachtje slapen/uitgaan.  ;)

monaco2011

Citaat van: Makke op 14 april 2012 - 21:03:00
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 21:00:30
Citaat van: Makke op 14 april 2012 - 20:52:48
Citaat van: Enzo op 14 april 2012 - 20:51:40
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???

De foute keuze om het oude uitlaatsysteem te kiezen?

En dat het zijn schuld is dat hij op P11 staat.
nee, op andere sites zegt ie dat er geen (aanwijsbaar) probleem met de auto was, maar dat de snelheid er gewoon niet was. Hij zegt iig nergens dat het zijn 'fout' was.
Misschien heeft het idd met het uitlaatsysteem te maken, maar dan nog, Vettel zegt juist achter die keus te staan, dus dan klopt die titel nog steeds niet ;)

Goh ja, je kan achter die keuze staan ook al kost het je een deftige kwalificatie. Misschien gokt hij er zijn winst mee te doen in de race? Dan is die zwakke kwalificatie zijn fout (omwille van die keuze) maar denkt hij het nog goed te kunnen maken in de race.  :P

Enfin, we zullen wel zien. 't Is nog maar 1 nachtje slapen/uitgaan.  ;)
ja, precies, dat maken wij er dan van, maar hij heeft dat dus zelf niet gezegd, zoals de titel suggereert. Bovendien als je 3x keer tot op de tiende hetzelfde rondje rijdt in Q2, dan weet ik niet of je van een fout kunt spreken. Om één of andere reden is de snelheid er niet, hopelijk is dat morgen wat beter en kan iig nog wat puntjes scoren.
Idd nog 1 nachtje, met zowel slapen als uitgaan ;)

Jozef

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 21:00:30
Citaat van: Makke op 14 april 2012 - 20:52:48
Citaat van: Enzo op 14 april 2012 - 20:51:40
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???

De foute keuze om het oude uitlaatsysteem te kiezen?

En dat het zijn schuld is dat hij op P11 staat.
nee, op andere sites zegt ie dat er geen (aanwijsbaar) probleem met de auto was, maar dat de snelheid er gewoon niet was. Hij zegt iig nergens dat het zijn 'fout' was.
Misschien heeft het idd met het uitlaatsysteem te maken, maar dan nog, Vettel zegt juist achter die keus te staan, dus dan klopt die titel nog steeds niet ;)

Zeker omdat er aanhalingstekens in de titel staan, wat aangeeft dat het een letterlijk citaat van Vettel is. Terwijl Vettel nooit zoiets gezegd heeft. Woorden in de mond leggen dus...

0634

#118
Niet letterlijk inderdaad, maar zoiets heeft Vettel wél gezegd:

Citaat"I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.

Met de laatste woorden impliceert hij wel dat hij de schuld op zich neemt voor aan de matige tijden. Evenzogoed een ongelukkig gekozen kop, die ik bij deze wat heb genuanceerd. Dat hij de auto niet de schuld geeft heeft hij wél gezegd.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 21:45:14
Niet letterlijk inderdaad, maar zoiets heeft Vettel wél gezegd:

Citaat"I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.

Met de laatste woorden impliceert hij wel dat hij de schuld op zich neemt voor aan de matige tijden. Evenzogoed een ongelukkig gekozen kop, die ik bij deze wat heb genuanceerd. Dat hij de auto niet de schuld geeft heeft hij wél gezegd.
maar hij zegt ook dat ie blij was met zn rondjes in Q2. Kortom, hij weet zelf ook niet precies waar het aan ligt. Hij was niet tevreden over de balans van de auto in de vorige wedstrijden, maar nu met het oude uitlaatsysteem wel. Maar blijkbaar is het toch minder snel