De vergane glorie van Oostenrijk

Gestart door maartenf1, 03 april 2012 - 21:03:17

« vorige - volgende »

maartenf1

Mij maakte de A1-ring zo bijzonder door de hoogteverschillen met uitdagende bochten boven op een "heuvel" of juist hierachter.
Dit vind ik een prachtige uitdaging voor een coureur en levert mooie beelden op en als er een inhaalactie was, was hij ook heel fraai (op de inhaalacties van Schumi op Barrichello na dan).

Valt me wel op dat iedereen hier de A1-ring haat of van houdt, blijft leuk.

Erwin-82

Ik zag laatst de race van 1982 op de Ostereichring op Youtube....super auto's en toch wel een hele gave volgaspiste! Een van de weinige overwinningen die Elio de Angelis behaalde in de Lotus. Jammer dat je dit soort banen niet meer in het programma hebt tegenwoordig.



"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman

Fabian

Mooi filmpje Erwin. Vooral lache om te zien dat die uitgevallen wagens niet worden weggehaald.

Erwin-82

Dank! en Ja, inderdaad tegenwoordig worden ze paniekerig weggehaald. Deze is uit dezelfde race,  uitloopstroken, grindbakken en bandenstapels......wat zijn dat? En bovendien heeft die fotograaf ook wel mazzel!
Meesterlijk!

"De formule 1 is een machtstrijd tussen prutsers en geldwolven geworden, een poel van plagiaat en achterklap" © Colin Chapman