Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 22:43:14
Als McLaren domineert weet je ook niet wie er gaat winnen, zoals 88 en 89 ook leuke jaren waren. Zolang er maar geen rijder domineert. Maar los daarvan, zo groot is de voorsprong van mac niet en het jaar is nog maar net begonnen. Ik vind het nog een beetje vroeg om te gaan spreken van een dominantie.

Laten we dat hopen! Webber kon Vettel (en ook nu, lijkt) redelijk bijbenen qua snelheid toen Red Bull niet oppermachtig was...

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 22:37:54
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 22:17:18
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:50:55
Kom, het gat met RBR is niet zo groot. Die komen er dit jaar echt wel weer bij. Bovendien kan je beter een dominantie hebben van Mclaren dan van RedBull, aangezien je dan nog altijd twee rijders hebt die kampioen kunnen worden en bij RedBull is die kans, gezien vorig jaar, een stuk kleiner.

Ik ben tegen iedere vorm van dominantie. Zelfs toen Schumacher in mijn favoriete team domineerde. Als ik van te voren al kan voorspellen wie gaat winnen kijk ik met andere ogen de race.
En dat is denk ik het enige voordeel aan een Mclaren dominantie: 2 coureurs mogen altijd strijden voor de zege/titel. En ik ga nu direct toe geven dat ik afgelopen 11 jaar Button enorm te kort heb gedaan. Wat hij afgelopen 2 jaar, maar voornamelijk afgelopen race heeft laten zien is werkelijk onvoorstelbaar. IMO dan. Zijn echte fans wisten het al, maar als Button WK word dit jaar, zal ik daar net iets minder blij van worden als Hamilton WK word. In 2/3 jaar tijd heeft Button zich bij mij heel erg om hoog gewerkt. Eigenlijk de Button die ik hoopte die hij was bij Williams.

Je bent niet de enige die Button heeft onderschat. ;)

Wizard


0634

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 08:53:08
Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 22:37:54
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 22:17:18
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:50:55
Kom, het gat met RBR is niet zo groot. Die komen er dit jaar echt wel weer bij. Bovendien kan je beter een dominantie hebben van Mclaren dan van RedBull, aangezien je dan nog altijd twee rijders hebt die kampioen kunnen worden en bij RedBull is die kans, gezien vorig jaar, een stuk kleiner.

Ik ben tegen iedere vorm van dominantie. Zelfs toen Schumacher in mijn favoriete team domineerde. Als ik van te voren al kan voorspellen wie gaat winnen kijk ik met andere ogen de race.
En dat is denk ik het enige voordeel aan een Mclaren dominantie: 2 coureurs mogen altijd strijden voor de zege/titel. En ik ga nu direct toe geven dat ik afgelopen 11 jaar Button enorm te kort heb gedaan. Wat hij afgelopen 2 jaar, maar voornamelijk afgelopen race heeft laten zien is werkelijk onvoorstelbaar. IMO dan. Zijn echte fans wisten het al, maar als Button WK word dit jaar, zal ik daar net iets minder blij van worden als Hamilton WK word. In 2/3 jaar tijd heeft Button zich bij mij heel erg om hoog gewerkt. Eigenlijk de Button die ik hoopte die hij was bij Williams.

Je bent niet de enige die Button heeft onderschat. ;)

Ik zelf ook hoor. Hoewel ik hem altijd beter heb gevonden dan wat de meesten ogenschijnlijk dachten (zeg maar niveau Barrichello of Fisichella) verbaasde hij mij vorig jaar en vorige week ook.

KVDracer

Whopla, regen in Maleisie. Tis te hopen dat ze gewoon kunnen starten en niet achter de SC

_Makke_

Hopelijk stopt de regen op tijd... Geen zin in een processie...   :-\

Wizard


KVDracer

Zolang het geen stortbui wordt, waarbij we een uur moeten wachten op de herstart is het al goed voor mij.

Franky R.

Oei, HAM! En een zeer slechte start vam MSC.

Wizard

En in de rondte getikt door Grosjean! Zonde!

Wizard


Franky R.

Voorlopig hebben ze in de F1 hun ballen teruggevonden. Starten met slicks op een hald natte baan. Alonso weer fenomenaal, Grosjaen out. Button als eerste Mclaren in de pits.


Franky R.

MSC heeft het voor zichzelf verpest. Juist in deze omstandigheden had hij naar de podium kunnen rijden. Ik hoop wel dat de race gewoon lekker doorgaat. HAM nog steeds op kop. Mooi, houden zo!


_Makke_

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:12:49
Alonso weer fenomenaal

Fenomenaal? Que?  :-\ Wat heeft die dan gedaan dat zo speciaal is?