Banaan van de race!!!

Gestart door Sabai, 18 maart 2012 - 09:55:28

« vorige - volgende »

Banaan van de race

Massa
11 (42.3%)
Massa
5 (19.2%)
Maldonado
10 (38.5%)
Schumacher
0 (0%)
Senna
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 23 maart 2012 - 09:55:28

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 19 maart 2012 - 23:26:32
Citaat van: Enzo op 19 maart 2012 - 23:23:51
Daarnaast lijkt de Lotus wel goed met de banden om te gaan, zelfs minder degradatie dan Red Bull en McLaren.
Kan in Maleisië een groot voordeel zijn voor Lotus, gezien de baan niet echt zacht voor de banden is.

De mannen van Lotus hebben goed werk verricht in de winterperiode. Twee goede coureurs en ze kunnen voor een verrassing gaan zorgen.

Ik verwacht niet dat ze budgetair kunnen meekomen, zeker nu niet zonder duidelijke RRA afspraken.
Na de updates in Mugello zullen ze terugvallen, net als vorig jaar.

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 19 maart 2012 - 23:31:28
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2012 - 23:14:32
Citaat van: monaco2011 op 19 maart 2012 - 23:01:17

ik discusieer op een normale manier. Die laatste zin had niet gehoeven, maar da's wel het gevoel dat ik op dat moment had. Jij besteed er gewoon 3 comments aan om te omschrijven hoe slecht maldonado wel niet was en in die comments herhaal je jezelf ook nog continu. Je hebt bij elkaar nu geloof ik wel 7 of 8 keer gezegd hoe ongelofelijk dom het was. En ja, het was idd een rijdersfout en op zich ook banaanwaardig, maar dat overdrijven daar kan ik weer niet zo goed tegen. Als iets echt duidelijk heel dom is dan spreekt dat voor zich en hoef je dat niet zo vaak te roepen. Het is pas oerdom als je niet van je fouten leert.
Dat was dan net het gevoel dat ík had. Als jij op je gevoel post mag ik dat ook lijkt me. We zitten hier met velen en ieder heeft gelukkig een eigen mening. Ik lees het net effe terug en tot aan de reactie op jou heb ik welgeteld in 2 posts van elk 1 regeltje gezegd dat het dom was. Tjonge wat erg zeg...::).
ok, ik kwam tot 3 posts, je eerste post waarin over Massa zegt; 'mn hemel wat slecht', maar toch stem je onder de vermelding 'no contest' op Maldonado, die je dus nog een behoorlijk stuk slechter vind dan de 'mn hemel wat slecht' van Massa. In de volgende post heb je t over kleuter, uberbanaan en zó dom om een dag later nog ff te komen met 'ontzettend dom, echt ontzettend dom.... echt zo onnozel. Nou, dan denk ik toch dat ik er met zwaar overdreven niet heel ver van af zit hoor.

Het momentje met Grosjean vond ik nou niet echt de fout van Maldonado. Op zijn minst/hoogst foutje van allebei.

Gewoon race incident. Beide coureurs gingen voor hun plek.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Enzo op 19 maart 2012 - 23:33:58

Ik verwacht niet dat ze budgetair kunnen meekomen, zeker nu niet zonder duidelijke RRA afspraken.
Na de updates in Mugello zullen ze terugvallen, net als vorig jaar.
Hmm. Dat zou ik jammer vinden. Ik hoop dat ze het dit jaar wel kunnen volhouden.

Citaat van: Burorri op 19 maart 2012 - 23:35:32

Het momentje met Grosjean vond ik nou niet echt de fout van Maldonado. Op zijn minst/hoogst foutje van allebei.

Gewoon race incident. Beide coureurs gingen voor hun plek.
Het was ook gewoon een race incident. Voor de rest niks ergs, maar was vooral jammer voor Grosjean. Was namelijk erg benieuwd wat hij zou presteren toen hij vanaf P3 mocht vertrekken.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 19 maart 2012 - 23:31:28
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2012 - 23:14:32
Citaat van: monaco2011 op 19 maart 2012 - 23:01:17

ik discusieer op een normale manier. Die laatste zin had niet gehoeven, maar da's wel het gevoel dat ik op dat moment had. Jij besteed er gewoon 3 comments aan om te omschrijven hoe slecht maldonado wel niet was en in die comments herhaal je jezelf ook nog continu. Je hebt bij elkaar nu geloof ik wel 7 of 8 keer gezegd hoe ongelofelijk dom het was. En ja, het was idd een rijdersfout en op zich ook banaanwaardig, maar dat overdrijven daar kan ik weer niet zo goed tegen. Als iets echt duidelijk heel dom is dan spreekt dat voor zich en hoef je dat niet zo vaak te roepen. Het is pas oerdom als je niet van je fouten leert.
Dat was dan net het gevoel dat ík had. Als jij op je gevoel post mag ik dat ook lijkt me. We zitten hier met velen en ieder heeft gelukkig een eigen mening. Ik lees het net effe terug en tot aan de reactie op jou heb ik welgeteld in 2 posts van elk 1 regeltje gezegd dat het dom was. Tjonge wat erg zeg...::).
ok, ik kwam tot 3 posts, je eerste post waarin over Massa zegt; 'mn hemel wat slecht', maar toch stem je onder de vermelding 'no contest' op Maldonado, die je dus nog een behoorlijk stuk slechter vind dan de 'mn hemel wat slecht' van Massa. In de volgende post heb je t over kleuter, uberbanaan en zó dom om een dag later nog ff te komen met 'ontzettend dom, echt ontzettend dom.... echt zo onnozel. Nou, dan denk ik toch dat ik er met zwaar overdreven niet heel ver van af zit hoor.


Folkert

Citaat van: Enzo op 19 maart 2012 - 23:44:35
Citaat van: monaco2011 op 19 maart 2012 - 23:31:28
Citaat van: Jeroen op 19 maart 2012 - 23:14:32
Citaat van: monaco2011 op 19 maart 2012 - 23:01:17

ik discusieer op een normale manier. Die laatste zin had niet gehoeven, maar da's wel het gevoel dat ik op dat moment had. Jij besteed er gewoon 3 comments aan om te omschrijven hoe slecht maldonado wel niet was en in die comments herhaal je jezelf ook nog continu. Je hebt bij elkaar nu geloof ik wel 7 of 8 keer gezegd hoe ongelofelijk dom het was. En ja, het was idd een rijdersfout en op zich ook banaanwaardig, maar dat overdrijven daar kan ik weer niet zo goed tegen. Als iets echt duidelijk heel dom is dan spreekt dat voor zich en hoef je dat niet zo vaak te roepen. Het is pas oerdom als je niet van je fouten leert.
Dat was dan net het gevoel dat ík had. Als jij op je gevoel post mag ik dat ook lijkt me. We zitten hier met velen en ieder heeft gelukkig een eigen mening. Ik lees het net effe terug en tot aan de reactie op jou heb ik welgeteld in 2 posts van elk 1 regeltje gezegd dat het dom was. Tjonge wat erg zeg...::).
ok, ik kwam tot 3 posts, je eerste post waarin over Massa zegt; 'mn hemel wat slecht', maar toch stem je onder de vermelding 'no contest' op Maldonado, die je dus nog een behoorlijk stuk slechter vind dan de 'mn hemel wat slecht' van Massa. In de volgende post heb je t over kleuter, uberbanaan en zó dom om een dag later nog ff te komen met 'ontzettend dom, echt ontzettend dom.... echt zo onnozel. Nou, dan denk ik toch dat ik er met zwaar overdreven niet heel ver van af zit hoor.


Maar Monaco heeft wel gelijk, 2 keer zeggen dat iemand domme fout maakt, is wel onvergevelijk hoor.  ::) ;DWeetje hoe vaak dat is?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

@Enzo: ;D

serieus; de banaan van het weekend vind ik eigenlijk toch wel het team HRT !
ALLE MOEITE,TIJD,ENERGIE EN GELD GESTOKEN IN DAT HOK, EN NOG NIET MEE MOGEN RACEN... pfffffff

0634

Citaat van: Gerard op 19 maart 2012 - 23:52:15
@Enzo: ;D

serieus; de banaan van het weekend vind ik eigenlijk toch wel het team HRT !
ALLE MOEITE,TIJD,ENERGIE EN GELD GESTOKEN IN DAT HOK, EN NOG NIET MEE MOGEN RACEN... pfffffff
Dat sowieso inderdaad. De vertoning van HRT is inderdaad beschamend. Een wanprestatie, al zal ik dat maar niet herhalen.

0634

Citaat van: Enzo op 19 maart 2012 - 23:33:58

Ik verwacht niet dat ze budgetair kunnen meekomen, zeker nu niet zonder duidelijke RRA afspraken.
Na de updates in Mugello zullen ze terugvallen, net als vorig jaar.
Dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb geen idee hoe ze er financieel voor staan maar vorig jaar was dat inderdaad nogal een issue geloof ik. BLijft was dat betreft nog eens extra zonde dat het systeem waarin ze heel veel geld en tijd hebben gestoken zomaar verboden wordt terwijl ze tijdens de ontwikkeling veel met de FIA hebben gesproken. Lijkt mij wel erg zuur.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2012 - 07:07:34
Citaat van: Enzo op 19 maart 2012 - 23:33:58

Ik verwacht niet dat ze budgetair kunnen meekomen, zeker nu niet zonder duidelijke RRA afspraken.
Na de updates in Mugello zullen ze terugvallen, net als vorig jaar.
Dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb geen idee hoe ze er financieel voor staan maar vorig jaar was dat inderdaad nogal een issue geloof ik. BLijft was dat betreft nog eens extra zonde dat het systeem waarin ze heel veel geld en tijd hebben gestoken zomaar verboden wordt terwijl ze tijdens de ontwikkeling veel met de FIA hebben gesproken. Lijkt mij wel erg zuur.

Ja dat is altijd lullig, zeker als je weinig geld hebt. Daarom is het belangrijk dat de FIA helder is en de teams pas beginnen met bouwen na duidelijkheid.