Banaan van de race!!!

Gestart door Sabai, 18 maart 2012 - 09:55:28

« vorige - volgende »

Banaan van de race

Massa
11 (42.3%)
Massa
5 (19.2%)
Maldonado
10 (38.5%)
Schumacher
0 (0%)
Senna
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 23 maart 2012 - 09:55:28

Jozef

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 16:48:00
Citaat van: Burorri op 18 maart 2012 - 16:35:09
Massa. Herhaling van 2011? Maar dan nu zonder Hamilton.

Nee, nee...deze keer was Bruno Senna de klos. De volgende keer...? Tenzij Massa het leuk vond om tegen Bruno aan te kleunen (net als vorig jaar tegen Hamilton)... ::)

;)

Idd, Massa zal Hamilton dit seizoen nog wel opzoeken. Wanneer Lewis Felipe dubbelt.

Enzo

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 16:52:51
Citaat van: Enzo op 18 maart 2012 - 16:49:58
Was de touche met Grosjean niet ook de schuld van Walldonando? Hij liet hem echt geen ruimte meer, Grosjean kon nergens heen. Had net zo goed een penalty op kunnen staan imo.

Mwa, race-incident hoewel Pastor best wat sportieve ruimte had kunnen laten daar Grosjean geen kant meer op kon. Dit soort acties kost punten in de toekomst!

Dit is wat Grosjean ervan vond, kan ik me wel in vinden.

CitaatGrosjean felt Maldonado was entirely to blame for their collision.

"He just arrived too quick and couldn't turn his car," said the Lotus driver. "There were yellow flags in Turn 12, and we all slowed down, and I don't think he did. That gave him the advantage a bit and he was really fast at the end of the straight.

"He tried to take me down the inside, but I'd already braked quite late. He came, I turned and I was not going to go straight into the gravel to give him space, and he couldn't turn his car before hitting me and it broke my front suspension and that was it."

Jozef

In de letter van de regel was het gewoon een race-incident, Maldonado lag voor en mag dus gaan en staan waar hij wil (als hij maar niet te veel van lijn wisselt maar dat was hier niet aan de orde) en Grosjean kon eigenlijk geen kant op, tenzij de grindbak in.

Los van wat de regels erover zeggen, vind ik het wel een domme actie van Maldonado die net zo goed slachtoffer had kunnen zijn in dit duel. Nu was het de ophanging van Grosjean die brak, maar het had net zo goed die van Maldonado kunnen zijn, of hij had kunnen spinnen. En dan zou je ook echt niet Grosjean er de schuld van geven.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 16:54:08
Citaat van: Burorri op 18 maart 2012 - 16:35:09
Massa. Herhaling van 2011? Maar dan nu zonder Hamilton.


Massa heeft gezien hoe het moet als slachtoffer van Hamilton, nu kopiëert hij dat gedrag en maakt hij zelf slachtoffer(s). Wat leven we toch in een raar wereldje. :P
;D ;D ;D

CitaatIdd, Massa zal Hamilton dit seizoen nog wel opzoeken. Wanneer Lewis Felipe dubbelt.

Nou, dan hoop ik maar dat Massa Bruno prefereert boven Lewis... :P ...Weer het gebeuk tussen die twee...Daar zit ik echt niet op te wachten. Zeker niet nu de McLaren een prima pakket heeft.

Het is jammer dat Ferrari niet het geld voor over heeft, om Massa te lozen (artikel)...want waar was die gast mee bezig?!  Zelfs GvdG had meer uit die auto kunnen halen (mss. overdreven, maar het zou eens niet..)!

T.Nuvolari


monaco2011

Massa natuurlijk, ik snap eigenlijk niet dat er zoveel mensen op Maldonado stemmen. Ok, hij maakt natuurlijk een foutje, maar dat hebben we er veel meer zien doen van t weekend, dat hoort bij racen. Wat Massa deed in combinatie met zn zeer zwakke optreden vind ik echt 10x erger. Bovendien had ie eerder dit weekend ook al een beginnersfout gemaakt.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 18 maart 2012 - 22:44:10
Massa natuurlijk, ik snap eigenlijk niet dat er zoveel mensen op Maldonado stemmen. Ok, hij maakt natuurlijk een foutje, maar dat hebben we er veel meer zien doen van t weekend, dat hoort bij racen. Wat Massa deed in combinatie met zn zeer zwakke optreden vind ik echt 10x erger. Bovendien had ie eerder dit weekend ook al een beginnersfout gemaakt.


Massa heeft een draak van een auto. Walldonado heeft een scherpe snelle bak en Williams moet vroeg punten scoren, want ze weten zelf niet of ze de ontwikkeling kunnen bijhouden.


Vandaar Walldonado... :P

Jozef

Citaat van: monaco2011 op 18 maart 2012 - 22:44:10
Massa natuurlijk, ik snap eigenlijk niet dat er zoveel mensen op Maldonado stemmen. Ok, hij maakt natuurlijk een foutje, maar dat hebben we er veel meer zien doen van t weekend, dat hoort bij racen. Wat Massa deed in combinatie met zn zeer zwakke optreden vind ik echt 10x erger. Bovendien had ie eerder dit weekend ook al een beginnersfout gemaakt.

Er is nog wel een verschil tussen een foutje maken tijdens de vrije training, of in het begin van de race even door het grind gaan (Vettel), en wat Maldonado deed. In de laatste ronde, terwijl er niks meer te winnen was, vanuit een positie die meer punten oplevert dan Williams vorig jaar in een heel seizoen pakte. ::)

Fabian

Was niet erg slim van Pastor. Hij zou toch beter moeten weten.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 23:01:38
Citaat van: monaco2011 op 18 maart 2012 - 22:44:10
Massa natuurlijk, ik snap eigenlijk niet dat er zoveel mensen op Maldonado stemmen. Ok, hij maakt natuurlijk een foutje, maar dat hebben we er veel meer zien doen van t weekend, dat hoort bij racen. Wat Massa deed in combinatie met zn zeer zwakke optreden vind ik echt 10x erger. Bovendien had ie eerder dit weekend ook al een beginnersfout gemaakt.


Massa heeft een draak van een auto. Walldonado heeft een scherpe snelle bak en Williams moet vroeg punten scoren, want ze weten zelf niet of ze de ontwikkeling kunnen bijhouden.


Vandaar Walldonado... :P
volgens mij reed Maldonado achter een Ferrari ;)

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 23:27:51
Citaat van: monaco2011 op 18 maart 2012 - 22:44:10
Massa natuurlijk, ik snap eigenlijk niet dat er zoveel mensen op Maldonado stemmen. Ok, hij maakt natuurlijk een foutje, maar dat hebben we er veel meer zien doen van t weekend, dat hoort bij racen. Wat Massa deed in combinatie met zn zeer zwakke optreden vind ik echt 10x erger. Bovendien had ie eerder dit weekend ook al een beginnersfout gemaakt.

Er is nog wel een verschil tussen een foutje maken tijdens de vrije training, of in het begin van de race even door het grind gaan (Vettel), en wat Maldonado deed. In de laatste ronde, terwijl er niks meer te winnen was, vanuit een positie die meer punten oplevert dan Williams vorig jaar in een heel seizoen pakte. ::)
tuurlijk zit daar een verschil in, ik noem dat ook niet als hoofdreden, maar ik vond Massa het hele weekend ronduit zwak!
Ondanks dat het Maldonado zn eigen schuld was vind ik dit toch ietwat sneu voor hem, hopelijk leert ie hiervan. Van Massa vind ik het gewoon oliedom en hij heeft blijkbaar niks bijgeleerd.
Maar goed, ieder zn eigen keus.

Niels_

Ik was hard aan het twijfelen tussen de eerste 2 keuzemogelijkheden.

Ik snap trouwens ook niet waarom Maldonado zoveel stemmen krijgt hier. "Er was niks meer te winnen", komop zeg. Hij zat binnen de seconde van Alonso, als die 1 klein foutje maakt is hij er voorbij. Je probeert nu eenmaal het maximum uit de wagen te halen, en dat zou vandaag zeker meer hebben kunnen zijn dan P6 voor hem.

meatball

Citaat van: Ńiels op 19 maart 2012 - 03:25:10
Ik was hard aan het twijfelen tussen de eerste 2 keuzemogelijkheden.

Ik snap trouwens ook niet waarom Maldonado zoveel stemmen krijgt hier. "Er was niks meer te winnen", komop zeg. Hij zat binnen de seconde van Alonso, als die 1 klein foutje maakt is hij er voorbij. Je probeert nu eenmaal het maximum uit de wagen te halen, en dat zou vandaag zeker meer hebben kunnen zijn dan P6 voor hem.

Volmondig mee eens .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: meatball op 19 maart 2012 - 05:25:57
Citaat van: Ńiels op 19 maart 2012 - 03:25:10
Ik was hard aan het twijfelen tussen de eerste 2 keuzemogelijkheden.

Ik snap trouwens ook niet waarom Maldonado zoveel stemmen krijgt hier. "Er was niks meer te winnen", komop zeg. Hij zat binnen de seconde van Alonso, als die 1 klein foutje maakt is hij er voorbij. Je probeert nu eenmaal het maximum uit de wagen te halen, en dat zou vandaag zeker meer hebben kunnen zijn dan P6 voor hem.

Volmondig mee eens .

Het was belangrijker geweest dat hij de 1ste punten voor Williams naar huis rijdt. Brengt geld op. En verder, het seizoen is nog lang. Ik vind het een domme fout van hem.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ontzettend dom, echt ontzettend dom. Je haalt Alonso al rondenlang niet in, dan ga je niet in de laatste ronde zo pushen dat je eraf schiet. Echt zó onnozel.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 19 maart 2012 - 18:40:07
Ontzettend dom, echt ontzettend dom. Je haalt Alonso al rondenlang niet in, dan ga je niet in de laatste ronde zo pushen dat je eraf schiet. Echt zó onnozel.
wie zegt dat hij zat te pushen?? hij zat al rondenlang achter alonso zoals je zei, dus hoe kan ie dan ineens harder gaan pushen?? ik vind het dat er echt enorm overdreven op gereageerd wordt..  maar goed, blijkbaar is het stoer om iemand zo ongenadig af te kraken of misschien lijkt het zo net of je er heel veel verstand van hebt..