Banaan van de race!!!

Gestart door Sabai, 18 maart 2012 - 09:55:28

« vorige - volgende »

Banaan van de race

Massa
11 (42.3%)
Massa
5 (19.2%)
Maldonado
10 (38.5%)
Schumacher
0 (0%)
Senna
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 23 maart 2012 - 09:55:28

Wizard

@Kootje: Senna vond ik een draak van een race rijden wat los staat van het incident. Heb het wel gezien en dacht zelfs dat Massa erg lomp deed en de touché had kunnen voorkomen. Verder vind ik het niet belangrijk genoeg om na te zoeken en nader te beoordelen. Zelfs ik heb het nu gehad met Felipe.

Edwin90

Massa, hoe vervelend ik het ook vind. Ferrari zou er goed aan doen hem te vervangen voor Perez zodat hij wat kan inkomen voor 2013.

Kan haast niet anders dat er ergens wat fout zit na Hongarije '09.

Kootje

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 13:24:23
@Kootje: Senna vond ik een draak van een race rijden wat los staat van het incident. Heb het wel gezien en dacht zelfs dat Massa erg lomp deed en de touché had kunnen voorkomen. Verder vind ik het niet belangrijk genoeg om na te zoeken en nader te beoordelen. Zelfs ik heb het nu gehad met Felipe.

Heb eigenlijk te weinig van Senna gezien tussen het startincident en het incident met Massa om te zeggen of hij goed of slecht bezig was. ::)


Enzo


Schumiiii

Massa; doet niks anders dan neuten,zagen en klagen maar als je ziet dat alonso het telkens naar behoren doet mee die ferrari in mate hoe goed die ferrari alweer maar is moet em nie komen neuten, weg ermee mee massa, das de banaan van de race en van de week voor mij.

gloudiesaurus

Massa! Hij heeft de snelheid niet, maakt fouten, en hij laat alleen maar zien waarom hij volgend jaar niet meer voor Ferrari zal rijden....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Zat te twijfelen tussen de eerste 2 opties,maar uteindelijk toch voor de eerste gekozen ;D

Franky R.

Maldonado.


Dit is alweer de tweede keer dat hij punten weggooit. Eerder deed hij dat in Monaco 2011, door TE heftig te willen verdedigen tegen Hamilton.


Nu 'verliest' meneer zijn concentratie? FW gaat dit niet leuk vinden. Pastor heeft mazzal dat Senna zo waanzinnig flets rondreed.


Enne over de botsing tussen Massa en Senna...Massa miste blijkbaar het gedonder met Hamilton. Dus hij zag in Bruno een perfecte vervanger voor de Brit???
:P

Folkert

Massa. Herhaling van 2011? Maar dan nu zonder Hamilton.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 18 maart 2012 - 16:35:09
Massa. Herhaling van 2011? Maar dan nu zonder Hamilton.


Nee, nee...deze keer was Bruno Senna de klos. De volgende keer...? Tenzij Massa het leuk vond om tegen Bruno aan te kleunen (net als vorig jaar tegen Hamilton)... ::)


;)

Enzo

Was de touche met Grosjean niet ook de schuld van Walldonando? Hij liet hem echt geen ruimte meer, Grosjean kon nergens heen. Had net zo goed een penalty op kunnen staan imo.


Wizard

Citaat van: Enzo op 18 maart 2012 - 16:49:58
Was de touche met Grosjean niet ook de schuld van Walldonando? Hij liet hem echt geen ruimte meer, Grosjean kon nergens heen. Had net zo goed een penalty op kunnen staan imo.

Mwa, race-incident hoewel Pastor best wat sportieve ruimte had kunnen laten daar Grosjean geen kant meer op kon. Dit soort acties kost punten in de toekomst!

Wizard

Citaat van: Burorri op 18 maart 2012 - 16:35:09
Massa. Herhaling van 2011? Maar dan nu zonder Hamilton.

Massa heeft gezien hoe het moet als slachtoffer van Hamilton, nu kopiëert hij dat gedrag en maakt hij zelf slachtoffer(s). Wat leven we toch in een raar wereldje. :P

Wizard

Citaat van: Edwin90 op 18 maart 2012 - 13:36:55
Massa, hoe vervelend ik het ook vind. Ferrari zou er goed aan doen hem te vervangen voor Perez zodat hij wat kan inkomen voor 2013.

Kan haast niet anders dat er ergens wat fout zit na Hongarije '09.

Laat Perez maar rijpen waar hij nu zit. Of de Sauber momenteel écht onderdoet voor Ferrari...mwa, is discutabel. Op z'n minst!