Banaan van de race!!!

Gestart door Sabai, 18 maart 2012 - 09:55:28

« vorige - volgende »

Banaan van de race

Massa
11 (42.3%)
Massa
5 (19.2%)
Maldonado
10 (38.5%)
Schumacher
0 (0%)
Senna
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 23 maart 2012 - 09:55:28

Sabai

Wie krijgt de eerste banaan dit jaar  :D ;D

0634

Maldonado. No contest.

Een (on)eervolle vermelding voor Massa trouwens. Mijn hemel wat slecht.

Kootje

MASSA

Aangezien die 2x vermeld staat ::), kan ik daar niet ondseruit. ;)

Nee ..... serieus nu.
Sten blijft staan voor Felipe Massa.
Het hele weekend al zwaar teleurstellend, met als dieptepunt de crash met Senna. (Senna gaat hierin ook niet vrijuit)
Hij zal snel z'n prestatiecurve 'n stijgende lijn moeten geven, anders verwacht ik niet dat zijn F1 loopbaan nog lang zal duren.
Amateurisme ten top, en dat voor iemand met zijn ervaring ???, schandalig !!!

Kootje

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 10:00:27
Maldonado. No contest.

Kijk, dat snap ik nou niet. ::)
Oké, hij maakte 'n wel heel domme fout, maar reed voor de rest 'n snaarstrakke race.


CitaatEen (on)eervolle vermelding voor Massa trouwens. Mijn hemel wat slecht.

En daarom voor mij de meest logische keuze. ;)

0634

Citaat van: Kootje op 18 maart 2012 - 10:04:19

Kijk, dat snap ik nou niet. ::)
Oké, hij maakte 'n wel heel domme fout, maar reed voor de rest 'n snaarstrakke race.

Ja, daar heb je dus niets aan als je als een kleuter in de muur kleunt. Zo gooi je alles weg en ben je een uberbanaan. Echt zó dom.

janke

Je kunt dan wel een zeer strakke race rijden, maar als je door een beginners fout je race net zo weer verpruts dan ben je voor mij een banaan. En ja, dan die Massa. Gaat het ongetwijfeld moeilijk krijgen. Vraag me af of hij dit jaar het einde wel haalt. Die man is gewoon opgebrand. Hoe jammer dat ook is. Maar Maldonado krijgt hier de titel.
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Maldonado, geen enkele discussie mogelijk.

Maar Massa deed ook aardig zijn best!

Wizard

No doubt: Pastor Maldonado! Moet écht met z'n hoofd gaan rijden, dit trekt op niks [voor de Belgen].

Wizard

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 10:20:05
Maldonado, geen enkele discussie mogelijk.

Maar Massa deed ook aardig zijn best!

Ik vond het nog redelijk gaan. Had een goede start, wat gevechtjes en pareerde goed in gevechten. Alleen is Massa niet vooruit te branden in deze Ferrari.

Jozef

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 10:35:18
Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 10:20:05
Maldonado, geen enkele discussie mogelijk.

Maar Massa deed ook aardig zijn best!

Ik vond het nog redelijk gaan. Had een goede start, wat gevechtjes en pareerde goed in gevechten. Alleen is Massa niet vooruit te branden in deze Ferrari.

Dat inderdaad, na de eerste pitstops reed hij achteruit in plaats van vooruit. En dan was er nog die botsing met Senna. ::)

Wizard


_Makke_

Massa, zonder enige twijfel. Hij trekt de lijn van vorig jaar gewoon door. Langzaam en brokken maken.

Wizard

Maldonado gooit daarentegen een goed resultaat weg terwijl er niks meer te winnen viel. Dat vind ik persoonlijk banaanwaardiger dan niet harder kunnen rijden. Begrijp me niet verkeerd, zijn botsing met Senna was buiten gewoon dom en iedere uiting van kritiek is derhalve meer dan terecht. Maar er waren in mijn beleving banaanwaardigere acties. Ook Senna reed een draak van een race. En stond hij niet al eerder achterstevoren in de eerste bocht?

Kootje

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 12:31:56
Maldonado gooit daarentegen een goed resultaat weg terwijl er niks meer te winnen viel. Dat vind ik persoonlijk banaanwaardiger dan niet harder kunnen rijden. Begrijp me niet verkeerd, zijn botsing met Senna was buiten gewoon dom en iedere uiting van kritiek is derhalve meer dan terecht. Maar er waren in mijn beleving banaanwaardigere acties. Ook Senna reed een draak van een race. En stond hij niet al eerder achterstevoren in de eerste bocht?

Het eerste bocht incident met Senna kun je niet aan hem wijten.
Hij wordt daar van de baan gereden door Webber, die op zijn beurt getorpedeerd werd door Ricciardo.

Wat het Massa incident betreft heb je gelijk.
Daarin was Senna net zo fout als Massa, maar we kunnen nu eenmaal maar één stem uitbrengen.
De ervaring van 'n Massa gaf daarin voor mij de doorslag.

Enzo

Maldonado, hoewel hij me tot zijn crash positief verbaasde.