Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Gerard

@monaco2011: Jij veracht Hulkenberg boven di Resta? (P10 voor  Hulk).. Verrassend! :) Ben benieuwd wie van die 2 de betere zal zijn!

monaco2011

Citaat van: Gerard op 11 maart 2012 - 22:18:29
@monaco2011: Jij veracht Hulkenberg boven di Resta? (P10 voor  Hulk).. Verrassend! :) Ben benieuwd wie van die 2 de betere zal zijn!
of Di Resta valt 2 ronden voor tijd uit terwijl ie op P3 rondrijdt ;) nee, ik ben niet echt heel erg onder de indruk van Di Resta, ik denk wel dat Hulkenberg m wel aan kan. Maar goed, da's ook maar een gevoel.

0634

Ben ook wel benieuwd naar de strijd tussen Vergne en Ricciardo. Kijken wie dat uiteindelijk zal winnen. Lijkt er toch een beetje op alsof ze met elkaar moet uitknokken wie Webber zal mogen vervangen in de toekomst...

Folkert

Citaat van: Jeroen op 11 maart 2012 - 20:05:40
Citaat van: Enzo op 11 maart 2012 - 18:10:59
Het is toch Romain geen Sebastian?  ???
Haha, oh ja, Sebastian Grosjean is een tennisser!! ;D

Excusez moi!

Citaat van: monaco2011 op 11 maart 2012 - 18:14:41
Citaat van: Jeroen op 11 maart 2012 - 18:08:02
Citaat van: monaco2011 link=topic=11981.msg318021#msg318021 date=133148t e2768
volgens mij mag Felipe Massa allang blij zijn als ie één keer aan de finish komt ;) En wie is SG??
Hoezo? Finishen kan Felipe wel hoor, zolang Hamilton maar niet in zijn buurt rijdt.

En SG is Sebastian Grosjean ;).
finishen kan ie ook wel, maar niet op zowel P7 als P10 ;)
Djeez, ik was echt niet helemaal wakker... :-[

Ik heb het aangepast!
Zou leuk zijn als jij dan zijn manager was geweest:

"Grosjean, opstaan. De eerste trainingen beginnen over 10 minuten."


En zo staat Grosjean dan vervolgens op uit bed.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Lees net op de twitter van HRT dat alles nu op weg is naar Melbourne. Dat hebben ze in ieder geval gehaald.

rafael25

Het Laatste overwinnen van Hamilton!!!! Verdomme dat is lang geleden!!!

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 12 maart 2012 - 16:48:15
Het Laatste overwinnen van Hamilton!!!! Verdomme dat is lang geleden!!!



Wat bedoel je precies, Rafael?
Ik dacht dat 'Hammie' nog in Abu won? ???

rafael25

Franky R.

Ik bedoel het laatste overwinnen van Hamilton in Melbourne!!!!

Enzo

Regen in aantocht voor Melbourne, zoals het er nu uit ziet gaan we een regenrace krijgen.
http://www.bom.gov.au/vic/forecasts/melbourne.shtml

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 13:27:54
Lees net op de twitter van HRT dat alles nu op weg is naar Melbourne. Dat hebben ze in ieder geval gehaald.

Dat ligt er nog maar aan.
Wordt 't verscheept of ingevlogen ??  :P

Franky R.

Citaat van: Kootje op 12 maart 2012 - 18:11:23
Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 13:27:54
Lees net op de twitter van HRT dat alles nu op weg is naar Melbourne. Dat hebben ze in ieder geval gehaald.

Dat ligt er nog maar aan.
Wordt 't verscheept of ingevlogen ??  :P


Nou, Kootje..Ik denk eerder aan een pakezel!

;D ;D ;D

monaco2011

Citaat van: Enzo op 12 maart 2012 - 17:50:47
Regen in aantocht voor Melbourne, zoals het er nu uit ziet gaan we een regenrace krijgen.
http://www.bom.gov.au/vic/forecasts/melbourne.shtml
wat lokale buien in de ochtend, de race is pas laat in de middag. Zou wel leuk zijn, de eerste race direct een regenrace. Kan me dat van Melbourne eigenlijk niet herinneren.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 12 maart 2012 - 18:52:22
Citaat van: Enzo op 12 maart 2012 - 17:50:47
Regen in aantocht voor Melbourne, zoals het er nu uit ziet gaan we een regenrace krijgen.
http://www.bom.gov.au/vic/forecasts/melbourne.shtml
wat lokale buien in de ochtend, de race is pas laat in de middag. Zou wel leuk zijn, de eerste race direct een regenrace. Kan me dat van Melbourne eigenlijk niet herinneren.

Wel spannend als het gaat regenen, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de verhoudingen tussen de teams, dat is beter zichtbaar in een droge race. Beetje van beide als het aan mij ligt.  :)

monaco2011

Citaat van: Enzo op 12 maart 2012 - 19:01:00
Citaat van: monaco2011 op 12 maart 2012 - 18:52:22
Citaat van: Enzo op 12 maart 2012 - 17:50:47
Regen in aantocht voor Melbourne, zoals het er nu uit ziet gaan we een regenrace krijgen.
http://www.bom.gov.au/vic/forecasts/melbourne.shtml
wat lokale buien in de ochtend, de race is pas laat in de middag. Zou wel leuk zijn, de eerste race direct een regenrace. Kan me dat van Melbourne eigenlijk niet herinneren.

Wel spannend als het gaat regenen, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de verhoudingen tussen de teams, dat is beter zichtbaar in een droge race. Beetje van beide als het aan mij ligt.  :)
ja, da's ook wel weer zo, regenraces zijn misschien leuker voor later in het seizoen.

Enzo







Ze zijn aangekomen en alles aan het uitpakken!  8)