Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 20:02:33

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Vettel
9 (32.1%)
Button
3 (10.7%)
Alonso
3 (10.7%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
9 (32.1%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
3 (10.7%)
Massa
0 (0%)
iemand anders nl...
1 (3.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

monaco2011

Citaat van: robbert op 12 maart 2012 - 18:31:25
Citaat van: rafael25 op 12 maart 2012 - 16:30:23
Ecclestone voorspelt derde titel voor Vettel :(
""Maar als ik nu een voorspelling moet doen, dan noem ik Sebastian als kampioen, wordt Webber tweede en een van de McLaren-coureurs, ik denk Lewis Hamilton, derde."""

Maar waar bemoeit die ouwe zak zich toch altijd mee?? >:( >:( hij moet races organizeren en niets meer dan dat. :)

dat is een gewone mening dat hij heeft. Ikzelf zie hamilton met de titel lopen, maar ik hoop ook dat we spannende races en een spannend kampioenschap krijgen. 1 zoals in het jaar 2010 maar dan met een ferraripiloot als kampioen. Gelukkig is dromen niet verboden :D
ik las hier pas op de site volgens mij dat Ecclestone in Button de grootste bedreiging voor Vettel zag. Maar blijkbaar staan daar nu Webber en Hamilton nog tussen, dat vind ik dan wel weer vreemd. Of het artikel hier klopt niet, of ik heb het verkeerd begrepen.

Gerard

#91
Nou monaco2011;ik denk eerder dat Bernie niet meer zo helder is, en dat hij dan dit, en dan weer dat zegt...
zo ook met Bahrein... Nee hoor, er is niets aan de hand daar... Ja,ja..
mjah, dat krijg je als je al zo oud bent en de touwtjes in handen wilt houden...

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 12 maart 2012 - 18:38:35
ik las hier pas op de site volgens mij dat Ecclestone in Button de grootste bedreiging voor Vettel zag. Maar blijkbaar staan daar nu Webber en Hamilton nog tussen, dat vind ik dan wel weer vreemd. Of het artikel hier klopt niet, of ik heb het verkeerd begrepen.

Of het artikel waar Rafael z'n quote uithaalde klopt niet. ;)
Je hebt het iig goed begrepen, op "de Pits" stond laatst idd dat hij Button tipte.

Maar goed, ikzelf denk dat beide artikelen kloppend zijn.
Het is me al vakewr opgevallen dat Bernie vandaag A en morgen B zegt.
Net hoe z'n pet staat. ::)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 maart 2012 - 19:28:54
Nou monaco2011;ik denk eerder dat Bernie niet meer zo helder is, en dat hij dan dit, en dan weer dat zegt...
zo ook met Bahrein... Nee hoor, er is niets aan de hand daar... Ja,ja..
mjah, dat krijg je als je al zo oud bent en de touwtjes in handen wilt houden...

Ecclestone is al heel lang niet goed bij zijn hoofd....Remember zijn achterlijke idee, om voortaan medailles uit te delen, ipv het huidige puntensyteem... ::)

Soms lijkt hij wel "bij kennis" te komen en komt hij met zaken waar ik het hartelijk mee eens ben (klantenchassis voor beginnende F1-teams). Zo eerlijk ben ik ook wel.

Maar de volgende dag doet of zegt hij weer iets stoms...pff. Geen wonder dat zijn ex-vrouw bij hem weg is. Toch knap dat Slavica het 25 jaar met Bernie heeft uitgehouden. :P

0634

Citaat van: monaco2011 op 12 maart 2012 - 18:38:35
ik las hier pas op de site volgens mij dat Ecclestone in Button de grootste bedreiging voor Vettel zag. Maar blijkbaar staan daar nu Webber en Hamilton nog tussen, dat vind ik dan wel weer vreemd. Of het artikel hier klopt niet, of ik heb het verkeerd begrepen.
Ecclestone zei dat Button een groot probleem ging worden voor Hamilton. Horner zei dat Button de grootste bedreiging was voor Vettel.

T.Nuvolari

Ik hoop op Rosberg, maar denk Hamilton. Maar geen fan van Rosberg ofzo, gewoon volgend jaar 7 wereldkampioenen op de baan.

0634

Dan kan je ook hopen op Webber ;).

Kootje


Fabian

Nog onrealistischer is natuurlijk......Narain!!!

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 16 maart 2012 - 15:46:08
Nog onrealistischer is natuurlijk......Narain!!!

Surrealistisch  :D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 16:16:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 16 maart 2012 - 15:46:08
Nog onrealistischer is natuurlijk......Narain!!!

Surrealistisch  :D


Eerder psychedelic...Ik mag hopen dat je LSD-trip fijn verliep... :P
;)

T.Nuvolari


0634

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 06:02:57
Dan kan je ook hopen op Webber ;).
Och, hij heeft vermoedelijk de snelste wagen van allemaal.

Remember 99? Dat zou weer kunnen gebeuren, al lukte het Irvine uiteindelijk net niet.