Button versus Hamilton

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 18:45:13

« vorige - volgende »

Welke van de twee McLaren coureurs gaat de broedertwist winnen?

JB! Slim, foutloos, tactisch, zuinig op het rubber.
12 (44.4%)
King Lewis! Spectaculair en supersnel natuurtalent.
10 (37%)
....Weet t eg nie....
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

0634

http://www.gppits.net/nieuws/horner_en_bernie_gaan_voor_button/

Tja, het i.m.o. beste duo van het huidige veld. In ieder geval het enige duo waarvan beiden wereldkampioenen zijn. Horner en Bernie verwachten dus dat JB weer de betere zal zijn...

Tja, tricky, want Button maakt eigenlijk nooit fouten en scoort dus eigenlijk altijd punten (op pech na). Hamilton zal waarschijnlijk (denk ik) geen foutloos seizoen gaan rijden en daarom zal hij Button nooit echt af kunnen schudden. In kwali is Lewis eigenlijk heer en meester qua snelheid, in races is dat vaak anders, mede door de slimheid van Button en diens omgang met de banden.

Wordt een spannende tweestrijd. Maar wie gaat het winnen volgens jullie?


Gerard

Heb voor Button gekozen, al hoop ik echt dat Lewis zich herpakt!? Als deze 2 op het toppen van hun kunnen rijden, kan er heel mooi vuurwerk komen! Button heeft echt zijn plek gevonden, voelt zich als een vis in het water bij McLaren.. Inderdaad slim, zuinig op zn rubber en een echte denker..
lewis, impulsiever,waardoor het soms misgaat..maar als het goed gaat (China 2011) is hij (bijna) niet te kloppen! Alles bij elkaar een mooi duo!

rafael25

3 overwinning voor Hammi net zoals Button, alleen Hamilton heeft een slecht jaar en Button een fantastisch jaar. Volgens mij zijn de verhoudingen een beetje zoek.

0634

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 18:55:04
3 overwinning voor Hammi net zoals Button, alleen Hamilton heeft een slecht jaar en Button een fantastisch jaar. Volgens mij zijn de verhoudingen een beetje zoek.
Het gaat niet alleen om zeges he ;). Winnen kunnen ze allebei. Alleen is de ene grillig en spectaculair en de andere is heel constant en stabiel.

Och, Button lijkt nog steeds te groeien, maar Lewis moet nu echt gaan opstaan. We kunnen wel zeggen dat Lewis in aanleg de beste is, en dat denk ik ook, het is wel zo dat hij dat nog wél even moet laten zien. Ik verwacht iig dat het heel erg dicht bij elkaar zal liggen...

rafael25

@Jeroen

Als de McLaren echt goed is, heeft Hamilton de beste kansen van de twee McLaren coureurs. ik verwacht toch echt meer Hamilton als dé concurrent voor Vettel. dat is mijn mening

rafael25

Lewis hamilton is een van de beste op het veld. Hij zal zichzelf zeker gaan verbeteren. Jenson is een goede coureur. Maar Lewis Hamilton is een extreme talent. Lewis behoort tot dit rijtje topcoureurs: Fernando Alonso, Robert Kubica, Kimi Raikonen, Kamui Kobayashi en best of the best Michael Schumacher. Dit zijn uitzonderlijke talenten, de beste op het veld. Waarom?: Deze coureurs gaan altijd voor de actie, durven risico's te nemen, trappen door waar anderen niet durven, altijd gaan voor de inhaalactie, perfecte techniek etc. Dit zijn de coureurs die het voor ons kijkers leuk maken om naar de F1 te kijken. Daarnaast heb je Vettel en Button, beide ook technisch perfect en goede coureurs. Alleen wat minder spectaculair om als kijker te zien. Hamilton is een topper en gaat zichzelf dit seizoen revancheren t.o.v. Jenson Button en de rest van het veld. Tevens is het wel degelijk een symphatieke coureur naar mijn mening..
En dat is de reden waarom ik hamilton fan ben ;)

Kootje

Ik zeg LEWIS !!!

Ik verwacht namelijk niet dat Lewis nog zo'n pechseizoen als vorig jaar zal meemaken.
Daarvan uitgaande is Lewis ( in de basis de snellere van de twee ) voor mij toch wel favoriet, al zullen ze elkaar niet veel ontlopen.

monaco2011

geen twijfel over mogelijk; Hamilton! Ondanks dat ik vorig jaar toch wel genoten heb van Button en dat velen inclusief mijzelf hem ietwat onderschat hebben vind ik toch dat hij nu hier en daar wat wordt overschat. Als Vettel fan heb ik van Button totaal geen schrik, maar vrees Hamilton des te meer. Maar goed, da's ook puur een gevoel, of het terecht is weet ik niet
k heb alleen een beetje moeite om op Lewis te stemmen met deze omschrijving in de poll ;)

rafael25

Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:28:49

k heb alleen een beetje moeite om op Lewis te stemmen met deze omschrijving in de poll ;)
DOE DAN!! :-\

monaco2011

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 19:32:29
Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:28:49

k heb alleen een beetje moeite om op Lewis te stemmen met deze omschrijving in de poll ;)
DOE DAN!! :-\
toch maar niet. mijn keus staat er niet tussen

rafael25

Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:35:08
Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 19:32:29
Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:28:49

k heb alleen een beetje moeite om op Lewis te stemmen met deze omschrijving in de poll ;)
DOE DAN!! :-\
toch maar niet. mijn keus staat er niet tussen
Bedankt,hoor
volgende regels: Reageren en dan stemmen of beter gezegd Stemmen en dan reageren.

Jozef

Ik heb op Hamilton gestemd, omdat ik denk dat hij weer rust in zijn hoofd heeft en omdat Pirelli zegt dat de banden voorspelbaarder zijn geworden.

Als Hamilton een slecht jaar had en toch niet echt om de oren gereden werd door Button, dan moet het hem in een goed jaar zeker lukken om Button naar huis te rijden. De vraag is: zal hij een goed jaar kennen?

0634

Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:35:08
Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 19:32:29
Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:28:49

k heb alleen een beetje moeite om op Lewis te stemmen met deze omschrijving in de poll ;)
DOE DAN!! :-\
toch maar niet. mijn keus staat er niet tussen
Wat is jouw keus dan? (helaas kan ik de poll niet aanpassen geloof ik..)

0634

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 19:06:14
Lewis hamilton is een van de beste op het veld. Hij zal zichzelf zeker gaan verbeteren. Jenson is een goede coureur. Maar Lewis Hamilton is een extreme talent. Lewis behoort tot dit rijtje topcoureurs: Fernando Alonso, Robert Kubica, Kimi Raikonen, Kamui Kobayashi en best of the best Michael Schumacher.
Schaar jij die allemaal in het zelfde rijtje? Want ik vind, qua niveau, een wereld van verschil tussen sommigen.

CitaatDit zijn uitzonderlijke talenten, de beste op het veld. Waarom?: Deze coureurs gaan altijd voor de actie, durven risico's te nemen, trappen door waar anderen niet durven, altijd gaan voor de inhaalactie, perfecte techniek etc.
Tja, ik snap je hoor, maar Button heeft gewoon vorig jaar meer ingehaald dan Lewis. Dus je kan kwalijk zeggen dat hij niet durft of minder risico's neemt.

0634

Citaat van: rafael25 op 08 maart 2012 - 19:06:14
Tevens is het wel degelijk een symphatieke coureur naar mijn mening..
En dat is de reden waarom ik hamilton fan ben ;)
Vind ik ook. Helemaal mee eens.