de Villota in F1

Gestart door Fabian, 07 maart 2012 - 18:10:35

« vorige - volgende »

Franky R.

@Kootje,

Citaat
Ja, en ??
Kan je met vrouwen niet discusieren dan ??

Heb je dat serieus ooit geprobeerd?  :o
Zo te horen niet... :P

;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 09 maart 2012 - 18:01:29
@Kootje,

Citaat
Ja, en ??
Kan je met vrouwen niet discusieren dan ??

Heb je dat serieus ooit geprobeerd?  :o
Zo te horen niet... :P

;)

Jawel hoor.
Gaat me zelfs prima af.  :)
Zolang je maar begrijpt dat vrouwen vanuit hun emotie reageren, niet vanuit het verstand.  ;D

Wizard

Citaat van: Kootje op 09 maart 2012 - 08:50:31
Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 22:24:52
Ok. Maar goed, dit is eigenlijk de reden waarom ik geen directe voorstander ben van polls.

Niet ??

Ik vind polletjes altijd wel leuk.
Krijg je in cijfers uitgedrukt hoe de verhoudingen zijn tussen voor-en tegenstanders.

Ben het wel met je eens dat het jammer is dat niet iedereen onderbouwd waarom ze juist deze keuze maakten.
Zoals bij deze poll alle JA stemmers dit niet gedaan hebben, waardoor er direct geen discussie meer is.
Discussieren met gelijkdenkenden werkt niet echt.

Hoe geloofwaardig zo'n poll is bewijst deze. 3 Stemmen en je vraagt je af, wie en waarom? Nee, geef mij maar een open discussie. Niks zo interessant om te lezen hoe meningen tot stand komen en deze bepraten. Maar goed, ieder het zijne.

0634

Oké, maar zo'n poll is slechts iets om je stem aan te hangen, gewoon zodat iemands keuze duidelijk wordt. Een soort peilstok, meer niet. Er hangt een gewoon topic aanvast en er is geen belemmering om die discussie verder gewoon te voeren.

Kootje

Precies

De personen die nu JA gestemd hebben maar niet deelnemen aan de discussie, hadden zonder poll ook niet deelgenomen.

Gerard

What the .... Maria  de Villota is dood in haar hotel gevonden...

wow, die zag ik niet aankomen!

Edwin90

Damn, dat is triest nieuws. Wat zou daar gebeurd zijn?

Schumivill

Ze heeft er mss nooit vrede mee gehad wat er gebeurd is en dat ze niet meer kon rijden,enfin zullen het wel horen. RIP...
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Fabian


Edwin90

Zou opvallend zijn, ze zou morgen nog haar biografie presenteren. Wijst er niet echt op dat iemand compleet de levenslust kwijt is.

Enzo

#40
Zo, dat had ik ook niet verwacht... :(
RIP Maria.

CitaatVolgens de krant Marca kwam ambulancepersoneel vrijdagochtend te laat om De Villota te redden.

Volgens Carlos Gracia, de voorzitter van de Spaanse autosportfederatie, overleed De Villota in haar slaap. "Het enige dat ik weet is dat haar persoonlijke assistent haar wakker wilde maken, maar dat ze niet bewoog. Ze was al dood."

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

T.Nuvolari

Inderdaad heel raar. Haar boekt heeft ze de titel "Het leven is een geschenk" gedoopt, wat dus niet strookt met de gedachte van een zelfmoord.

NielsD

Citaat van: M@rc op 11 oktober 2013 - 09:57:27
Inderdaad heel raar. Haar boekt heeft ze de titel "Het leven is een geschenk" gedoopt, wat dus niet strookt met de gedachte van een zelfmoord.

Ze is waarschijnlijk overleden in haar slaap, dat duidt toch vaak op een hartstilstand?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Ja, je weet nooit wat zo'n ongeluk ' onderhuids' kapot maakt , wat niet opgemerkt wordt....