Peugeot stopt met Le Mans.

Gestart door Fabian, 18 januari 2012 - 16:36:24

« vorige - volgende »

janke

#15
Citaat van: gloudiesaurus op 21 januari 2012 - 19:37:51
Citaat van: janke op 20 januari 2012 - 21:46:38
Citaat van: Fabian van Tiel op 19 januari 2012 - 14:11:29
Citaat van: gloudiesaurus op 19 januari 2012 - 12:33:31
Ik wil ook naar Le Mans maar dit clasht het ook met het EK voetbal, waar ik ook naar toe wil ;)
Dus het word sowiezo Le Mans 2013 voor mij...

Word voor mij dan ook 2013. EK voetbal wil ik niks van missen.

Snap ik. Nederland-Duitsland. Dat wordt net zo'n drama als tegen Spanje.  :) Ik gok op Duitsland als EK winnaar.

Ik moet het nog zien... toen Nederland kansloos verloor waren de beste spelers er niet bij en speelden men in Duitsland. In de Oekraine word er in een ander setting gespeeld en zijn de beste spelers er wel bij. Maar dat is een andere discussie  ;)

En natuurlijk is Le Mans meer dan alleen Peugeot/ Audi. Ik hoor trouwens wat verhalen dat Peugeot zich zou hebben terug getrokken omdat Toyota met "groene - auto" de Diesels de oren wil wassen. Interessant verhaal  :)

Eh, Peugeot had ook een hybrid/diesel auto hoor. Toyota komt daar schijnbaar ook mee. Een Full Hybrid is een droom om 24uur mee te racen op Le Mans. Of je moet om het half uur weer die Lithium accu's vernieuwen. Toekomst muziek.

En wat voetbal betreft, we denken alsmaar dat we in het voetbal winnaars zijn. Ik noem het vaderlandsliefde. Want op grote toernooien gaan we steevast op de bek. En dat al 24 jaar.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Steevast op ons bek? Op het laatste toernooi stonden we anders wel in de finale hoor. 2e voor een klein land zoals Nederland is een hele prestatie... dus ik weet niet waar je het over hebt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

#17
Ik dacht dat het hier over Le Mans ging, en niet over foebal...   ;)

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 22 januari 2012 - 16:38:50
Steevast op ons bek? Op het laatste toernooi stonden we anders wel in de finale hoor. 2e voor een klein land zoals Nederland is een hele prestatie... dus ik weet niet waar je het over hebt...

Inderdaad in de finale met afbraak voetbal. Spanje was een maatje te groot. Daarvoor winnen we alle 3 poule wedstrijden met schitterend voetbal en dan komt Rusland en knikkert Nederland eruit. We hebben wereld voetballers rondlopen. Maar schijnbaar in het Nederlands elftal functioneren ze toch niet zo goed. De kwalificatie wedstrijden doen we gewoon goed vandaar dat we 2de staan op de wereldranglijst. Maar toernooien is het helaas nog nooit tot een grote winst gekomen, buiten 1988 dan. Ik hoop het dat ze de finale halen en kampioen worden, maar ik zie het zwaar in. Laat ik ongelijk krijgen. Sorry dat ik nog 1 keer hierover off-topic ga.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

CitaatHet Europees kampioenschap voetbal van 2012 zal plaatsvinden van 8 juni tot en met 1 juli 2012 in Oekraïne en Polen.

9 juni 2012: Indycar Texas
10 juni 2012: GP Canada F1
17 juni 2012: MotoGP Silverstone
17 juni 2012: V8 Supercars Darwin
16-17 juni 2012: 24 uur Le Mans
23 juni: Indycar Iowa
24 juni 2012: GP Europa F1
22-24 juni 2012: WRC Nieuw Zeeland
30 juni 2012: MotoGP Assen
1 juli 2012: Blancpain Endurance Series Paul Ricard
1 juli 2012: DTM Norisring

Genoeg leukere zaken dat moment om mijn tijd mee te besteden, haha...  ;D

gloudiesaurus

Ja het gaat hier over Peugeot/ Le Mans  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is