John Watson in Detroit

Gestart door 0634, 10 januari 2012 - 19:45:49

« vorige - volgende »

SDG

Detroit heb ik altijd een leuk circuit gevonden, net als Long Beach. Er zijn daar een aantal spannende races verreden. Jammer genoeg zou de omloop nu totaal niet meer aangepast zijn aan de huidige Formule 1-standaarden en zouden de organisatoren wellicht feestelijk bedanken voor de vraagprijs van Ecclestone dezer dagen...

Wizard

Fantastische beelden. Hier kan ik nu van genieten. Er staan trouwens veel complete races op YouTube.



Zie ook startperikelen.

Ik ben nu Estoril 1985 aan het kijken. De kenners (en goed geïnformeerde) weten waarom. ;)

Wizard

Overigens, een bijzonderheid wat de overwinning van Senna mooier maakt is dat de Lotus niet in regenomstandigheden getest was. Wist ik niet. Voor de rest leuk om te horen: Senna leads the first time of his short career... :D

SDG

Citaat van: Wizard op 13 januari 2012 - 10:02:57
Fantastische beelden. Hier kan ik nu van genieten. Er staan trouwens veel complete races op YouTube.



Zie ook startperikelen.

Ik ben nu Estoril 1985 aan het kijken. De kenners (en goed geïnformeerde) weten waarom. ;)

1983, zul je wellicht bedoelen? In 1984 werd de GP voor de laatste keer in Zolder verreden.  ;)

Wizard

Tikfoutje. Moet België zijn. Ik typ dan automatisch Spa. Zit in het systeem.

0634

Het ís ook Spa.... alleen een jaar eerder. ;)

SDG

Citaat van: Jeroen op 15 januari 2012 - 14:51:55
Het ís ook Spa.... alleen een jaar eerder. ;)

Ik heb die race hier ook liggen... met Japanse commentaar.  :P

janke

#8
Watson vond ik een goed coureur. 3 jaar racen en hij won eindelijk zijn 1ste race in 1976. En dat met een Penske-Ford van Penske-Racing in Oostenrijk. Dat was voor Penske ook de enigste, dacht ik. Zie wat voor bekende namen er mee deden. De meeste F1 freaks kennen ze wel. BTW dat jaar werd James Hunt kampioen in een McLaren/Ford. Ook een vrouw stond op de grid. Mevr. Lombardi. Ik was toen die tijd een Jochen Mass fan. En ook gebleven. Hij had meer succes in de prototype's en sportscars. Net als Pescarolo.(Gewoon info.)
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Watson is er ondertussen ook al 65 en was vorig jaar nog co-commentator bij de GT1.

janke

Citaat van: SDG op 20 januari 2012 - 21:38:38
Watson is er ondertussen ook al 65 en was vorig jaar nog co-commentator bij de GT1.

We hebben het dan ook over 1976. ;)
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: janke op 20 januari 2012 - 22:00:35
Citaat van: SDG op 20 januari 2012 - 21:38:38
Watson is er ondertussen ook al 65 en was vorig jaar nog co-commentator bij de GT1.

We hebben het dan ook over 1976. ;)

In 1977 was hij eigenlijk nog beter. Indien zijn Brabham-Alfa dat jaar even betrouwbaar was geweest  als hij snel was...