Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Gestart door Franky R., 08 januari 2012 - 00:21:21

« vorige - volgende »

Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Adrian Sutil
4 (28.6%)
Bruno Senna
1 (7.1%)
Jaime Alguersuari
2 (14.3%)
Jerome d'Ambrosio
5 (35.7%)
Giedo van der Garde
2 (14.3%)
Narain Karthikeyan
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 07 februari 2012 - 00:21:21

Franky R.

Citaat van: Gerard op 08 januari 2012 - 12:11:07
Ik kan bij de poll maar 1 naam invullen ??? Maar ik denk dat Sutil naar Williams gaat, adrian heeft zich wel bewezen, dat mag duidleijk zijn.. en Petrov met zijn Russische geld naar HRT
al zou ik liever zien dat Algu in de F1 blijft, die vind ik sterker! Veel jonger, en vorig jaar heeft hij mooie dingen laten zien


Ja, klopt...kwam ik ook al achter...toen ik alles al af had... :P . Vandaar de oproep om de keuzes te beargumenteren.





Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 januari 2012 - 13:36:09
Verstandig. Bij HRT kan hij zijn loopbaan geen fatsoenlijk vervolg geven. Dat is kansloos achteraan rijden.


En dat is nu het verschil met GvdG. Die heeft nog niets kunnen laten zien in de F1. Vandaar dat ik HRT dan helemaal niet zo'n slechte optie vind.


En Jaime? Die moet er hard aan trekken om 3e rijder te worden bij Mercedes. Dat is het beste wat hij nu kan doen, IMHO.

Wizard

Misschien niet een heel erg slechte zet. Hoe lang gaat Schumacher nog door? Wie weet hangt hij zijn helm wel aan de Wilgen na dit seizoen...

monaco2011

Sutil sowieso en vd Garde dan maar bij HRT, waarom niet ;)

0634

Citaat van: Wizard op 08 januari 2012 - 22:25:16
Misschien niet een heel erg slechte zet. Hoe lang gaat Schumacher nog door? Wie weet hangt hij zijn helm wel aan de Wilgen na dit seizoen...
Tja, di Resta is toch populair bij Merc? Zou die niet eerder de kans krijgen denk je?

Gerard

mmm tja, daar had ik nog niet eens aaan gedacht, maar inderdaad....

di Resta komt natuurlijk ook uit de stal van Haug.... (DTM)

al met al kun je stellen dat de heren F1 bazen alleen het " baste van het baste " willen, zie ook de uitspraak van Marko over Buemi en Alguersuari ....

T.Nuvolari

Over Buemi kan ik me daarin wel vinden, maar een kerel van 21 als Alguersuari zo vroeg afschrijven?

Franky R.

Citaat van: M@rc op 09 januari 2012 - 14:31:59
Over Buemi kan ik me daarin wel vinden, maar een kerel van 21 als Alguersuari zo vroeg afschrijven?


Idd.


En dan blijft het filmpje van Helmut vs Jaime in de achterhoofd rondzingen. Je verwacht niet dat mensen zo kleinzielig zijn. Ga maar na...Buemi wordt nog steeds ondersteund, maar Jaime wordt gedropt als een te hete bitterbal...


Terwijl het verschil tussen deze jongens minimaal is! Geen mens zal dit begrijpen.

janke

Sutil of Alguersuari mag wat mij betreft Barrichello vervangen. Wat Marko nu weer zegt over Buemi en Alguersuari is natuurlijk lariekoek. Geen één coureur zal een winner worden of zich in de picture rijden met een STR. Dat was er maar één. Maar dat was dan ook een uitzonderlijk talent. Ja was, want als je 2 jaar wk winnaar wordt ben je geen talent meer, maar hoor je bij de groten. Marko moet eens wat nuttigs vertellen. En leuk voor Buemi (die ik minder vind dan Alguersuari) wordt hier door  meneertje wel even neergezet als zijnde geen winnaars talent. Terwijl hij er wel 3de rijder is. Tjonge dat motiveert. Marko moet als adviseurtje eens zijn mond houden als hij niets zinnigs te vertellen heeft, nog een grotere zeurkous als Lauda en Stewart. Maar dat zijn grote kampioenen, en wie is Marko? Wie er bij HRT gaat rijden interesseert me niet zoveel. Voor mijn part Barrichello, vd Garde, Petrov, D'Ambrosio of weet ik wie. Als je daar als "paydriver"gaat rijden is het sowieso weggegooid geld, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 09 januari 2012 - 18:58:12
...En leuk voor Buemi (die ik minder vind dan Alguersuari) wordt hier door  meneertje wel even neergezet als zijnde geen winnaars talent. Terwijl hij er wel 3de rijder is. Tjonge dat motiveert. Marko moet als adviseurtje eens zijn mond houden als hij niets zinnigs te vertellen heeft, nog een grotere zeurkous als Lauda en Stewart. Maar dat zijn grote kampioenen, en wie is Marko?


Helemaal mee eens! Persoonlijk zou ik Jaime als derde rijder inzetten voor RBR en STR. Nog beter was het om Jaime naast Vergne te laten staan.


Maar die Helmut Marko vertelt idd. een partij lulkoek! ::)

Enzo

Volgens mij aast Alguersuari niet op het derde stoeltje van Mercedes maar op die van Mclaren... ;)

0634

Citaat van: Franky R. op 09 januari 2012 - 19:51:08
Maar die Helmut Marko vertelt idd. een partij lulkoek! ::)

Goed stukje van Joe Saward daarover:

'Dr Marko says the Toro Rosso drivers were not good enough'. Thanks Helmut, they will say, that really helps our careers. One has to feel a little sorry for the pair, being written off before either has got beyond 23... If Helmut Marko had been running schemes earlier in F1, there would have been no Nigel Mansell and no Damon Hill and no Mark Webber... as it seems that drivers can only be winners if they are ready at a wildly young age. .


monaco2011

Citaat van: Jeroen op 09 januari 2012 - 23:13:54
Citaat van: Franky R. op 09 januari 2012 - 19:51:08
Maar die Helmut Marko vertelt idd. een partij lulkoek! ::)

Goed stukje van Joe Saward daarover:

'Dr Marko says the Toro Rosso drivers were not good enough'. Thanks Helmut, they will say, that really helps our careers. One has to feel a little sorry for the pair, being written off before either has got beyond 23... If Helmut Marko had been running schemes earlier in F1, there would have been no Nigel Mansell and no Damon Hill and no Mark Webber... as it seems that drivers can only be winners if they are ready at a wildly young age. .

tuurlijk, t ligt allemaal aan Marko. Hij is dan toch ook degene die ze een kans heeft gegeven? en hij is ook degene die nu 2 anderen een kans geeft nadat Buemi zeker, maar Alguersuari eigenlijk ook maar weinig hebben laten zien in de afgelopen 3 jaar. En als ze wel zo goed zijn, de andere teams zijn vrij om ze in te laten stappen!! Die Marko is misschien een beetje rare snuiter, maar k vind dat het hier allemaal een beetje overdreven wordt. Ze hebben dat opleidingsteam toch niet om een 2e coureur voor RBR op te leiden?

janke

Citaat van: monaco2011 op 10 januari 2012 - 00:12:04
Citaat van: Jeroen op 09 januari 2012 - 23:13:54
Citaat van: Franky R. op 09 januari 2012 - 19:51:08
Maar die Helmut Marko vertelt idd. een partij lulkoek! ::)

Goed stukje van Joe Saward daarover:

'Dr Marko says the Toro Rosso drivers were not good enough'. Thanks Helmut, they will say, that really helps our careers. One has to feel a little sorry for the pair, being written off before either has got beyond 23... If Helmut Marko had been running schemes earlier in F1, there would have been no Nigel Mansell and no Damon Hill and no Mark Webber... as it seems that drivers can only be winners if they are ready at a wildly young age. .

tuurlijk, t ligt allemaal aan Marko. Hij is dan toch ook degene die ze een kans heeft gegeven? en hij is ook degene die nu 2 anderen een kans geeft nadat Buemi zeker, maar Alguersuari eigenlijk ook maar weinig hebben laten zien in de afgelopen 3 jaar. En als ze wel zo goed zijn, de andere teams zijn vrij om ze in te laten stappen!! Die Marko is misschien een beetje rare snuiter, maar k vind dat het hier allemaal een beetje overdreven wordt. Ze hebben dat opleidingsteam toch niet om een 2e coureur voor RBR op te leiden?

Je kunt het ook omdraaien. Dan heeft Marko door de jaren heen de verkeerde keuzes gemaakt. Achteraf denigrerend over je ex coureurs praten slaat dan kant nog wal.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: monaco2011 op 10 januari 2012 - 00:12:04

tuurlijk, t ligt allemaal aan Marko.
Wie zegt dat dan? Ik niet hoor. Joe Saward ook niet. Er worden wat vraagtekens bij zijn uitspraken gezet, volkomen terecht overigens, maar that's all.

Jij was toch van de nuance en van niet te snel tot conclusies komen? Nou, dan zou dat je moeten aanspreken. Er wordt alleen maar gezegd dat het wel opportunistisch is om rijders op hun 21e en 23e al publiekelijk af te schrijven ;).