Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Gestart door Franky R., 08 januari 2012 - 00:21:21

« vorige - volgende »

Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Adrian Sutil
4 (28.6%)
Bruno Senna
1 (7.1%)
Jaime Alguersuari
2 (14.3%)
Jerome d'Ambrosio
5 (35.7%)
Giedo van der Garde
2 (14.3%)
Narain Karthikeyan
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 07 februari 2012 - 00:21:21

Niels_

Op die man (of zijn geld) zit dus echt geen enkele F1-fan te wachten...

Fabian

Citaat van: Ńiels op 03 februari 2012 - 12:29:35
Op die man (of zijn geld) zit dus echt geen enkele F1-fan te wachten...

Maar dat zal HRT niks boeien. Die vangen aardig wat geld denk ik, aangezien Narain TATA meeneemt als sponsor.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 31 januari 2012 - 18:29:00
Citaat van: Franky R. op 31 januari 2012 - 17:59:52
Maar het is idd. geen goed teken voor de 2e rijder, dat die nog niet is bevestigd. Straks moet de paydriver, die hoogwaarschijnlijk geen F1-ervaring heeft, in Australië uitvissen hoe alles werkt in de HRT... ::)

HRT kennende, moet hij dat sowieso wel.
Ze kunnen hem nu wel vast bekendmaken, testen doen ze toch niet.  ;D

Kennelijk hebben ze bij HRT meegelezen?
Ze kiezen voor de beroepskluns Narain...OMFG!!! Gaat die gast weer in de weg rijden, als er met de blauwe vlag gezwaaid wordt?! Ik mag hopen dat Narain nog weet waar alle knopjes in de HRT zitten. Kan hij straks in Melbourne voor het eerst in de nieuwe auto rijden... ::)

Van alle coureurs die er beschikbaar zijn; Petrov, Heidfeld, GvdG, Barrichello desnoods...kiezen ze deze @#$#@... >:(

Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 februari 2012 - 15:04:28
Citaat van: Kootje op 31 januari 2012 - 18:29:00
Citaat van: Franky R. op 31 januari 2012 - 17:59:52
Maar het is idd. geen goed teken voor de 2e rijder, dat die nog niet is bevestigd. Straks moet de paydriver, die hoogwaarschijnlijk geen F1-ervaring heeft, in Australië uitvissen hoe alles werkt in de HRT... ::)

HRT kennende, moet hij dat sowieso wel.
Ze kunnen hem nu wel vast bekendmaken, testen doen ze toch niet.  ;D

Kennelijk hebben ze bij HRT meegelezen?
Ze kiezen voor de beroepskluns Narain...OMFG!!! Gaat die gast weer in de weg rijden, als er met de blauwe vlag gezwaaid wordt?! Ik mag hopen dat Narain nog weet waar alle knopjes in de HRT zitten. Kan hij straks in Melbourne voor het eerst in de nieuwe auto rijden... ::)

Van alle coureurs die er beschikbaar zijn; Petrov, Heidfeld, GvdG, Barrichello desnoods...kiezen ze deze @#$#@... >:(

Tja onbegrijpelijk. Maar goed ben benieuwd of hij dit jaar wel een heel seizoen mag rondrijden.

Enzo

Citaat van: Franky R. op 03 februari 2012 - 15:04:28
Citaat van: Kootje op 31 januari 2012 - 18:29:00
Citaat van: Franky R. op 31 januari 2012 - 17:59:52
Maar het is idd. geen goed teken voor de 2e rijder, dat die nog niet is bevestigd. Straks moet de paydriver, die hoogwaarschijnlijk geen F1-ervaring heeft, in Australië uitvissen hoe alles werkt in de HRT... ::)

HRT kennende, moet hij dat sowieso wel.
Ze kunnen hem nu wel vast bekendmaken, testen doen ze toch niet.  ;D

Kennelijk hebben ze bij HRT meegelezen?
Ze kiezen voor de beroepskluns Narain...OMFG!!! Gaat die gast weer in de weg rijden, als er met de blauwe vlag gezwaaid wordt?! Ik mag hopen dat Narain nog weet waar alle knopjes in de HRT zitten. Kan hij straks in Melbourne voor het eerst in de nieuwe auto rijden... ::)

Van alle coureurs die er beschikbaar zijn; Petrov, Heidfeld, GvdG, Barrichello desnoods...kiezen ze deze @#$#@... >:(



Franky R.

Citaat van: Enzo op 03 februari 2012 - 15:17:25


Yep, All about the money...Maar zoals Fabian het terecht opmerkte, moeten we nog afwachten of Narain het seizoen afmaakt. Het kan ook zo zijn dat HRT Narain laat prutsen, om hem daarna (alweer) te vervangen door een talent met geld.

Het ergste van dit alles, vind ik, is dat Narain werkelijk denkt thuis te horen in de F1! ::)

Kootje

Als dat waar is ben ik echt met stomheid geslagen. :o

Hoe kun je nu iemand in dienst nemen, die je tijdens de vorige 2 seizoenen ook al in dienst had, maar beide keren voortijdig afgedankt werd vanwege zijn onkunde ?? ???
Ik bedoel, verwachten ze dat hij 't nu ineens wel kan ofzo ??  ::)

gloudiesaurus

Ja HRT maakt zich met deze line - up alleen al belachelijk, Karthikeyan en De la Rosa....

Dat word niets maar dan ook helemaal niets jaar daar...

En reken er maar op dat er dit jaar nog wel andere coureurs rijden bij HRT...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Citaat van: gloudiesaurus op 03 februari 2012 - 23:51:16
Ja HRT maakt zich met deze line - up alleen al belachelijk, Karthikeyan en De la Rosa....

Dat word niets maar dan ook helemaal niets jaar daar...

En reken er maar op dat er dit jaar nog wel andere coureurs rijden bij HRT...
HRT is qua coureurs en snelheid toch wel het bejaardentehuis van de F1. Met zo'n line-up kom je waarschijnlijk niet weg van de laatste plaatsen op de startgrid.

Kootje

Ze hadden iig gelijk toen ze zeiden 'n stapje terug te doen.
Terug in de tijd welteverstaan.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 03 februari 2012 - 19:01:44
Als dat waar is ben ik echt met stomheid geslagen. :o

Hoe kun je nu iemand in dienst nemen, die je tijdens de vorige 2 seizoenen ook al in dienst had, maar beide keren voortijdig afgedankt werd vanwege zijn onkunde ?? ???
Ik bedoel, verwachten ze dat hij 't nu ineens wel kan ofzo ??  ::)


Narain denkt van wel....http://www.gppits.net/nieuws/karthikeyan_resultaat_gp_india_hielp/

Jozef

Citaat van: Ńiels op 03 februari 2012 - 12:29:35
Op die man (of zijn geld) zit dus echt geen enkele F1-fan te wachten...

Oh reken maar van wel. Er is een markt van 1 miljard Indiërs die gelokt kunnen worden door een Indiër in zo'n apparaat te zetten. En geloof me, in India leeft autosport meer dan in België.

0634

Dat eerste is zeker zo, maar dat tweede? Het is westers, het is voor hen nieuw, dus daarom zijn ze enthousiast en nieuwsgierig, maar als het iets anders was geweest dan F1 was het ook goed, denk ik. Het is niet F1 an sich dat een Indonesier opwindt. Ik vraag me af hoeveel Indonesiers weten wie Alain Prost is.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 05 februari 2012 - 08:14:00
Dat eerste is zeker zo, maar dat tweede? Het is westers, het is voor hen nieuw, dus daarom zijn ze enthousiast en nieuwsgierig, maar als het iets anders was geweest dan F1 was het ook goed, denk ik. Het is niet F1 an sich dat een Indonesier opwindt. Ik vraag me af hoeveel Indonesiers weten wie Alain Prost is.

Ik denk dat je Indiërs bedoelt toch? In Indonesië zullen er idd weinig mensen iets van f1 weten. Al moet je het niet onderschatten denk ik . Ik ben in Thailand geweest en het zal je nog verbazen hoe populair F1 daar is het word er zelfs live uitgezonden en ze staan er voor op en er word ook flink om gegokt ;).

0634