Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Gestart door Franky R., 08 januari 2012 - 00:21:21

« vorige - volgende »

Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Adrian Sutil
4 (28.6%)
Bruno Senna
1 (7.1%)
Jaime Alguersuari
2 (14.3%)
Jerome d'Ambrosio
5 (35.7%)
Giedo van der Garde
2 (14.3%)
Narain Karthikeyan
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 07 februari 2012 - 00:21:21

janke

Citaat van: Burorri op 21 januari 2012 - 20:59:30
Tja, toen ik nog jong was, waren wielen nog vierkant en schreef je poep nog met lange "oe"

En?? Ben je er overheen gekomen? Een bril gekocht bij Hans Anders om wielen te bekijken die toch een hele andere vorm hadden als vierkant?

Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Burorri op 21 januari 2012 - 20:59:30
Tja, toen ik nog jong was, waren wielen nog vierkant en schreef je poep nog met lange "oe"

Toen was DSM nog van hout.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 21 januari 2012 - 19:40:57
En coureurs gaan steeds langer door, Schumacher en De la Rosa zijn al 40+  :o

Mansell was net geen 40 toen hij kampioen werd. ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 20 januari 2012 - 06:07:48
Yup, dat denk ik ook. Zal Rubens leuk vinden ;). Anderzijds zal ook dat record er weer in gaan dan. Als je toch ziet op welke jonge leeftijd ze tegenwoordig F1 gaan rijden en tevens steeds meer races per jaar doen, zullen steeds meer rijders boven de 300 uit gaan komen.

Mits deze blijven wel. ;)

Fabian

Er is nu nog maar een week te gaan tot de eerste test, maar ik krijg toch steeds meer twijfels over HRT. Nog steeds geen nieuws wat betreft tweede rijder en ivm met ontwikkeling van de auto lijkt het me toch handig om snel met een tweede coureur op de proppen te komen.

Sabai

ze hebben Liuzzie toch al is hij dan nog niet bevestigd .

Fabian

Citaat van: Sabai op 31 januari 2012 - 15:19:31
ze hebben Liuzzie toch al is hij dan nog niet bevestigd .

Ja die hebben ze nog. Ik vraag me alleen af of ze wel door willen met Liuzzi anders hadden ze die toch allang kunnen bevestigen voor 2012.

Kootje

Ach, ze hebben tijd genoeg daar.
De eerste tests laten ze toch weer schieten ::), en voor het overige ontwikkelingswerk is er DeLaRosa.

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 31 januari 2012 - 17:49:02
Citaat van: Kootje op 31 januari 2012 - 17:06:01
voor het overige ontwikkelingswerk

Zouden ze dat wel doen?  ;D

;D ;D ;D

Dat zal toch wel ??
Ik zou niet weten waarom ze anders DeLaRosa gecontracteerd hebben. ???

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 31 januari 2012 - 17:49:02
Citaat van: Kootje op 31 januari 2012 - 17:06:01
voor het overige ontwikkelingswerk

Zouden ze dat wel doen?  ;D

Kennelijk wel...Bij Pirelli was men zeer tevreden over Pedro.
Vergeet niet dat die gast duizenden rondjes heeft gereden bij een topteam. Hij zal dus heus wel kunnen aangeven, in welke richting het ontwerpteam zich moet bewegen.

Maar het is idd. geen goed teken voor de 2e rijder, dat die nog niet is bevestigd. Straks moet de paydriver, die hoogwaarschijnlijk geen F1-ervaring heeft, in Australië uitvissen hoe alles werkt in de HRT... ::)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 31 januari 2012 - 17:59:52
Maar het is idd. geen goed teken voor de 2e rijder, dat die nog niet is bevestigd. Straks moet de paydriver, die hoogwaarschijnlijk geen F1-ervaring heeft, in Australië uitvissen hoe alles werkt in de HRT... ::)

HRT kennende, moet hij dat sowieso wel.
Ze kunnen hem nu wel vast bekendmaken, testen doen ze toch niet.  ;D

janke


Narain Karthikeyan naar HRT

(Volgens diverse sites) Narain Karthikeyan zal ook in 2012 voor het team van HRT rijden. Dat maakte de Spaanse renstal op vrijdagochtend bekend. De Indiër reed ook vorig jaar enkele races voor het team, maar werd vanaf de Britse Grand Prix vervangen door Daniel Ricciardo.

@
vd Garde kan zijn ambities wel vergeten dus. Lijkt me sterk dat hij met Caterham bezig is. En 3de rijder wilde hij toch niet worden??
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Citaat van: janke op 03 februari 2012 - 09:18:48

Narain Karthikeyan naar HRT

(Volgens diverse sites) Narain Karthikeyan zal ook in 2012 voor het team van HRT rijden. Dat maakte de Spaanse renstal op vrijdagochtend bekend. De Indiër reed ook vorig jaar enkele races voor het team, maar werd vanaf de Britse Grand Prix vervangen door Daniel Ricciardo.

@
vd Garde kan zijn ambities wel vergeten dus. Lijkt me sterk dat hij met Caterham bezig is. En 3de rijder wilde hij toch niet worden??

Nooit een hoge pet op gehad van Karthikeyan  :-\
Kan me nog goed het incident in A1GP in Maleisie herinneren ;D [dumbass]

Jammer maar helaas voor Giedo...

Had hij nog een " plan C" ? ;D

Fabian

Tja ik zeg al outsider gaat er met het stoeltje vandoor. We zullen zien wat Karthikeyan er van gaat bakken dit seizoen. Ik persoonlijk verwacht er niet al te veel van.