Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Gestart door Franky R., 08 januari 2012 - 00:21:21

« vorige - volgende »

Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Adrian Sutil
4 (28.6%)
Bruno Senna
1 (7.1%)
Jaime Alguersuari
2 (14.3%)
Jerome d'Ambrosio
5 (35.7%)
Giedo van der Garde
2 (14.3%)
Narain Karthikeyan
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 07 februari 2012 - 00:21:21

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/poll_wie_moet_de_laatste_stoelen_vullen/

Het lijstje voor 2012 is bijna vol, maar er zijn nog twee stoeltjes te vergeven. Wie moet er volgens jullie in de laatste F1-stoelen voor 2012 komen?
Maak uw keuze en licht deze toe.[/size]
[/size]
http://www.gppits.net/nieuws/poll_wie_moet_de_laatste_stoelen_vullen/

0634

Ik ga voor Jaime Alguersuari en Adrian Sutil. M.i. twee echte racers die hun plekje in de F1 wel verdiend hebben. Het zijn misschien geen potentiele kampioenen, maar wel jongens die wat toevoegen aan de F1. Beiden vrij allround, snel en nog in ontwikkeling. Sutil draait al wat langer mee, maar heeft zich ook afgelopen seizoen na een moeizame start goed hersteld en Algu is toch een jongen die zich wat mij betreft heeft laten zien als iemand die goed kan knokken.

gloudiesaurus

Adrian Sutil bij Williams, omdat hij het verdiend... Sterke 2e seizoenshelft en hij rijdt al enkele jaren erg sterk.

Giedo van der Garde bij HRT, niet omdat hij tot nu toe zoveel heeft laten zien... Maar een Nederlander in de F1 is altijd leuk en ik ben benieuwd hoe hij zal doen in de Formule 1...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 08 januari 2012 - 00:41:36
Adrian Sutil bij Williams, omdat hij het verdiend... Sterke 2e seizoenshelft en hij rijdt al enkele jaren erg sterk.

Giedo van der Garde bij HRT, niet omdat hij tot nu toe zoveel heeft laten zien... Maar een Nederlander in de F1 is altijd leuk en ik ben benieuwd hoe hij zal doen in de Formule 1...


Heb dezelfde keuze gemaakt. Sutil is jonger dan Barrichello, dus Williams kan verder kijken dan 1 of 2 jaar [indien men voor Rubens zou kiezen].


GvdG moet op z'n minst een kans krijgen. Zo slecht deed hij het vorig jaar niet. En als zelfs een Karthikeyan weer in de F1 mag rijen, waarom deze jongen dan niet?


Al was het maar om die stuitend arrogante Christian "Kwalbers" Albers de mond te snoeren. Die zei een tijdje gelezen dat hij wellicht de laatste Nederlandse F1-coureur zou zijn...Zoveel arrogantie en domheid met zijn "Maximum Attack"!


>:( >:( >:(




Enzo

Het is jammer dat je maar op één coureur kan stemmen... ;)
Ik ga voor Sutil en Giedo, Sutil hoort gewoon in de F1 en Giedo wil ik wel eens zien rijden.

0634

ik zou Giedo, als Nederlander zijnde, ook wel eens willen zien, maarbij HRT schiet het ook niet op natuurlijk. Bovendien vind ik, als ik eerlijk ben, dat Sutil en Algu een plekje in de F1 gewoon meer verdienen dan Giedo.

Gerard

#6
Ik kan bij de poll maar 1 naam invullen ??? Maar ik denk dat Sutil naar Williams gaat, adrian heeft zich wel bewezen, dat mag duidleijk zijn.. en Petrov met zijn Russische geld naar HRT
al zou ik liever zien dat Algu in de F1 blijft, die vind ik sterker! Veel jonger, en vorig jaar heeft hij mooie dingen laten zien

Enzo

Algu bedankt voor een zitje bij HRT, Williams lijkt me uitgesloten. Dus in het beste geval word hij ergens derde rijder en anders niks...

http://www.gppits.net/nieuws/alguersuari_ziet_geen_toekomst_in_hrt/

0634

Verstandig. Bij HRT kan hij zijn loopbaan geen fatsoenlijk vervolg geven. Dat is kansloos achteraan rijden.

Wizard

Mwa, wie het kleine niet eert... Totaal geen eer zou ik bij voorbaat niet willen roepen. Je kunt jezelf in de kijker rijden al is het door je teamgenoot te overrulen. Dat lijkt mij beter dan thuiszitten. Bij HRT heeft hij tenminste een voet tussen de door en blijft hij in wedstrijdritme.

0634

Ja, maar als je teamgenoot de La Rosa heet, verwacht iedereen toch wel dat Algu hem aan snot rijdt. Een voet tussen de deur heb je ook als je bij een team als McLaren derde rijder kan worden.

gloudiesaurus

Lastig voor Alguarsuari, nadeel als 3e rijder is dat je nauwelijks nog kan testen... vroeger was het een betere optie.

En tsjah HRT, ik denk dat ze weer niet testen voor de 1e race. En als ik alles zo lees over het team denk  ik dat ze dit seizoen slecht gaan starten. Virgin heeft haar zaakjes dit jaar wel beter voor elkaar, en Team Lotus ook denk ik. Dus ik denk dat je in een HRT dit jaar nog slechter kunt onderscheiden dan in 2011...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: Jeroen op 08 januari 2012 - 16:22:36
Ja, maar als je teamgenoot de La Rosa heet, verwacht iedereen toch wel dat Algu hem aan snot rijdt. Een voet tussen de deur heb je ook als je bij een team als McLaren derde rijder kan worden.

Dat is ook wel weer zo maar thuis op de bank heb je niks.

T.Nuvolari

Sutil en Alguersuari verdienen het meest een stoeltje.

Fabian

Sutil en van der Garde. Zou wel eens willen zien wat Giedo kan in de Formule 1 en Sutil laat nog wel eens leuke dingen zien.