Uit de oude doos: Monaco 1980

Gestart door Enzo, 06 januari 2012 - 03:37:32

« vorige - volgende »

SDG

De crash bij de start is uiteraard een legendarisch moment in de F1-geschiedenis geworden.

Enzo

Citaat van: SDG op 06 januari 2012 - 23:49:03
De crash bij de start is uiteraard een legendarisch moment in de F1-geschiedenis geworden.

In het hedendaagse Formule 1 was dit zeker een rode vlag geweest. Mietjes dat we tegenwoordig zijn... ;)
Moet zeggen dat de rest van de race ook wel spannend was, blijft leuk zo'n blik in het verleden.

0634

Mooie beelden!

Ha, ik verstond steeds Raikkonen waar hij Reutemann zei. Pas toen hij 'Carlos' erbij vermelde wist ik wie hij bedoelde ;D.

Depailler was tragisch genoeg drie maandjes later dood.

SDG

Citaat van: Enzo op 07 januari 2012 - 00:56:21
Citaat van: SDG op 06 januari 2012 - 23:49:03
De crash bij de start is uiteraard een legendarisch moment in de F1-geschiedenis geworden.

In het hedendaagse Formule 1 was dit zeker een rode vlag geweest. Mietjes dat we tegenwoordig zijn... ;)
Moet zeggen dat de rest van de race ook wel spannend was, blijft leuk zo'n blik in het verleden.

Hmm... ik weet het niet. Melbourne 2002 reken ik ook al tot 'de hedendaagse Formule 1', en daar gingen ze ook gewoon door na die massacrash.

Enzo

Citaat van: SDG op 07 januari 2012 - 13:36:30
Citaat van: Enzo op 07 januari 2012 - 00:56:21
Citaat van: SDG op 06 januari 2012 - 23:49:03
De crash bij de start is uiteraard een legendarisch moment in de F1-geschiedenis geworden.

In het hedendaagse Formule 1 was dit zeker een rode vlag geweest. Mietjes dat we tegenwoordig zijn... ;)
Moet zeggen dat de rest van de race ook wel spannend was, blijft leuk zo'n blik in het verleden.

Hmm... ik weet het niet. Melbourne 2002 reken ik ook al tot 'de hedendaagse Formule 1', en daar gingen ze ook gewoon door na die massacrash.

Dat voelt voor mij ook als hedendaags, maar is stiekem toch al 10 jaar geleden.

SDG

Citaat van: Enzo op 07 januari 2012 - 14:54:43
Dat voelt voor mij ook als hedendaags, maar is stiekem toch al 10 jaar geleden.

Tja, we kunnen er uiteraard over discussiëren, maar als je ziet wie er toen al bij was: Schumacher, Barrichello, Raikkönen, Heidfeld, Massa, Trulli, Button, Alonso, De La Rosa, Webber... Allemaal namen die ook nu nog altijd vertrouwd in de oren van iedere Formule 1-fan klinken.

0634

waarvan er overigens veel te veel in hun nadagen zitten en plaats zouden moeten maken voor de nieuwe lichting.