Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 18 februari 2012 - 15:58:02
Dat laatste verwacht ik ook, volgend jaar geen geboggelde neuzen meer.

Waarom al niet dit jaar bij enkele teams? Moet toch kunnen in sommige gevallen.

Enzo

Citaat van: M@rc op 18 februari 2012 - 18:04:05
Citaat van: Enzo op 18 februari 2012 - 15:58:02
Dat laatste verwacht ik ook, volgend jaar geen geboggelde neuzen meer.

Waarom al niet dit jaar bij enkele teams? Moet toch kunnen in sommige gevallen.

Iedereen kan het, maar dit is het optimale ontwerp onder de huidige regels voor de meeste teams.
Ze zullen er dus alleen van afstappen als het reglement aangepast word.

KVDracer

Toch liever de trapneuzen dan deze:

KVDracer

Mercedes heeft vandaag een prive test gehouden op Catalunya. Ze hebben meer dan 300km gereden en blijkbaar mag dit omdat ze de laatste testdag in Jerez niet aanwezig waren., dat ze die dag vrij mochten kiezen. Ik vraag mij af waarom hier niet meer teams gebruik van maken. Dan kun je tenminste iets testen zonder pottekijkers. Mss dat ze vandaag de onderdelen voor Melbourne getest hebben en de rest van de week met een meer conventionele wagen rijden om te kijken wat het verschil is?

robbert

Citaat van: KVDracer op 19 februari 2012 - 22:05:51
Mercedes heeft vandaag een prive test gehouden op Catalunya. Ze hebben meer dan 300km gereden en blijkbaar mag dit omdat ze de laatste testdag in Jerez niet aanwezig waren., dat ze die dag vrij mochten kiezen. Ik vraag mij af waarom hier niet meer teams gebruik van maken. Dan kun je tenminste iets testen zonder pottekijkers. Mss dat ze vandaag de onderdelen voor Melbourne getest hebben en de rest van de week met een meer conventionele wagen rijden om te kijken wat het verschil is?

awel dat snap ik nu ook niet. Mss omdat ze willen vergelijken met de concurrentie, maar eigenlijk weten daarvan niks

Enzo

Sterker nog, Silverstone was de Shake Down. Gisteren was gewoon een testdag. En vandaag hebben ze een filmdag in Barcelona.
Ze hebben nagenoeg de testachterstand ingelopen, erg slim van Mercedes.  8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 20 februari 2012 - 10:58:35
Sterker nog, Silverstone was de Shake Down. Gisteren was gewoon een testdag. En vandaag hebben ze een filmdag in Barcelona.
Ze hebben nagenoeg de testachterstand ingelopen, erg slim van Mercedes.  8)
Is dat zo? Als ik zo kijk naar de gereden afstanden, komen ze nog zeker 1200+ km te kort volgens mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 20 februari 2012 - 13:05:23
Citaat van: Enzo op 20 februari 2012 - 10:58:35
Sterker nog, Silverstone was de Shake Down. Gisteren was gewoon een testdag. En vandaag hebben ze een filmdag in Barcelona.
Ze hebben nagenoeg de testachterstand ingelopen, erg slim van Mercedes.  8)
Is dat zo? Als ik zo kijk naar de gereden afstanden, komen ze nog zeker 1200+ km te kort volgens mij.

Ze hebben nu 50km shakedown in Silverstone, 300km test in Barcelona en 100km filmdag in Barcelona. Tel daar de drie dagen banden testen met de W02 bij op. Dan hebben ze misschien wel meer data te verwerken dan bijvoorbeeld Ferrari die lang stil stond met problemen in Jerez.

Ik vind het wel slim van ze, de schade valt zo best mee imo.  8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 20 februari 2012 - 13:09:52
Citaat van: Burorri op 20 februari 2012 - 13:05:23
Citaat van: Enzo op 20 februari 2012 - 10:58:35
Sterker nog, Silverstone was de Shake Down. Gisteren was gewoon een testdag. En vandaag hebben ze een filmdag in Barcelona.
Ze hebben nagenoeg de testachterstand ingelopen, erg slim van Mercedes.  8)
Is dat zo? Als ik zo kijk naar de gereden afstanden, komen ze nog zeker 1200+ km te kort volgens mij.

Ze hebben nu 50km shakedown in Silverstone, 300km test in Barcelona en 100km filmdag in Barcelona. Tel daar de drie dagen banden testen met de W02 bij op. Dan hebben ze misschien wel meer data te verwerken dan bijvoorbeeld Ferrari die lang stil stond met problemen in Jerez.

Ik vind het wel slim van ze, de schade valt zo best mee imo.  8)
dat is 450 KM tegen over +- 1300 van Mclaren, RBR en Ferrari. (uit mijn hoofd.)
Ze hebben wat ingelopen, maar niet veel. De testen met oude banden is leuk, maar ben benieuwd wat ze daar mee kunnen.
Ze doen het wel slim ja, om als nog in te lopen. Vraag me nu wel af hoe snel Mercedes gaat zijn. :P
Hoop niet snel genoeg  >:(
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

Caterham heeft ook bekend gemaakt wie er testen in Barcelona: Kovalainen op disdag en vrijdag en Petrov op woensdag en donderdag. Geen Giedo dus

Enzo

Jammer voor Giedo, maar het verbaasd me niks.  ::)

Gerard

Logisch dat Petrov een maar dagen mag wennen aan de auto... En Kova zullen ze voor de "echte" tests gebruiken.. (lees nieuwe onderdelen) een ervaren man, die het team kent... Ook logisch...

Edwin90

Zoals verwacht zal Giedo wel weinig aan rijden toekomen.

Ik denk dat Giedo zich zelf hier ook wel van bewust is, maar veel keuze had hij niet meer. Nog een jaar GP2 had zijn naam als talent (als hij die al had) helemaal afgehaald.

0634

Naja, hij heeft zwart op wit dat hij een aantal vrijdagen mag rijden.

Senergy

Ik vrees ervoor dat er slechts 1 team nog met een lage neus zal komen.

nl Marussia (en vooral door de samenwerking met McLaren)
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!