Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

Kootje


Wizard

Kimi zit er goed bij. ;) Sneller dan Rosberg. Misschien dat het niks zegt maar het geeft enigszins weer dat de snelheid er nog inzit.

Kootje

Met 'n 1,19 ook sneller dan Webbers 1,23  ;)

En inderdaad, het zegt helemaal niets.
Het zijn nu eenmaal maar tests, en wij weten niet wat, hoe zwaar etc. ze te testen.
Maar het is toch wel leuk om hem bovenaan te zien staan.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 07 februari 2012 - 09:42:47
Nope, das de HRT van vorig jaar.

En wat de Williams betreft: http://www.gppits.net/nieuws/williams_presenteerd_fw34/

Ik zou zeggen tegen HRT..."Hou die kar erin". Hebben we voor dit jaar op z'n minst twee teams met een normale auto... ::)

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 06 februari 2012 - 23:54:34
Citaat van: Franky R. op 06 februari 2012 - 20:10:10
Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 18:31:47
Helmut Marko heeft voor de zoveelste keer aangetoond onbetrouwbaar te zijn: volgens hem was de RB8 met een mooiere en elegantere neus uitgevoerd dat de Ferrari, maar zo mogelijk is deze nog lelijker... :'(

Jeroen, Jeroen, Jeroen...voor de duizendste keer...Helmut Marko zegt nooit iets. Wat hij wel doet is neuzelen, moppelen, bazuinen...naast zeuren, klagen, janken en 'trutten' over van alles en nog wat. ::)

;)
ik zou eens nakijken of ie misschien niet in de verte nog ergens familie van jou is ;)

hij maakt een vrij onschuldige opmerking en daar komen de reactie's weer... @Jeroen; wat heeft dit nou met onbetrouwbaar te maken?? hij heeft alleen een andere mening als jou.
Ik heb zelf ook niks met die man, dat iemand hem niet mag ok, maar dit gaat weer nergens over..

Nee, Helmut Marko is gelukkig geen familie...Maar Jeroen heeft wel gelijk. Je reageert opvallend vaak op anderen i.p.v. het nieuws... ???

En Helmut maakte een 'onschuldige opmerking'?! Die gast zei tegen de toegestroomde media dat de RB8 er heel anders uit zou zien.

En dat is nu (Red)Bull Shit gebleken. Mogen wij daarop reageren aub? ::)

(En idd. mis jij nogal wat. Die video met Jaime vs Marko niet gezien?)

Gerard

#260
Zo... die Kimi heeft er lekker de gang in..  :D :) Voorlopig snelste, en dat na 2 jaar afwezigheid....  8)

Gerard

#261
Las vanmorgen overigens een tweet van Olav Mol, dat Kimi nu al sneller is dan Red Bull vorig jaar na 4 dagen testen,.. dus of de nieuwe banden , of de niewe auto's gaan rapper dan voorheen..  :o
Was die nieuwe veiligheidsmaatregel er om de auto's sneller te maken? ??? ;)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 07 februari 2012 - 13:54:56
Las vanmorgen overigens een tweet van Olav Mol, dat Kimi nu al sneller is dan Red Bull vorig jaar na 4 dagen testen,.. dus of de nieuwe banden , of de nietwe auto's gaan rapper dan voorheen..  :o
Was die nieuwe veiligheidsmaatregel er om de auto's sneller te maken? ??? ;)

Ik gok op de banden. Zachter zodat het sneller slijt, maar het zorgt ook voor snellere tijden.

Kootje

Citaat van: Gerard op 07 februari 2012 - 13:54:56
Was die nieuwe veiligheidsmaatregel er om de auto's sneller te maken? ??? ;)

Nee, om ze veiliger te maken.
Vandaar de naam veiligheidsmaatregel. :P


btw: Ik snap dat 't 'n geintje was, althans ...... dat hoop ik toch.  ;D

Matthijs

Aan het begin van vorig seizoen worstelde Pirelli nog wel wat met de slijtage van de banden. In de loop van 2011 zijn de banden flink verbeterd, dus ik denk dat daar voor een groot deel het verschil zit. Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze Kimi de ruimte hebben gegeven om het beestje eens flink op de staart te trappen, want op de limiet leer je het meest.

Enzo

#265
Ferrari worstelt vandaag met overhitting, goed te zien op onderstaande pics.




http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/dms1207fe51.jpg

Franky R.

Ik weet het...de tijden zeggen niets, maar die Kimi gaat hier even los zeg... ;D
http://www.gppits.net/nieuws/raikkonen_snelste_in_de_eerste_testsessie/

Ook opvallend...die seconde tussen Pastor en Pedro...Pastor zo traag of Pedro zo snel?

Enzo

Citaat van: Enzo op 07 februari 2012 - 15:20:22
Ferrari worstelt vandaag met overhitting, goed te zien op onderstaande pics.




http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/dms1207fe51.jpg

Bij nader inzien, lijkt het alsof Ferrari het bodywork gebruikt om de uitlaatgassen te sturen en zo alsnog een soort EBD weet te creeren.
Ga ervanuit dat dit verboden zal worden, anders kunnen we net zo goed de regel van de hoge uitlaat afschaffen.

Gerard

#268
Citaat van: Kootje op 07 februari 2012 - 14:06:52
Citaat van: Gerard op 07 februari 2012 - 13:54:56
Was die nieuwe veiligheidsmaatregel er om de auto's sneller te maken? ??? ;)

Nee, om ze veiliger te maken.
Vandaar de naam veiligheidsmaatregel. :P


btw: Ik snap dat 't 'n geintje was, althans ...... dat hoop ik toch.  ;D

;D oh, is dat het , ik snapte het al niet...

;D ;D

Enzo

En hier nog een plaatje van de oplossing van McLaren, lijkt ook erg sterk op EBD.
Dit kan nooit goed gaan zo...?  ???

http://www.formule1.nl/media/uploads/media_images/2012-02-07/20120207-0266.jpg