6 wereld kampioenen, deel 1

Gestart door Folkert, 22 december 2011 - 18:31:11

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: M@rc op 24 december 2011 - 11:53:23
Man man man, wat vind ik het vervelend dat elk topic waarin Schumacher voorkomt steeds dezelfde discussies tevoorschijn tovert.

mee eens. maak er a.u.b niet weer een schumacher topic van anders zit er zo weer een slotje op  ;)

robbert

ja alstublieft. Want zometeen  is dit geen gpits forum, maar een schumacherforum

Enzo

Jongens, jullie maken of breken dit forum zelf. Wees je daar bewust van.
In mijn optiek mag er best een Schumacher topic bestaan en mag deze rijder best besproken worden.
Het betreffende topic is desstijds niet gesloten om het onderwerp, maar meer om de manier waarop er werd gediscussieerd.
Alles en iedereen kan besproken worden mits respectvol en onderbouwd.

Fijne kerst allemaal!!  8)

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 24 december 2011 - 14:34:25
Citaat van: Burorri op 24 december 2011 - 12:19:34
Maar wie heeft het hier dan over de schuld van Schumie? En wie zou dan een hater zijn? Of gaat het over mensen van ander forum?
dat schrijf je zelf in je verhaal;

'Schumacher zou volgens velen Senna de dood in hebben gejaagd. Iets wat je volgens mij nooit van je CV gepoetst krijgt. '

Echt te belachelijk voor woorden. Daar draait het in racen toch om, de coureur voor je onder druk zetten?? Net als Button deed in Canada bij Vettel. Jammer dat je het toch nodig vond om het ff aan te halen.
zo bedoeldeik het niet. Er zijn 1000de theorieën over zijn dood, er gingen geruchten of meningen de ronde dat hij indirect verandwoordelijk was omdat hij Senna aan het opjagen was. En als er eenmaal genoeg mensen dit geloven of roepen, zal er altijd wel op worden terug gekomen. Dat kan hij helaas nooit keer weg krijgen. Ik wilde er alleen mee aangeven hoeveel besproken Schumacher is en dat het het bijzarre en fantasierijke onderwerpen ging. Maar misschien dat ik het dus beter anders kan verwoorden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 december 2011 - 14:01:03
Citaat van: M@rc op 24 december 2011 - 11:53:23
Man man man, wat vind ik het vervelend dat elk topic waarin Schumacher voorkomt steeds dezelfde discussies tevoorschijn tovert.
Voor mij is deze anders nieuw. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand MS de schuld geeft van Senna's dood. Maar dat schijnt zo te zijn.

Ja. Op het Veronica-forum is er zelfs een topic aan gewijd. Er zijn serieus mensen die beweren dat Senna meer moest geven dan nodig door het sjoemelende Benetton en het Schumacher daardoor indirect verwijten. Persoonlijk vind ik het erg ver gezocht.

Wizard

Citaat van: M@rc op 24 december 2011 - 11:53:23
Man man man, wat vind ik het vervelend dat elk topic waarin Schumacher voorkomt steeds dezelfde discussies tevoorschijn tovert.

Tsja, ik begrijp je, maar de naam Schumacher brengt nu eenmaal discussies met zich mee. Evenals 'de beste rijder ooit'. Complete fora stonden er bol van. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Je verandert er niks aan. Maar zolang de discussies inhoudelijk zijn heb ik er weinig problemen mee. Wat dat aangaat is dit een prima topic om de winter mee door te komen. ;)

monaco2011

Citaat van: Wizard op 25 december 2011 - 00:20:28
Citaat van: Jeroen op 24 december 2011 - 14:01:03
Citaat van: M@rc op 24 december 2011 - 11:53:23
Man man man, wat vind ik het vervelend dat elk topic waarin Schumacher voorkomt steeds dezelfde discussies tevoorschijn tovert.
Voor mij is deze anders nieuw. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand MS de schuld geeft van Senna's dood. Maar dat schijnt zo te zijn.

Ja. Op het Veronica-forum is er zelfs een topic aan gewijd. Er zijn serieus mensen die beweren dat Senna meer moest geven dan nodig door het sjoemelende Benetton en het Schumacher daardoor indirect verwijten. Persoonlijk vind ik het erg ver gezocht.
Senna moest niks, volledig eigen keus. Het jaar ervoor had ie ook niet de beste auto. Vergezocht is nog veels te zwak uitgedrukt.

0634

Inderdaad/. Bovendien reed hij gewoon door Tamburello als altijd, niet harder, wilder of wat dan ook. Complete en niet serieus te nemen flauwekul.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 25 december 2011 - 08:42:55
Inderdaad/. Bovendien reed hij gewoon door Tamburello als altijd, niet harder, wilder of wat dan ook. Complete en niet serieus te nemen flauwekul.
Helemaal mee eens. Helaas zijn er wel mensen die dit serieus menen of nemen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ja ach, je bepaalt zelf wat je serieus neemt en wat niet hé. Ik negeer zulke uitspraken vaker.

Folkert

Wegens persoonlijke drukte en kwijt raken van de tekst duurt het even voor ik het af heb. Als er nog behoefte aan is dan.
Sorry als ik mijn "Fans" zo lang meot laten wachten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Deel 2 mag van mij nog komen hoor als je er zin in hebt. Altijd in voor persoonlijke inbreng!

Even over het in de dood jagen van Senna [geen verwijt richting jou] door MSC; als dat het geval was dan was MSC niet van een andere planeet maar van een ander [extreem] universum.... Pure onzin dus!

Maar deel 2, graag  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Robbert65 op 25 februari 2016 - 17:23:19
*thumbs up*

Thanks.

Arthur, ook bedankt. Wegens persoonlijke problemen ben ik nooit aan deel 2 begonnen en ben ik het orginele bestand ook kwijt geraakt. Maar ik kan wel weer een poging wagen. Heb het wel even druk deze week, maar ik ga kijken wanneer ik tijd heb het af te maken.