Le Dakar 2012

Gestart door gloudiesaurus, 10 december 2011 - 21:20:24

« vorige - volgende »

SDG

#15
Citaat van: Jozef op 06 januari 2012 - 22:52:57
Toch wel bizarre Dakar. 4 doden tijdens de eerste 2 dagen en nu een etappe moeten afgelasten vanwege het weer. Ik ben benieuwd of dit allemaal veel imagoschade gaat berokkenen aan de Dakar-rally.

Nu ja, voor mij mogen ze dat circus toch afschaffen, sinds het niet meer in Afrika is volg ik het ook niet meer.

Dus omdat jou het niet meer interesseert mag het afgeschaft worden? Fijn, kunnen ze dan tegelijkertijd de voetbal ook meenemen als ze toch bezig zijn?

JimmySPA

Citaat van: SDG op 06 januari 2012 - 23:38:32
Citaat van: Jozef op 06 januari 2012 - 22:52:57
Toch wel bizarre Dakar. 4 doden tijdens de eerste 2 dagen en nu een etappe moeten afgelasten vanwege het weer. Ik ben benieuwd of dit allemaal veel imagoschade gaat berokkenen aan de Dakar-rally.

Nu ja, voor mij mogen ze dat circus toch afschaffen, sinds het niet meer in Afrika is volg ik het ook niet meer.

Dus omdat jou het niet meer interesseert mag het afgeschaft worden? Fijn, kunnen ze dan tegelijkertijd de voetbal ook meenemen als ze toch bezig zijn?

En de Formule 1, dan gaan we allemaal echt racen kijken V8 Supercars!!   :-[

Nee, ik vind het prachtig om de Dakar te kijken of het nou in Argentinie of Afrika is...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

SDG

Het mooiste moment uit de Dakar-rally tot nu toe. Dit is gewoon ge-nie-ten!


JimmySPA

Citaat van: SDG op 09 januari 2012 - 20:24:02
Het mooiste moment uit de Dakar-rally tot nu toe. Dit is gewoon ge-nie-ten!



Echt mooi!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Fabian

Jammer dat Al Attiyah er nu toch uit ligt. Hij had toch naar Robby Gordon moeten luisteren!

Fabian

Ales Loprais uit de rally. De kansen voor Gerard de Rooij om de eindoverwinning binnen te slepen stijgen. Als hij bespaart blijft van pech en weinig fouten maakt, maakt hij een goede kans op de eindoverwinning. Wel jammer dat Loprais met een zware crash de dakar moet verlaten.

gloudiesaurus

Gerard de Rooij moet de rally winnen nu, hij kan gaan uitrijden  :)

Het zal zn 1e overwinning worden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Wel mooi hoor  :) ze hebben echt een super team samengesteld.
Gun het ze van harte na al die jaren met pech.

Fabian

Vind het echt mooi dat Gerard hem zo goed als zeker gaat winnen. Het is nu inderdaad uitrijden!

Fabian

Gerard de Rooy wint Dakar bij de trucks

Pietratoni

Jammer dat ie inderdaad niet meer in afrika gereden wordt. Mss een dakar rally met tanks houden. Dan is het al bij al veiliger
de prijzen worden aan de meet verdeelt

Fabian

Citaat van: Pietratoni op 16 februari 2012 - 09:06:17
Jammer dat ie inderdaad niet meer in afrika gereden wordt. Mss een dakar rally met tanks houden. Dan is het al bij al veiliger

Haha. Misschien nieuwe klasse voor volgend jaar?!