Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 13:27:53
Citaat van: Fabian van Tiel op 24 juni 2012 - 13:23:53
Ik vind Nederland een gevaarlijke outsider! Of zijn die al outgeschakeld?   :P
..
Inderdaad, ze zouden EK 2494 kunnen winnen. Waarschijnlijk is dan de hele wereld toch al uitgeroeid.
Ach dan winnen ze ook eens iets!

Franky R.

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 13:21:58
Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 11:49:55
Spelen tot nu toe het meest overtuigend voetbal. Spanje vond ik gisteren ook niet hoogvliegen. Kunnen het nog moeilijk krijgen tegen Italië en Duitsland.
Ik hoop dat Italië of Engeland EK word. Liefst Engeland, daar heb ik sinds jaren eigenlijk altijd sympathie voor gehad.


Ik heb idd. Engeland het liefst als winnaar en anders Portugal.

Wizard

Helaas gaat Engeland vanavond naar huis. :(

SanderD

Maakt niet uit, we hebben een leuke race gezien

Kootje

Citaat van: Wizard op 24 juni 2012 - 18:01:45
Helaas gaat Engeland vanavond naar huis. :(

Daar hoop ik wel op.
Heb 'n 1-2 in m'n pooltje voorspeld, dus .......  :)

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 24 juni 2012 - 18:15:46
Maakt niet uit, we hebben een leuke race gezien

Dus, nu nog Italië wat wint en ik heb een feestelijk weekend welke niet meer stuk kan.

Wizard

Zo, het glaasje wijn staat klaar. Olijfjes en salade op de tafel, tijd voor ITA-ENG.

Fabian

Lekker man. Een heerlijk sportdagje is dit. Eerst F1, daarna NK Wielrennen en nu het EK Voetbal. Ben benieuwd wat Maffe Mario laat zien vandaag.

Fabian

Wat een heerlijke openingsfase en wat een safe van die Buffon!

Wizard

Wat speelt Italië inspiratieloos zeg! Totaal geen snelheid, niet creatief, veelste traag en verdedigingsfouten van het kaliber Heitinga.

Kootje

Waarom zoeken ze steeds het centrum op ??
Snappen ze niet dat er daar geen doorkomen aan is ??

Wizard

En dat! Maar ze zijn niet creatief. Totaal geen snelheid, niks. Hopen dat het nu verandert.

Fabian

Het lijkt wel alsof de Engelsen wat agressiever zijn, iets feller. Ben benieuwd wat de tweede helft ons gaat brengen. Wahaa effe een klassiekertje erin smijten....

Fabian

De Italianen worden nu wel sterker, beginnen steeds meer te tikken en ook de voorzetten zijn lekker scherp.

Fabian

Ik heb eigenlijk wel zin in een penalty serie...