Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Wizard op 18 juni 2012 - 18:56:38
Heeft Robben dat gezegd? Ik heb niks gehoord. En mocht Robben dat gezegd hebben, vind ik v. Marwijk een zwakzak. Had ik in zijn schoenen staan, had ik hem tijdens de wedstrijd een ticket aangereikt, bij zulke uitspraken. Oprotten en wegwezen!

Ik heb het hem ook niet horen zeggen, of gezien.  ???

Fabian

Citaat van: Enzo op 18 juni 2012 - 19:32:54
Citaat van: Wizard op 18 juni 2012 - 18:56:38
Heeft Robben dat gezegd? Ik heb niks gehoord. En mocht Robben dat gezegd hebben, vind ik v. Marwijk een zwakzak. Had ik in zijn schoenen staan, had ik hem tijdens de wedstrijd een ticket aangereikt, bij zulke uitspraken. Oprotten en wegwezen!

Ik heb het hem ook niet horen zeggen, of gezien.  ???

Ik heb dit verhaal ook al gehoord. Weet niet of het waar is, maar als hij dat gezegd heeft dan moet ie zelf wegwezen

Enzo

http://www.nrc.nl/sport/2012/06/18/luister-zelf-robben-schreeuwt-naar-van-marwijk-hou-je-bek-man/
In dit artikel zit een filmpje, op 36 sec kan je het horen.
Al hoor ik eerder, "ga toch weg man".

Hoe dan ook typerend voor de mentale toestand binnen de ploeg. Iedereen weet het zelf beter, totaal geen team en ze hebben weinig voor elkaar over.
Erg jammer, want ze hebben van zichzelf verloren dit toernooi. Het had zo mooi kunnen zijn... :(

Kootje

Duidelijk GA TOCH WEG MAN

0634

Citaat van: sanderalonso op 18 juni 2012 - 17:55:08
Robben hoeft wat mij betreft nooit meer mee, na wat hij Bert geflikt heeft. Hij heeft meerdere keren 'houd je bek' gezegd tegen hem, toen hij zei dat hij meer moest mee verdedigen
Dat heeft hij niet gezegd. Dat meenden ze te liplezen toen BvM riep dat hij moest meeverdedigen. Robben riep terug: 'ga toch weg man, ik loop de hele tijd mee man'. Dat is althans zoals ik het nu begrijp. Tja, de pers zal waarschijnlijk eerder dat andere geloven.

Overigens, los van wat Robben geroepen heeft, van Marwijk moet ook zijn bek verder houden. Opzouten met die clown. Wanprestatie van de eerste orde.

Jozef

Rationeel bekeken waren Portugal en Duitsland gewoon duidelijk beter dan Nederland, en dat ligt net zo goed aan de spelers als aan de coach.

Die wedstrijd tegen Denemarken had gewonnen moeten worden natuurlijk (dat verlies lag dan weer vooral aan Van Persie en Heitinga) maar dat was nog niet voldoende geweest om door te stoten...

Fabian

Er gaan wat lijken uit de kast komen bij Oranje. Lees net op Omroep Brabant dat Wilfred Bouma de teamarts zou hebben geslagen. Denk dat die teamarts zoiets gezegd heeft van: Zo jij bent dik! Al wordt er gezegd dat Bouma boos was dat hij aan een dopingcontrole moest deelnemen.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1761771143/PSVer+Bouma+zou+teamarts+hebben+geslagen+na+Nederland+-+Duitsland.aspx

SanderD

Ik hoor nu op de radio dat Huntelaar bijna uit het hotel is gezet...

SanderD

Citaat van: Enzo op 18 juni 2012 - 20:47:36
http://www.nrc.nl/sport/2012/06/18/luister-zelf-robben-schreeuwt-naar-van-marwijk-hou-je-bek-man/
In dit artikel zit een filmpje, op 36 sec kan je het horen.
Al hoor ik eerder, "ga toch weg man".

Hoe dan ook typerend voor de mentale toestand binnen de ploeg. Iedereen weet het zelf beter, totaal geen team en ze hebben weinig voor elkaar over.
Erg jammer, want ze hebben van zichzelf verloren dit toernooi. Het had zo mooi kunnen zijn... :(

Ga toch weg man is ook niet gepast tegen BvM

Franky R.

Er zat vanaf dag 1 een rem op het team. De spelers zaten alleen maar in het hotel of op het veld. En als ze al buiten kwamen, dan was dat strak in tenue en saampjes naar het restaurant...Als een stel kleuters!


Ik zou er ook niet blij van worden!


Er zijn binnen het elftal mensen die de dingen al 12 jaar op hun manier doen. Terwijl de ego's zijn gegroeid en ontevredenheid eveneens. Zelfs Dirk Kuijt, niet de moeilijkste gast, was ontevreden. Dat wil wat zeggen!

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 19 juni 2012 - 09:39:14
Ik hoor nu op de radio dat Huntelaar bijna uit het hotel is gezet...

Want?

0634

Citaat van: sanderalonso op 19 juni 2012 - 09:40:08
Citaat van: Enzo op 18 juni 2012 - 20:47:36
http://www.nrc.nl/sport/2012/06/18/luister-zelf-robben-schreeuwt-naar-van-marwijk-hou-je-bek-man/
In dit artikel zit een filmpje, op 36 sec kan je het horen.
Al hoor ik eerder, "ga toch weg man".

Hoe dan ook typerend voor de mentale toestand binnen de ploeg. Iedereen weet het zelf beter, totaal geen team en ze hebben weinig voor elkaar over.
Erg jammer, want ze hebben van zichzelf verloren dit toernooi. Het had zo mooi kunnen zijn... :(

Ga toch weg man is ook niet gepast tegen BvM
Tijdens een wedstrijd? Ik vind er niet zoveel mis mee. Zo gaan die dingen, je zegt wel eens wat.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 19 juni 2012 - 17:09:56
Citaat van: sanderalonso op 19 juni 2012 - 09:40:08
Citaat van: Enzo op 18 juni 2012 - 20:47:36
http://www.nrc.nl/sport/2012/06/18/luister-zelf-robben-schreeuwt-naar-van-marwijk-hou-je-bek-man/
In dit artikel zit een filmpje, op 36 sec kan je het horen.
Al hoor ik eerder, "ga toch weg man".

Hoe dan ook typerend voor de mentale toestand binnen de ploeg. Iedereen weet het zelf beter, totaal geen team en ze hebben weinig voor elkaar over.
Erg jammer, want ze hebben van zichzelf verloren dit toernooi. Het had zo mooi kunnen zijn... :(

Ga toch weg man is ook niet gepast tegen BvM
Tijdens een wedstrijd? Ik vind er niet zoveel mis mee. Zo gaan die dingen, je zegt wel eens wat.


Als het opeens extreem druk wordt op je werk en je chef/manager gaat aan je kop zeuren, zeg je ook niet dat hij zijn bek moet houden, toch?!

0634

Citaat van: Franky R. op 19 juni 2012 - 17:36:22
Citaat van: Jeroen op 19 juni 2012 - 17:09:56
Citaat van: sanderalonso op 19 juni 2012 - 09:40:08
Citaat van: Enzo op 18 juni 2012 - 20:47:36
http://www.nrc.nl/sport/2012/06/18/luister-zelf-robben-schreeuwt-naar-van-marwijk-hou-je-bek-man/
In dit artikel zit een filmpje, op 36 sec kan je het horen.
Al hoor ik eerder, "ga toch weg man".

Hoe dan ook typerend voor de mentale toestand binnen de ploeg. Iedereen weet het zelf beter, totaal geen team en ze hebben weinig voor elkaar over.
Erg jammer, want ze hebben van zichzelf verloren dit toernooi. Het had zo mooi kunnen zijn... :(

Ga toch weg man is ook niet gepast tegen BvM
Tijdens een wedstrijd? Ik vind er niet zoveel mis mee. Zo gaan die dingen, je zegt wel eens wat.


Als het opeens extreem druk wordt op je werk en je chef/manager gaat aan je kop zeuren, zeg je ook niet dat hij zijn bek moet houden, toch?!

Nee, maar lees eens even wat hierboven gezegd wordt ;).

Ik reageerde erop dat Robben zou hebben gezegd: Ga toch weg man. En dat vind ik van een andere categorie als hou je bek man. Overigens vind ik het voetbalveld wel wat anders dan een kantoor, maar oké.