Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Fabian

Over en uit. Dramatisch toernooi

Kootje


Fabian


Wizard

Erg jammer. Mja, zo gaan dingen nu eenmaal.

0634

Drie keer onderuit. Dan ben je slecht hoor.

Wizard

Ik kan niet anders concluderen.

Enzo

Wat een drama zeg....
Dit had me ik me toch anders voorgesteld met deze groep spelers.

Wizard

#202
Ik niet:

Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 11:17:49
Denk je écht dat Nederland kan winnen? Ik wil ze niet onderschatten en uiteindelijk kan alles, maar hetgeen wat ik heb gezien vind ik niet overtuigend.

Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 19:56:48
De verdediging is echter zo lek als een vergiet. ;) Daarnaast lijkt positiespel een vreemd begrip. Heitinga in de aanval en niet op z'n plaats om de counter op te vangen...zulk soort grappen...Ik ben niet overtuigd van het spel van Nederland.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 juni 2012 - 00:01:41
Ja, me 2. Ik heb de eerste wedstrijden moeten missen vanwege verplichtingen richting mijn vrouw die niks anders zien dan avonden voetbal. Maar ik kon mijn ogen niet geloven toen ik las dat niet Griekenland maar Rusland eruit ligt. Verrassing 1! Morgen verwacht ik niet dat Nederland met 2 punten verschil Portugal kan verslaan, laten we hopen dat ook Nederland kan verrassen.


Dus niet!


En ook raar dat Rusland het uit handen geeft...Hoewel, je begint weinig tegen Griekse passie?! :P :P :P

0634

Citaat van: Wizard op 18 juni 2012 - 10:08:23
Ik niet:

Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 11:17:49
Denk je écht dat Nederland kan winnen? Ik wil ze niet onderschatten en uiteindelijk kan alles, maar hetgeen wat ik heb gezien vind ik niet overtuigend.

Citaat van: Wizard op 05 december 2011 - 19:56:48
De verdediging is echter zo lek als een vergiet. ;) Daarnaast lijkt positiespel een vreemd begrip. Heitinga in de aanval en niet op z'n plaats om de counter op te vangen...zulk soort grappen...Ik ben niet overtuigd van het spel van Nederland.

Zwakke plekken wisten we, maar zoooo slecht had ik nooit verwacht hoor. Nul uit drie...

Fabian

Dit EK is voor Nederland gewoon een groot fiasco. Met nul punten huiswaarts gestuurd worden met dit materiaal. Vind dit echt een afgang. Maar goed na de eerste wedstrijd zag ik dit al aankomen.

SanderD

Robben hoeft wat mij betreft nooit meer mee, na wat hij Bert geflikt heeft. Hij heeft meerdere keren 'houd je bek' gezegd tegen hem, toen hij zei dat hij meer moest mee verdedigen

Fabian

Hebben jullie ook gezien hoe goed Robben buitenom kan op de rechterflank. Voorafgaand aan het toernooi zeggen dat ie makkelijk buitenom kan, maar vervolgens iedere keer naar binnen kappen. Robben was bij vlagen waardeloos en wat ie tegen Bert heeft gezegd kan natuurlijk niet. Te lui om zich in te zetten voor het team.

SanderD

Het is eigenlijk gewoon een waardeloze speler

Wizard

Heeft Robben dat gezegd? Ik heb niks gehoord. En mocht Robben dat gezegd hebben, vind ik v. Marwijk een zwakzak. Had ik in zijn schoenen staan, had ik hem tijdens de wedstrijd een ticket aangereikt, bij zulke uitspraken. Oprotten en wegwezen!