Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Enzo

Een kleine overwinning voor Portugal is juist gunstig voor Nederland. Vanavond maken we bratwurst van die Duitsers 3-1 en staan we eerste in de poule op basis van het doelsaldo.  8)

0634

Geloof je het zelf? Ik geloof er namelijk helemaal niets van dat wij gaan winnen van Duitsland.... :-[

Fabian

Alles of niks vanavond voor Nederland. Heb er weer vertrouwen in! Iedereen veel plezier vanavond en bij een slechte afloop HEEL VEEL STERKTE! We gaan er overigens gewoon vanuit dat we winnen!

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2012 - 18:52:06
Geloof je het zelf? Ik geloof er namelijk helemaal niets van dat wij gaan winnen van Duitsland.... :-[


Idem,


Ik acht Van Marwijk te koppig c.q. eigenzinnig om Huntelaar in de spits te zetten met Van Persie achter hem.


Eigenzinnigheid is soms een goede eigenschap, maar het werkt al maanden...vele interlands niet met Van Persie. Dan zou je toch overstappen op een andere strijdplan?


En als je ziet hoe angstig Nederland speelde na de 1-0 van de Denen...Nee, ik hou rekening met verlies en dus uitschakeling op het EK.

Fabian

Niet zo negatief......
Positief blijven jongens. Bertje heeft gister teveel gezopen en heeft zich hopelijk bedacht!

0634

Niet dus... zelfde opstelling als tegen de Denen, los van Mathijsen. Bert van Marwijk is een hardleerse idioot. Een heel WK lang en de start van een EK faalt van Persie in de spits, maar we gaan het gewoon nog een keer proberen.... Tuurlijk Bertje.

Franky R.

Ik zie maar 1 'voordeel' als Nederland het niet mocht redden...Nml. dat Van Marwijk als gevolg van een onnodige uitschakeling oprot/opsodemieterd/optieft en dat de KNVB nu eens een coach met lef uitkiest!!!


'Hardleerse idioot' is een wel erg aardige kwalificatie voor deze "100% Noob"!
Zelfs ik had een beter elftal neergezet... ::)


En mochten 'we' uitgeschakeld zijn, dan wil ik van Bertje geen huilverhaal a la Luca Badoer/Barrichello/Louise Van Gaal horen!


Zowat alle voetbal-experts hebben gezegd dat Van Persie achter Huntelaar moet spelen. En Robben op links, zodat hij zijn vertrouwen en voetbalintuïtie terug krijgt!

0634

De enige hoop is Sneijder... de man in vorm.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2012 - 20:07:51
De enige hoop is Sneijder... de man in vorm.


Da's waar, maar ook erg magertjes...Alleen Sneijder heeft vertrouwen (in zijn kunnen), verder niemand eigenlijk en dat is zorgwekkend!


Ik had graag een zelfverzekerde defensie gezien, dan kun je nog wat opbouwen...maar nee...Hm, over een kwartier begint de wedstrijd.


Sterkte allemaal... :-X

0634

Zo. Dat was dan dat. Klaar. Over. Uit.

Fabian

Wederom een deceptie. Leek wel alsof ze het allemaal goed vonden. Totaal geen strijd gezien, de wil om te winnen leek te ontbreken. Verdediging was uiterst flets en constant een stap te laat. Zondag op het vliegtuig stappen naar Amsterdam want we gaan toch niet ver komen. Bertje moet ermee stoppen en die schoonzoon van hem ook. Van Bommel kon het niveau en tempo echt niet aan.

Enzo

Nou idd, begin me steeds meer af te vragen waarom van Bommel nog mee doet. Totaal geen toevoeging die kerel, hij staat maar wat te hakken daar in het veld.
De wissel met van de Vaart was ik het wel mee eens, alleen iets te laat.

Klein lichtpuntje in de duisternis is dat op Duitsland alles nog mogelijk is. 2-0 winnen van Portugal en Denemarken moet verliezen en dan zijn we alsnog door.
Zolang de kans bestaat zal ik erop hopen... :)

Fabian

Citaat van: Enzo op 14 juni 2012 - 00:32:27
Klein lichtpuntje in de duisternis is dat op Duitsland alles nog mogelijk is. 2-0 winnen van Portugal en Denemarken moet verliezen en dan zijn we alsnog door.
Zolang de kans bestaat zal ik erop hopen... :)
Idd. Zolang er een kans is blijf ik erin geloven, maar vraag me af of de spelers er zelf nog wel in geloven?! Maar het kan zo zijn dat je met slecht spel en weinig passie toch door kunt gaan terwijl je het eigenlijk niet verdiend.

Wizard

Citaat van: Enzo op 14 juni 2012 - 00:32:27
Nou idd, begin me steeds meer af te vragen waarom van Bommel nog mee doet. Totaal geen toevoeging die kerel, hij staat maar wat te hakken daar in het veld.
De wissel met van de Vaart was ik het wel mee eens, alleen iets te laat.

Klein lichtpuntje in de duisternis is dat op Duitsland alles nog mogelijk is. 2-0 winnen van Portugal en Denemarken moet verliezen en dan zijn we alsnog door.
Zolang de kans bestaat zal ik erop hopen... :)

Ik niet. Het spel is te matig om ze een doortocht te gunnen. Bovendien denk ik dat ze in de kwartfinales zullen afvallen mits ze tegen een 'groter' team spelen. Ik acht ze vrij kansloos tegen Italië, Frankrijk, Rusland, Tsjechië, Duitsland en Spanje. Tussen haakjes nog Engeland er tussen.

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 14 juni 2012 - 00:16:48
Wederom een deceptie. Leek wel alsof ze het allemaal goed vonden. Totaal geen strijd gezien, de wil om te winnen leek te ontbreken. Verdediging was uiterst flets en constant een stap te laat. Zondag op het vliegtuig stappen naar Amsterdam want we gaan toch niet ver komen. Bertje moet ermee stoppen en die schoonzoon van hem ook. Van Bommel kon het niveau en tempo echt niet aan.

Mwa, de wil is er wel, alleen is het geen eenheid. Positiespel is ook waardeloos. Ik heb momenten gezien dat Willems en Heitinga voorin staan en Robben staat de verdedigen, dan is er iets goed mis. Bovendien blijven ze niet bij hun man en missen ze de steun van het middenveld. Zo heb ik Affelay geen één verdedigende actie zien maken en liet hij de rookie (Willems) aan zijn los over. Te licht bevonden om een rol van betekenis te zijn op het EK. Nederland mist een Jaap Stam, die er altijd stond maar ook een Davids wat een soort van aanspeelpost was voor zowel de defence als de voorhoede. Daarnaast ook een harde werker en goede voetballer. Ik ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Sneijder en v/d Wiel zijn de enige waar ik weinig op aan te merken heb. Die hebben hun mannetje gestaan. Nu hopen dat v. Marwijk opnieuw, zo eigenwijs dat hij is, start met dezelfde formatie. Gaat tenslotte al wedstrijden lang mis, dus waarom wijzigen?