Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 15:26:23
Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 15:05:45
Jaaaaa ...... groot verschil, want Portugal speelde wel heeeeeel erg goed  :-\ ::)

Je legt mij nu woorden in de mond. Dat Portugal meer kwaliteit heeft rondlopen dan Denemarken behoeft geen uitleg.


Op papier wel ja, maar dat kwam er totaal niet uit.
Daarbij suggereerde je wel degelijk dat Duitsland het moeilijker had omdat Portugal de tegenstander was, terwijl in realiteit Portugal niets beter speelde dan Denemarken.

Wizard

Dat is jouw mening dan.

Wizard

Geen Montolivo, Nocerino, Di Natale en Abate. Apart!!

Kootje

Leuke pot tot nu toe.
Italie verrassend aanvallend bezig met zo'n verdedigende opstelling.

Wizard

Valt niet tegen. Toch mis ik Montolivo in het middenveld. Di Natale voor Balotelli. Speelt ansich geen verkeerde pot maar is te ruw. Hij loopt die Spanjaarden zowat uit hun voetbalschoenen.

Kootje

#125
Heeft ook niet voor niets alweer 'n gele kaart te pakken.
Was duidelijk 'n optelsommetje van, want de overtreding zelf was zeker niet geelwaardig.
Lijkt me alleen daarom al niet onverstandig om hem te wisselen.

Van Spanje snap ik overigens niet dat ze niet met 'n echte spits spelen.
Dan verplicht je Italie toch iets defensiever te spelen, terwijl ze nu alle ruimte krijgen om aan te vallen.

Wizard

Dat bedoel ik. Bovendien heeft Di Natale meer ervaring en is hij in topvorm. Die kan verschil maken. Overigens ben ik verbaasd over de aanwezigheid van Cassano. Dacht gelezen te hebben dat hij geblesseerd is.

Kootje

Spanje viel me ietsjes tegen, terwijl Italie me positief verrastte.
Was geen hoogstaande, maar wel degelijk 'n mooie pot voetbal.
Als de race net zo mooi wordt, is m'n weekend toch nog goed gekomen.  ;)

Wizard

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 18:59:04
Dat bedoel ik. Bovendien heeft Di Natale meer ervaring en is hij in topvorm. Die kan verschil maken. Overigens ben ik verbaasd over de aanwezigheid van Cassano. Dacht gelezen te hebben dat hij geblesseerd is.

Een coach met inzicht. ;D

Fabian

Italië viel mij in positieve zin op. Speelde lekker mee en maakte het Spanje verdomd lastig. Terecht gelijkspel en de Italianen hadden misschien wel meer verdiend. Maar goh die Balotelli. Wat een kans zeg.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 11 juni 2012 - 00:16:04
Italië viel mij in positieve zin op. Speelde lekker mee en maakte het Spanje verdomd lastig. Terecht gelijkspel en de Italianen hadden misschien wel meer verdiend. Maar goh die Balotelli. Wat een kans zeg.


Balotelli?! Die is geestelijk gestoord...Die gast zie ik nog eens in een psychiatrisch ziekenhuis eindigen...Pffff!

Wizard

Apart mannetje ja. Ook zijn houding na de wissel. Je mag best teleurgesteld zijn maar een volwassen en professionele houding is wel gewenst. Als het aan mij lag mocht hij bankzitten de rest van het toernooi.

T.Nuvolari

Balotelli is een mongool die toevallig goed kan voetballen.

3 goeie ploegen gezien tot hier toe, Rusland, Spanje en Italië.
Meest bedroevende team moet Engeland zijn geweest.

Enzo



Weten jullie het nog? Mooie goal van Marco wat ons een finale plek opleverde...
Veel plezier vanavond!  8)

Wizard

Citaat van: M@rc op 11 juni 2012 - 21:55:19
Balotelli is een mongool die toevallig goed kan voetballen.

3 goeie ploegen gezien tot hier toe, Rusland, Spanje en Italië.
Meest bedroevende team moet Engeland zijn geweest.

Rusland vond ik gisteren teleurstellen. Polen heeft enigszins verrast. Portugal nu 1-0. Gunstig! Mocht Portugal winnen, en in het verlengde Nederland, hebben ze alle 4, 3 punten.