Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:16:29
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Ik zeg:

Huntelaar erin! Robben mag hem bedienen. Doet hij dat niet mag hij binnen 10 minuten gewisseld worden en neemt Narsingh die honneurs maar waar. Overigens ben ik helemaal niet te spreken over Stekelenburg. Jaren bij PSV op de bank gezeten en te licht gebleken. Doe mij Krul maar! Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!
Alsof Stekelenburg debet is aan de nederlaag... ::).

SanderD

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:16:29
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Ik zeg:

Huntelaar erin! Robben mag hem bedienen. Doet hij dat niet mag hij binnen 10 minuten gewisseld worden en neemt Narsingh die honneurs maar waar. Overigens ben ik helemaal niet te spreken over Stekelenburg. Jaren bij PSV op de bank gezeten en te licht gebleken. Doe mij Krul maar! Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!

Stekelenburg op de bank bij Psv? Hij was veruit de beste keeper uit de eredivisie naar mijn mening. Hij speelt nu bij As Roma als eerste keeper.

Ik weet niet of jij het eerste kwartier hebt gezien, maar toen was Nederland veruit de beste. Mooi combinatie/ positiespel. Daarom zeg ik ook het eerste kwartier, want de rest was soms niet om aan te gluren.

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:49:29
Deze hadden ze 'makkelijk' kunnen hebben. Let maar op wat de Duitsers tegen de Denen gaan doen.

Och ..... zo goed waren die Duitsers gisteren ook niet hoor.
Voordeel voor hun is dat zij altijd groeien in 'n toernooi en de laatste wedstrijd tegen de Denen spelen.
Maar als zij net zo spelen als gisteren, gaan ook zij het niet gemakkelijk krijgen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:16:29
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!


Ik acht de kans groot dat Bert idd. met dezelfde opstelling zal spelen, a.s. woensdag. Hij stelde immers ook (in grote lijnen) hetzelfde team op dat de finale van het WK speelde.
>:(


En Duitsers blijven Duitsers...Altijd doorgaan tot het eindsignaal. Als er niets veranderd, ben ik bang dat Nederland niet doorgaat.

Kootje


Wizard

Vier tegen zes schoten vind ik niet héél spannend.

Wizard

Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 13:04:35
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:49:29
Deze hadden ze 'makkelijk' kunnen hebben. Let maar op wat de Duitsers tegen de Denen gaan doen.

Och ..... zo goed waren die Duitsers gisteren ook niet hoor.
Voordeel voor hun is dat zij altijd groeien in 'n toernooi en de laatste wedstrijd tegen de Denen spelen.
Maar als zij net zo spelen als gisteren, gaan ook zij het niet gemakkelijk krijgen.

Duitsland was niet zóóó goed, maar hadden veel meer overtuiging. Bovendien speelde Duitsland tegen Portugal, niet tegen Denemarken.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 12:58:02
Ik weet niet of jij het eerste kwartier hebt gezien, maar toen was Nederland veruit de beste. Mooi combinatie/ positiespel. Daarom zeg ik ook het eerste kwartier, want de rest was soms niet om aan te gluren.

Eerste kwartier vond ik niet verkeerd maar dan nog moet de bal tussen de palen eindigen om te winnen. Alleen daar krijg je een punt voor. ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 12:55:37
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:16:29
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Ik zeg:

Huntelaar erin! Robben mag hem bedienen. Doet hij dat niet mag hij binnen 10 minuten gewisseld worden en neemt Narsingh die honneurs maar waar. Overigens ben ik helemaal niet te spreken over Stekelenburg. Jaren bij PSV op de bank gezeten en te licht gebleken. Doe mij Krul maar! Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!
Alsof Stekelenburg debet is aan de nederlaag... ::).

Nee, helemaal niet. Zeg ik ook nergens.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 juni 2012 - 13:08:15
Ik acht de kans groot dat Bert idd. met dezelfde opstelling zal spelen, a.s. woensdag. Hij stelde immers ook (in grote lijnen) hetzelfde team op dat de finale van het WK speelde.
>:(


En Duitsers blijven Duitsers...Altijd doorgaan tot het eindsignaal. Als er niets veranderd, ben ik bang dat Nederland niet doorgaat.

Zo halsstarrig is Bert wel, ja. Ondanks dat 'iedereen' liever Huntelaar ziet.

0634

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 14:35:07
Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 12:55:37
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:16:29
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Ik zeg:

Huntelaar erin! Robben mag hem bedienen. Doet hij dat niet mag hij binnen 10 minuten gewisseld worden en neemt Narsingh die honneurs maar waar. Overigens ben ik helemaal niet te spreken over Stekelenburg. Jaren bij PSV op de bank gezeten en te licht gebleken. Doe mij Krul maar! Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!
Alsof Stekelenburg debet is aan de nederlaag... ::).

Nee, helemaal niet. Zeg ik ook nergens.

Waarom moet hij eruit dan?

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 14:32:27
Vier tegen zes schoten vind ik niet héél spannend.

Die 6 schoten zijn de schoten tussen de palen, maar er zijn er ook genoeg naast en over gegaan.
Ook dat zijn gewoon kansen.
Als je de afstandsschoten niet meerekent, wat imo niet eens terecht zou zijn, heeft Nederland 17 kansen gehad tegenover 3 voor de Denen.
Kun je toch niet stellig blijven beweren dat wij niet beter waren.
Maar ja ..... als je 't zo kortzichtig bekijkt dat alleen 'n schot op doel gelijk staat aan 'n kans. ::) :-\

Kootje

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 14:33:37
Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 13:04:35
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:49:29
Deze hadden ze 'makkelijk' kunnen hebben. Let maar op wat de Duitsers tegen de Denen gaan doen.

Och ..... zo goed waren die Duitsers gisteren ook niet hoor.
Voordeel voor hun is dat zij altijd groeien in 'n toernooi en de laatste wedstrijd tegen de Denen spelen.
Maar als zij net zo spelen als gisteren, gaan ook zij het niet gemakkelijk krijgen.

Duitsland was niet zóóó goed, maar hadden veel meer overtuiging. Bovendien speelde Duitsland tegen Portugal, niet tegen Denemarken.

Jaaaaa ...... groot verschil, want Portugal speelde wel heeeeeel erg goed  :-\ ::)


Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 14:34:39
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 12:58:02
Ik weet niet of jij het eerste kwartier hebt gezien, maar toen was Nederland veruit de beste. Mooi combinatie/ positiespel. Daarom zeg ik ook het eerste kwartier, want de rest was soms niet om aan te gluren.

Eerste kwartier vond ik niet verkeerd maar dan nog moet de bal tussen de palen eindigen om te winnen. Alleen daar krijg je een punt voor. ;)

Nee hoor, bij 'n 0-0 gelijkspel krijg je ook 'n punt.  ;D

Wizard

Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 15:01:46
Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 14:32:27
Vier tegen zes schoten vind ik niet héél spannend.

Die 6 schoten zijn de schoten tussen de palen, maar er zijn er ook genoeg naast en over gegaan.
Ook dat zijn gewoon kansen.
Als je de afstandsschoten niet meerekent, wat imo niet eens terecht zou zijn, heeft Nederland 17 kansen gehad tegenover 3 voor de Denen.
Kun je toch niet stellig blijven beweren dat wij niet beter waren.
Maar ja ..... als je 't zo kortzichtig bekijkt dat alleen 'n schot op doel gelijk staat aan 'n kans. ::) :-\


Hoezo kortzichtig? Ik zie het anders dat maakt het niet meteen kortzichtig. Zoals ik al zei, veel schoten is leuk voor de statistieken maar zegt weinig over het gevaar. Van de 5 schoten die meters naast gingen had ik liever 1 gecreëerde kans gezien tussen de palen. De statistieken bekijk ik vanuit een andere invalshoek en dat is dat Nederland niet effectief heeft gespeeld. Slechts 20% van de schoten bereiken de keeper. Dat vind ik te weinig. En de doelpogingen, de losse flodders, ik word daar niet warm of koud van. Maar jij mag vinden dat Nederland prima gespeeld heeft hoor. Ik stoor me daar verder niet aan.

Wizard

Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 15:05:45
Jaaaaa ...... groot verschil, want Portugal speelde wel heeeeeel erg goed  :-\ ::)

Je legt mij nu woorden in de mond. Dat Portugal meer kwaliteit heeft rondlopen dan Denemarken behoeft geen uitleg.

Maar goed, voor vanavond:

Spanje - Italië 2-2
Ierland - Kroatië 0-2 (deze wedstrijd kijk ik niet vanwege de race).