Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Wizard op 09 juni 2012 - 23:47:48
Citaat van: Fabian van Tiel op 09 juni 2012 - 20:53:37
Inpakken en wegwezen. Met Van Persie in de spits gaan we er niet komen. Al zouden we met een skippybal gaan spelen dan nog lukt het van Persie niet om te scoren...

Bijna wel! Die heeft kansen gehad waarvan ik, gekscherend, zeg: "die had ik nog binnen geschopt." Schoot écht te kort, Robin.
Pfff. Van Persie bakt er niks van. Als van Persie tegen de Duitsers ook speelt dan kunnen we het wel vergeten. En om eerlijk te zijn zit ik er dan ook niet meer mee.

0634

Citaat van: Wizard op 09 juni 2012 - 23:46:43
Citaat van: Jeroen op 09 juni 2012 - 21:26:35
Precies. Drama. Die van Marwijk begrijpt er nog steeds geen reet van,. 1-0 achter bij rust en nog gewoon 25 minuten wachten voordat je KJH en VdV brengt. Wat een incompetente idioot.

VdV had hij mogen laten zitten op de bank. Wat een farce! Alleen maar balverlies. Doe dan maar Ibra.
Ibra? Die speelt voor Zweden. Wie bedoel je dan?

En voor de rest: hij viel heel slecht in inderdaad, maar is verder een prima voetballer die gewoon in de basis moet starten ipv De Jong of van Bommel. Dit angstige schijtvoetbal, daar heb je niks aan. Het enige voordeel van snelle uitschakeling is dat die V Marwijk dan hopelijk optieft. Die angsthaas snapt er niks van.

0634

Citaat van: Wizard op 09 juni 2012 - 23:47:48
Citaat van: Fabian van Tiel op 09 juni 2012 - 20:53:37
Inpakken en wegwezen. Met Van Persie in de spits gaan we er niet komen. Al zouden we met een skippybal gaan spelen dan nog lukt het van Persie niet om te scoren...

Bijna wel! Die heeft kansen gehad waarvan ik, gekscherend, zeg: "die had ik nog binnen geschopt." Schoot écht te kort, Robin.
Mwah, er zijn hooguit 3,4 echte grote kansen geweest. Ze proberen nu iedereen te doen geloven dat het een kansenfestival was, maar buiten wat schietwerk van buiten de 16 viel het reuze mee hoor. Zon kans als Krohn Dehli kreeg, kregen wij niet veel. KJH had er eentje, en v Persie, toen die weggleed. Voor de rest waren het mogelijkheden, niet meer dan dat.

Al hadden we uiteraard een penalty moeten krijgen. Ongelofelijk dat ze dat weer eens niet zien zeg...

SanderD

Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

SDG

Zielige actie van een bende stomme idioten. Op momenten als deze kan ik alleen maar plaatsvervangende schaamte betuigen:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120609_00178662

En dan zijn er hier ten lande nog steeds mensen die het maar niet begrijpen waarom sommige Nederlanders het over 'domme Belgen' hebben...

0634

Och leedvermaak is tijdverdrijf voor iedereen. Mag best zo af en toe.

Al mag je de Belgen best even vragen wanneer zij voor het laatst mochten afreizen naar een toernooi. Ik kan het me niet heugen iig ;).

SDG

Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 11:05:29
Och leedvermaak is tijdverdrijf voor iedereen. Mag best zo af en toe.

Al mag je de Belgen best even vragen wanneer zij voor het laatst mochten afreizen naar een toernooi. Ik kan het me niet heugen iig ;).

Er zijn er hier die er nu al zeker van zijn dat België in 2014 wereldkampioen gaan worden. Jaja, en het dan maar over Hollandse arrogantie hebben...

0634

haha, dat is wel wat opportunistisch inderdaad. Al heeft Belgie in potentie een uitstekende ploeg. Maar dat roept iedereen al jaren, er komt een tijd dat je ook gewoon presteren moet en daar schort het nogal eens aan.

Kootje

Mijn God, wat 'n deceptie was dat zeg.
Bijna de gehele wedstrijd domineren, en dan door 1 moment van onachtzaamheid de wedstrijd nog verliezen ook.  :-[
Gelukkig waren Duitsland en Portugal niet al te best bezig, dus we maken nog wel 'n kansje.

Voor vandaag zeg ik:
Spanje - Italie  2-1
Spanje is nu eenmaal de absolute topfavoriet, al ben ik wel benieuwd of het verlies van Puyol en Villa niet te groot is.
Ierland - Kroatie  0-2
Ierland is natuurlijk 3x niks,die zouden ze op moeten rollen, maar Kroatie is ook niet meer wat 't geweest is

Wizard

Citaat van: Jeroen op 10 juni 2012 - 08:40:00
Ibra? Die speelt voor Zweden. Wie bedoel je dan?

Ibrahim. Duh!

Wizard

Citaat van: Kootje op 10 juni 2012 - 11:47:09
Mijn God, wat 'n deceptie was dat zeg.
Bijna de gehele wedstrijd domineren, en dan door 1 moment van onachtzaamheid de wedstrijd nog verliezen ook.  :-[

Ik begrijp niet dat mensen doen alsof Nederland zoveel beter was. In mijn optiek waren ze dat niet. Een hoop schijnkansen en losse flodders richting het doel. Dat maakt Nederland niet beter. Overigens stoor ik mij aan Bert die de niet presterende v. Persie stug laat aanmodderen. Wat probeert hij te bewijzen? Dat hij een kutcoach is? Nederland heeft voetballers die allen een aardig balletje kunnen trappen alleen voetballen ze allen voor hun eigen succes en verliezen het teambelang uit het oog. Zo schiet Robben sierlijk naast terwijl aan de andere kant 2 man vrijlopen. Tof dat Nederland meer aan de bal geweest maar deze schaar ik in onder de categorie 'non-voetbal'.

Fabian

Nou daar komt weer een voorspelling voor vandaag:
Spanje-Omkoping 3-1. Spanje als titelfavoriet(voor mij persoonlijk) gaat wel winnen tegen Italië alleen al puur op klasse.

Ierland-Kroatië 2-2. Hoop op een leuke wedstrijd en wie weet wat die gekke Ieren allemaal kunnen. Die gasten hebben vrij weinig te verliezen.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Ik zeg:

Huntelaar erin! Robben mag hem bedienen. Doet hij dat niet mag hij binnen 10 minuten gewisseld worden en neemt Narsingh die honneurs maar waar. Overigens ben ik helemaal niet te spreken over Stekelenburg. Jaren bij PSV op de bank gezeten en te licht gebleken. Doe mij Krul maar! Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!

Fabian

Citaat van: Wizard op 10 juni 2012 - 12:16:29
Citaat van: sanderalonso op 10 juni 2012 - 09:58:48
Maar ik zie ze nog wel winnen tegen Duitsland. Ze moeten dat positie/combinatie spel van het eerste kwartier de hele wedstrijd zien vol te houden.

Serieus? Met zulke grote gaten in de defence wordt je keihard afgestraft tegen ploegen als Duitsland. Als de voortrein dan ook nog eens collectief faalt, waar zie jij dan de kansen? Ik hoop dat Bert wakker is en zijn verlies neemt. Met de opstelling van gisteren geef ik ze nog niet eens een beetje kans. Ik zeg:

Huntelaar erin! Robben mag hem bedienen. Doet hij dat niet mag hij binnen 10 minuten gewisseld worden en neemt Narsingh die honneurs maar waar. Overigens ben ik helemaal niet te spreken over Stekelenburg. Jaren bij PSV op de bank gezeten en te licht gebleken. Doe mij Krul maar! Start Nederland woensdag stug met deze opstelling zeg ik: Jammer Nederland, alles is voorbij!
Stekelenburg op de bank bij PSV??? Dat klopt niet helemaal......
Stekelenburg is jaren eerste keeper geweest van Ajax.

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 10 juni 2012 - 12:10:03
Nou daar komt weer een voorspelling voor vandaag:
Spanje-Omkoping 3-1. Spanje als titelfavoriet(voor mij persoonlijk) gaat wel winnen tegen Italië alleen al puur op klasse.

Ierland-Kroatië 2-2. Hoop op een leuke wedstrijd en wie weet wat die gekke Ieren allemaal kunnen. Die gasten hebben vrij weinig te verliezen.

Italië speelt defensief voetbal. Teams als Spanje willen zich daar nog wel eens op stuk bijten. Ik heb werkelijk geen idee maar zonder Puyol is de verdediging van Spanje niet zo sterk en kan Italië successen halen uit de counters. Puyol vind ik persoonlijk één van de beste verdedigers van Europa en misschien wel van de wereld. Niet alleen staat hij altijd op de juiste plaats, ook kan hij prima opbouwen en houd hij de snelheid in het spel. Zijn aanwezigheid legt veel gewicht in de schaal, zijn afwezigheid is een gemis. Wat Italië daarentegen mist zijn de goalgetters, zoals: Baggio, Del Piero, Inzaghi. Zover ik heb begrepen mist Italië 2 belangrijke spelers, Rossi en Cassano. Dat zijn aanvallers die verschil kunnen maken. Matri vond ik dit seizoen tegenvallen in de serie A dus hopen dat hij dat rechtzet vanavond. ;)