Historische GP Zandvoort

Gestart door gloudiesaurus, 13 augustus 2013 - 23:17:08

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 augustus 2013 - 09:54:14
zeker 'n idee
weet alleen niet of dat voor mij zo handig is aangezien ik daar waarschijnlijk "beroepsmatig" zal zijn
Als we afspreken als groep, dan is iedereen "beroepsmatig" aanwezig, me dunkt... ;)

Kootje

Mwah, jullie kunnen dan lekker achterover leunen, jezelf vol laten lopen als die behoefte er is en er 'n gezellige dag van maken, terwijl van mij juist verwacht wordt dat ik foto's maak, interviews probeer af te nemen en 'n verslag hierover schrijf. Althans .... dat verwacht ik van mezelf als ik daar met persaccreditatie rondloop. ;)

Jehoentelaar

Als je foto's wilt maken moet je juist lekker een rondje rond het circuit maken tijdens de races. Bij het Scheivlak en de Mastersbocht kun je zonder veel moeite leukje plaatjes schieten. 8)

Kootje

I know

Ken Zandvoort op m'n duimpje :)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 augustus 2013 - 21:22:31
Mwah, jullie kunnen dan lekker achterover leunen, jezelf vol laten lopen als die behoefte er is en er 'n gezellige dag van maken, terwijl van mij juist verwacht wordt dat ik foto's maak, interviews probeer af te nemen en 'n verslag hierover schrijf. Althans .... dat verwacht ik van mezelf als ik daar met persaccreditatie rondloop. ;)
Nou ja,


Tijdens de City Racing waren Peter en John "beroepsmatig" aanwezig, maar dat heeft mij niet getemperd om zelf ook de nodige foto's en filmmateriaal te schieten.


Vraag maar aan John of Peter hoeveel batterijen ik erdoorheen heb gejaagd voor mijn fototoestel.... :P

Kootje

dat kan, maar das normaal niet mijn ding als ik naar 'n race ga
ik zoek 'n mooi plekkie (op zandvoort doorgaans bij de Audi S) en ga onder het genot van 'n sloot bier genieten van het racegeweld
die sloot bier kan ik beter achterwege laten en op één plek blijven hangen lijkt me ook niet de juiste manier om interviews te scoren, mooie plaatjes te schieten etc.

maw: "beroepsmatig" beleef je zo'n dag heel anders dan wanneer je daar puur voor je plezier bent en is er weinig tijd en ruimte om gezellig sociaal te gaan lopen wezen met medeforummers, hoe leuk dat ook kan zijn